Skip to content

Austria. Bad Dürrnberg. Prima parte

Iulie 13, 2010

Şi iată-mă din nou acasă – casă, dulce casă!  Ca de obicei, odată ajunsă pe pământ austriac,  am fost copleşită de frumuseţea locurilor şi de bunul simţ al oamenilor, toate astea dublate de un sentiment de ciudă, pentru că, nu pot să nu mă întreb de fiecare dată: noi de ce nu putem? Suntem falşi? Ce au  ăştia în plus faţă de noi? Nu ştiu ce au în plus, dar ştiu sigur ce nu au: hoţi şi mârlani! Mare lucru n-am a vă povesti, pentru că n-am fost în vacanţă, însă chiar şi aşa, m-am bucurat de orice clipă liberă, de ciripitul păsărelelor, de verdele ăla parcă ireal, de cerul doldora de stele, in concluzie, de tot ce te-ar putea face să vibrezi. Le-am luat cu mine pe toate şi-am încercat să le imortalizez, pentru că ce bucurie e aia de-o trăieşti de unul singur? Aşadar, vă las în compania fotografiilor, care, cu siguranţă, vor face cât o mie de cuvinte!

 

De urcat pe munte, se urcă cu telescaunul, iar de coborât cu maşinuţele astea. Eu n-am avut curaj😀 Oricum, pentru amatorii de adrenalină sunt perfecte!

Habar n-am pe ce sistem funcţionează? O fi magnetic?

Gata pentru azi că deja m-am extenuat! :D  cu promisiunea că mai urmează multe fotografii frumoase !!

24 comentarii leave one →
  1. Iulie 13, 2010 14:24

    No!bine ai revenit!
    Sa fie cu folos ce ai facut tu acolo!Si in plus ti-ai incarcat bateriile???
    Superbe locuri!of,of!
    O și te țuc…

  2. Iulie 13, 2010 14:26

    Si un bonus,ca ai revenit!

  3. Iulie 13, 2010 14:40

    un cer senin, fara nici un nor. Peisaje splendide. Am observat si balcoanele cu petunii. Ce sa zic. De vis.🙂

  4. Iulie 13, 2010 14:43

    @Mariana: Bine te’am gasit! Unde mi’i bonusul?😀
    @Gabriela: Urmeaza si florile, putintica rabdare….;)

  5. Iulie 13, 2010 14:55

    Georgiana,ce repede o trecut,dar a fost minunat,si pozele sunt superbe,o zi minunata !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    • Iulie 13, 2010 15:28

      Multumesc Octave! Asa este, tot ce-i frumos trece al naibii de repede! Multumesc pentru dedicatie! Pupici!!

  6. Iulie 13, 2010 15:14

    Si ia zi, cat ai fumat acolo?

    • Iulie 13, 2010 15:29

      Alexo, am avut 10 pachete la mine, mi-au ajuns la fix! deci 200 de tigari in 7 zile, e de nashpa??😀

  7. Carmen Negoita permalink
    Iulie 13, 2010 17:34

    E foarte nashpa, Georgiano. Te-ai dus la aer curat şi tu tragi pe horn? Glumeşti, nu-i aşa?😀 Fotografiile sunt superbe. Mai am şi eu puţin până la concediu şi deja îmi vine să plec de azi unde aş vedea cu ochii. Pupicei!

  8. Unul permalink
    Iulie 13, 2010 17:53

    Bine c-ai revenit! Sunt cu geana pe tine Georgiana… daca tz-ai facut blog acu ai grija de el! Na…🙂
    Frumoase fotografii!

  9. Iulie 13, 2010 18:04

    si cum, nu te-ai dat nici cu parapanta??

  10. Iulie 13, 2010 18:04

    @Carmen, sa stii ca n’am glumit deloc😦 chiar am fumat… Cat despre concediu, sa-ti zic ca abia pe 15 august plec si eu?? Mi se lungesc urepcile pana atunci… Te pupicesc si eu!
    @Unul: Bine te-am regasit!! Asa si trebuie, nu ma lasa deloc sa respir! Sa stii ca eu de multe ori trebuiesc mobilizata, ca’s tare puturoasa!😀 Cat despre fotografii, mai frumoase sunt cele pe care le-am facut data trecuta, adica acum vreo doua luni…

    • Carmen Negoita permalink
      Iulie 13, 2010 19:10

      Vrei să spui că ai fumat 30 de ţigări pe zi??? Ai mai poluat şi Austria.😀

      • Iulie 13, 2010 19:12

        Carmen😀 pai da mai, sa simta c’a calcat picior de roman acolo!! ha! ha! ha! daca’ti zic ca ma trezeam la 6 dimineata din fiecare dimineata si ma culcam la 2 noaptea, se pune? ma scuza cu ceva?😛

      • Carmen Negoita permalink
        Iulie 13, 2010 20:09

        Scuză pentru ce? Pentru ţigări? Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Doar se justifică faptul că aveai nevoie de 20 de ore ca să fumezi atâta într-o zi. Vezi că dacă te trezeai mai târziu si te culcai mai devreme nu mai nenoroceai atâta bieţii plămâni? Ia fă-ţi un alt program în concediu şi uită-ţi ţigările alea pe acasă.😀

  11. kekee permalink
    Iulie 13, 2010 18:11

    ueeeee, ce urat e acoloooo !
    Nu tu o groapa, ceva care sta sa se darame ?
    O manela ? Un baiat de baiat cu Dolcegabana ?
    Ce taranoi dom-le .😛
    bine te-ai intors GG.

    • Iulie 13, 2010 18:18

      Aricel, da mai, nica nu era frumos acolo! Nu ma mai duc in viata mea in Austria!! Astia nici n’au auzit de Adrian Minune bai! ma tot bateau la cap cu unu’ de’l cheamă Moţart! Cine-o mai fi şi ăsta? 😀
      Bine te-am regăsit, aricel!

  12. Iulie 13, 2010 18:35

    Afla ca eram, imi pare rau… M-am mai dat, da nu pe munte ci la mare.Lu ala ii zice Motzard, parca? Joaca la Nationala.Sau canta la Riviera?

  13. Lupii din Onesti permalink
    Iulie 13, 2010 19:40

    Bine ai revenit! Pupici de la noi toti! Lupii

  14. Iulie 13, 2010 22:10

    Măi, tu ai fost în Paradis, şi pe noi ne-ai lăsat acasă… :((

Trackbacks

  1. Drum spre devenire… (12) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

