Skip to content

Iluzii optice

Iulie 1, 2010

Mersul ciudat al unei vaci
Atentie!!!! Nu te uita cand bei….
P.S. asta o sa’i placa lui Ciprian 😀

10 chipuri in copac.

un chip.

Un copil

cuplu sarutandu-se

3 femei

un cal si o broasca

17 comentarii leave one →
  1. Iulie 1, 2010 21:57

    Le-am prins pe toate!Faine!

  2. b.d. permalink
    Iulie 1, 2010 22:42

    Eu n-am baut si tot mi-a produs ameteli, vaca 😉 Trebuie sa trec in viteza peste ea cand iti deschid blogul. Restul,…super 🙂

    Sa ai un drum bun, si sa te intorci sanatoasa !

  3. Iulie 1, 2010 23:09

    super toate. la aia cu einstein nu m-am prins. nu vad trei femei…

    • Iulie 1, 2010 23:20

      cre si eu! daca erau barbati…. 😀 priveste mai atent in zona ochilor si’a nasului, si’ai sa le vezi!

  4. mishulake permalink
    Iulie 2, 2010 0:15

    A dreaq minotaura aia ! Frane n-are ? c-o fi obosit sireaca !
    La alilalte-am trecut testu’ !

  5. klausen1976 permalink
    Iulie 2, 2010 1:03

    dupa prima m-a luat durerea de cap 🙂

  6. Iulie 2, 2010 12:13

    Eu le-am trecut pe toate cu exceptia copacului. Mai mult de 4 chipuri nu vad nici daca ma tai! 🙂

  7. Iulie 2, 2010 12:14

    Stai, ca le-am vazut si pe celelalte! Is mare, ce mai! 😀

  8. Iulie 2, 2010 17:19

    Aia cu copilul si cuplul e faina.
    Vaca e data dracului. Vaca fara uger nu am vazut.

  9. Carmen Negoita permalink
    Iulie 2, 2010 17:33

    Le-am văzut pe toate, mai puţin copilul. Zăresc doar picioarele… în rest se rupe filmul. 😀

    • Iulie 2, 2010 19:40

      Carmen, nici eu! m-am uitat de zeci de ori si tot nimic!

      • Carmen Negoita permalink
        Iulie 2, 2010 22:02

        L-am văzut acum. 😀 Pe bune. Se pare că văd mai bine nopatea. 😀 Stă ca în burtică la mamica lui. Concentrează-te pe crengutele subţiri ale copacului. Ignora pădurea din depărtare.

Trackbacks

  1. PE BANCĂ «

Lasă un răspuns

