Skip to content

Calculelele

Iulie 2, 2010
10 comentarii leave one →
  1. Iulie 2, 2010 22:51

    Zi si mie, de ce ma enerveaza asa de tare Malaele? Mai traieste?

    • Iulie 2, 2010 22:52

      Da, traieste. Eu stiu de ce te enerveaza? o fi intr’o zodie care nu’i compatibila cu a ta?

    • mishulake permalink
      Iulie 2, 2010 22:59

      Alexandraaa! mi-ai facut o surpriza cu dilema asta a ta, chiar asa, de ce ?

  2. Iulie 2, 2010 23:00

    Da voua va place mufa lui?

  3. Iulie 2, 2010 23:09

    HA! Ca bine ai zis! si daca ne scremem putin, mai gasim. Da mie tot nu-mi place si n-aveti ce sa-mi faceti. Sau aveti? Stii cum se zice: ” nu poti sa te c.. in gustul omului, da’ poti sa te c… in gura lui, sa-i schimbi gustul” . Hai c-am luat-o razna rau si n-am baut nimic, jur!

    • mishulake permalink
      Iulie 2, 2010 23:13

      Sarut mana Alexandra , nu te inerva, ca cauzeaza, hai sa bem o bere, bine?

  4. Iulie 2, 2010 23:16

    Da nu m-am enervat Mishulake. Nu vezi ca ma distrez? Tu ce mai faci?

  5. Iulie 3, 2010 0:06

    mie-mi place de el dar… nu ma omor. e amuzant totusi🙂

Lasă un răspuns

