Skip to content

Austria. Partea a doua. Mondsee

Iulie 14, 2010

Înainte de-a vă încânta privirile cu fotografiile promise, trebuie să vă zic că azi am stat la coafor de la ora 9.00 la orele 14.00. Nu înţeleg cum unele femei consideră mersul la coafor – terapie! Mi-a trecut os prin os acolo. Păi da, că mai întâi trebuiesc vopsite vârfurile, mai apoi rădăcinile, spălat, tuns, filat, uscat!! Cea mai nostimă fază mi s-a părut accea că, asemenea mie, era o tipă venită la văcsuit şi jumulit împreună cu prietenul sau soţul ori iubitul, habar n-am! Tipul a aşteptat-o acolo cale de patru ore şi mai mult decât atât, i-a dat indicaţii coafezei cu privire la tunsoarea iubitei, ceva la modul: „mai luaţi-i 1cm din breton” sau „vă rog să-i tăiaţi doar capetele, că mie-mi place să aibă părul lung”. Băi frate, nu ştiu alţii cum sunt, dar eu n-aş suporta să-mi stea iubitul în spinare la coafor şi să-şi mai dea şi cu părerea! Ce să caute un bărbat acolo printre femei băscăcărate la pedichiură ori venite la epilat, smuls de sprâncene etc? În fine, după enşpe ore de rezistat eroic pe scaun, cu vopselurile-n cap, iată ce-a ieşit:

Faceţi abstracţie de chip, vă rog! Privim cu atenţie doar la culoarea părului şi la tunsoare, da?😀

Şi-acum, aşa cum v-am promis, hai să vă mai arăt ceva fotografii din Austria aia frumoasă, respectiv dintr-un orăşel micuţ şi cochet care-i şi staţiune turistică, situat la 20km de Salzburg şi care poartă numele de Mondsee. Mai întâi câteva fotografii cu împrejurimile:

Într-una din căsuţele din fotografia de mai jos s-a născut Mozart. Lacul din imagini îi poartă numele:

Lacul Wolfgang

Tot pe undeva prin preajmă, am dat peste un castel care se numeşte „Castelul Broaştelor”:

La terăsica asta am zăbovit eu şi-am mâncat o nebunie de prăjitură!

 

În faţa saboţilor ăstora de gumă n-am rezistat şi mi-am cumpărat şi eu o pereche, fireşte cu mult verde!🙂

Cam atât pe azi; mâine revin cu alte fotografii dintr-un alt orăşel austriac, deci staţi pe aproape!

18 comentarii leave one →
  1. Iulie 14, 2010 17:52

    in ce priveste tunsoarea si culoarea, a meritat tot efortul. Ne place, cu chip cu tot. Imi amintesc, apropos de asta, de reclama cu femeia care incearca sa ii arate sotului cu ce s-a innoit, si el nu vede. In momentul in care intra secretara, observa din prima.” vai ce cercei frumosi aveti!”
    Despre peisajele din Austria, si fotografiile tale, nu pot sa spun decat ca sunt superbe, si ca m-a lovit dorul de vacanta. Vreau sa plec si eu!🙂

  2. Iulie 14, 2010 18:03

    Multumesc Găbiţa, eşti o drăguţă!
    Mi-am amintit reclama aia, da! da! mi-a plăcut la momentul respectiv!😀

  3. Iulie 14, 2010 19:18

    Vai ce as vrea si eu freza si culoarea asta!A ieșit bine si chipul îmi este drag,de ce?ca asa simt eu,da???
    Imi aduc aminte din tinerete,hi,hi când coafeza mea era cea mai buna din oras,unde toate damele de seama din oras erau mereu la ea,stăteam si 5 – 7 ore la ea!Dar merita,acum nu as sta nici o ora!

    Superbe pozele,mulțumesc pentru ele!Pa si o seara plăcută!

  4. Iulie 14, 2010 19:29

    Sa-ti fie de bine!Super gagica! Ca si tine, decat sase ore la coafor, mai bine o ora la dentist!
    Am vrut odata sa ma fac blonda si mi-am pus pe cap o peruca,sa vad cum mi-ar sta . parca eram Dimitrie Cantemir in travesti!
    Chiar ca mi s-a facut si mie dor de duca…Da un dor din ala, apasator.

  5. klausen1976 permalink
    Iulie 14, 2010 21:14

    cinci ore la coafor ?!?!?!?!?!?!?!?!? :):) …
    altfel … BESTIALA ZONA ! BESTIALA >.. De vis !
    A doua poza este de exceptie …

  6. Laura permalink
    Iulie 14, 2010 21:39

    Mi-am adus si io aminte de un concediu facut acolo… super faaaain. Mai, da’ nu ai fi tras si tu un zambet in poza aia😦
    Cinci ore la coafor… tuuuulaaaaaaai! Nici nu vreau sa stiu cat o costat😀

  7. Iulie 14, 2010 22:11

    @Mariana: Iti multumesc pentru complimentem sunt de’a dreptul coplesita! Ma bucur ca ti-au placut si pozele si cum am spus, vin si altele! O seara faina!
    @Alexandra: Poza nu e reusita, mi-am facut-o singura, is mai misto in realitate😀
    @Klausen: pai am stat cu 3 randuri de vopsele in cap! un chin, pe bune!!
    @Laurici: deci am fost pe urmele taleeeee! De vis acolo, intr’adevar!! In poza nu zambesc pentru ca mi-am facut-o singura si eram f atenta la obiectiv😀
    M’a costat 140 lei, ssssssst! sa nu mai zici la nimeni!!🙂

  8. Carmen Negoita permalink
    Iulie 14, 2010 22:25

    Frumoase fotografiile, inclusiv cu tanti aceea care este coafată fain şi care habar n-am cine ar putea fi, dar care stă prea serioasă. Am început şi eu să număr pe degeţele câte zile mai am până la concediu. Acuş… acuş… îmi iau zborul.🙂 Pupicei dulci!

  9. Laura permalink
    Iulie 14, 2010 22:26

    Oooooo, ai scapat ieftin! Pune si tu data viitoare pe cineva sa-ti faca poze sa ne zambesti🙂
    Io am fost in Salzburg, nu in Mondsee. Doar o saptamana, da’ o fost super! M-as mai duce cand am timp si bani cand is „Salzburger Festspiele” ca mi-s fana de opera😀

  10. Iulie 14, 2010 22:36

    @Carmen, culmea e ca de obicei sunt cu gura la urechi, dar cum am spus mai sus, ma concentram prea tare pe obiectiv! Ne zici cand pleci, nu?
    @Laurici: la opera n’am apucat sa merg, dar tare mi’as dori! Mi se face pielea de gaina numai la gandul…

    • Carmen Negoita permalink
      Iulie 15, 2010 17:27

      Sigur că voi anunţa. Stai liniştită.😀

  11. Iulie 14, 2010 23:46

    Immmmmmmmm, ce delectare! Eu parca imi incarc bateriile numai privind pozele, tu cred ca esti deja in al noualea cer. Sau ma rog, ai fost😉

  12. Iulie 15, 2010 0:39

    băăă , vreau şi io freză de aia😀
    ps.
    Ia zi tu cu mânuţa pe inimioară , în câtă vreme va ajunge să arate România aşa ?

  13. Iulie 15, 2010 15:36

    Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper tari fotografiile,o zi minunata !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  14. Iulie 15, 2010 15:47

    Un fotoreportaj reuşit. Bine ai revenit, sper că aţi avut zile bune şi frumoase. În ceea ce priveşte coaforul – evident că bărbaţii nu au ce să caute în acea lume. Nu pentru că i-ar muşca oareşcine, ci pentru că este mult mai interesant să o vezi intrând pe uşă atunci când revine de acolo…

    Zi bună, la bună recitire!

  15. Iulie 16, 2010 19:47

    Nah, ca acum mi-ai facut pofta! Ufff… mai ca imi vine sa ma sui in masina si sa iau drumul vestului.
    Oricum, frumos la Mondsee. Acolo, pe langa autostrada, este un popas unde au niste mancaruri excelente. De fapt, cam asa e peste tot in A si D.

Trackbacks

  1. Meseriasul « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

