Skip to content

Last in line

Iulie 13, 2010

Mi-am adus aminte astazi de Dio! Nici nu-mi vine sa cred c-a murit… 😦

Si ca sa nu ne intristam de’a binelea, va dau spre ascultare o piesa geniala! Parerea mea.

11 comentarii leave one →
  1. Iulie 13, 2010 19:37

    Da ma saracu! Geniile mor de tineri! ca maine ne ducem si noi…

  2. Iulie 13, 2010 20:02

    Hai! Da sa nu mai ploua, la dracu’!

    • Iulie 13, 2010 20:04

      Da bai, chiar azi ma gandeam ca’i jumatea lui iulie (luna lui cuptor, cica), mai e august si gata vara! Si ploua in nestire… Ne bate Doamne Doamne pen’ca suntem rai …

  3. Iulie 13, 2010 21:00

    Vezi ca ti-am facut un cocktail de bun venit

    • Iulie 13, 2010 21:43

      Esti o dulce si-o scumpica si-o frumoasa si-o desteapta si-ti multumesc cu tot sufletul meu pentru nebunia aia de cocktail, limoncello fiind bautura mea preferata!!!!!

  4. Iulie 13, 2010 21:47

    Sticla am luat-o acum un an din Lyon, de fapt au fost doua. a mai ramas una. Am desfacut-o azi. Ma bucur ca te-ai intors sanatoasa! Bine ca stiu ca=ti place sa-ti pastrez pentru cand vii in august. Sa nu crezi ca scapi cu una cu doua. Si barbatu-meu e curios sa te cunoasca si el nu prea e curios din fire.

    • Iulie 13, 2010 21:51

      Alexo, vin negreşit! Sunt o moldoveancă sadea cu probleme la mansardă! 😀 merji treaba, nu-i problemî! Mulţumesc încă o dată pentru invitaţie, abia aştept şi eu sa vă cunosc! iar dacă mai ai si Limoncello… deja mă faci să-mi scot maşina de teleportat din pod!!

  5. Iulie 13, 2010 21:57

    Eu sunt regateanca, barbatelul e oltean, tu moldoveanca, curat cocktail Molotov!

  6. Iulie 13, 2010 22:16

    A doua melodie e cântată de cineva care seamănă al naibii de bine cu Bon Jovi. 🙂

  7. Iulie 15, 2010 0:41

    săracu Ronnie – mareee voce , şi limbă
    🙂

Lasă un răspuns

