Skip to content

Eu la conşert în capitală

Iulie 14, 2010

Acum doi ani, in iulie, eram si eu aici şi Doamne ce mi-a mai plăcut!

Peste-o lună mă duc la Maiden, ce pot să zic? greu şi la mine…😀 Cred c-ar trebui să mă duc la culcare c-am început să bat câmpii!!

3 comentarii leave one →
  1. Iulie 14, 2010 14:28

    Ce-ti mai place sharpele., Evo!😉

  2. Iulie 15, 2010 0:32

    tare Coverdale , tare de tot.

  3. Traian (Iasi) permalink
    Iulie 20, 2010 20:30

    Frumos!!!
    Place la mine asa ceva.( Am avut profesori buni)
    Eu mi-am luat bilet la Ozzy pe 2 nov., dar datorita lu 25% aplicat peste cei 50% din dec., am renuntat.
    Sa le stea in git la cei care i-au votat!
    Stii tu la ce ma refer.
    De altfel , sa auzim numa’ de bine!
    Speranta moare ultima.
    Traiasca Rockul!

Lasă un răspuns

