Skip to content

O plimbare cu barca

Iunie 29, 2010
14 comentarii leave one →
  1. viorel permalink
    Iunie 29, 2010 1:13

    Drum bun omule .

    • Iunie 29, 2010 1:18

      Eeee, dar mai sunt aici pana duminica! Merci oricum! Chiar am intrebat de tine zilele astea, ai cam lipsit🙂

  2. Iunie 29, 2010 10:26

    Stii, ma gandeam privind inregistrarea asta veche, ce viata frumoasa au avut parintii nostri, ce linistiti traiau, cum se intalneau ei cu prietenii si familia duminica de duminica,ce rasete si veselie era.

    • mishulake permalink
      Iunie 29, 2010 11:58

      Aia ierea vieatza ? Fara bloage, feisbuk, haifaiv, tuiter, i-meiluri, fel de fel de tube, manele-manivele, stirile de la ora 5 ? Nooo ! Acu’ , pe meandrele concretului, avem succesuri care este prin almanahe, samd, etc, scl, ce plm !

  3. Iunie 29, 2010 11:53

    Amintiri tv. Frumoase. O zi bună să ai!

  4. mishulake permalink
    Iunie 29, 2010 12:01

    Off topic !
    Petru si Pavel, la multi ani ! Sa fiti fericiti ! E un ordin !
    O istorie a inaintasilor , aici :
    http://www.calendar-ortodox.ro/luna/iunie/iunie29.htm

  5. Iunie 29, 2010 12:44

    @Alexa, pe cuvant de onoare ca la asta ma gandeam si eu aseara cand am postat filmuletul… nici nu auzise de cuvantul „stress”!
    @Cristian, mari actori! din pacate au ramas doar amintirile… O zi frumoasa si tie!
    @Mishulake, da chiar, oare cum traiau oamenii fara internet?😀 Glumesc… Sunt mult de discutat pe tema asta…
    La multi ani Petru si Pavel si din partea mea!!

  6. Iunie 29, 2010 14:28

    O tempora….,multumesc pentru aceste amintiri,o zi minunata🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  7. Carmen Negoita permalink
    Iunie 29, 2010 17:12

    Frumoase amintiri… Să vii şi cu poze din Austria.🙂 Pupicei!

    • Iunie 29, 2010 17:37

      Carmen, fără doar şi poate! Am ajuns în faza în care pe unde mă duc, să mă gândesc la voi! Pupic şi eu la tine!

  8. viorel permalink
    Iunie 29, 2010 19:32

    La atatia pupicei…. mai ca m-as implica si eu .
    Cum traiau oamenii fara internet ? Intens .

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 23) « Blogul lui Teo Negură
  2. Adevărul din dicționare – Sânge balcanic (101) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

