Skip to content

Austria. Partea a treia. Hallein

Iulie 15, 2010

Pentru a le mări, click pe poză. Azi nu sunt prea vorbăreaţă, aşa că vă las să vă uitaţi la fotografii în linişte!

EU😀

Uitaţi-vă cu atenţie  la fereastra de la etajul 1…

E draguţ, nu?

Fiind sâmbată, era zi de piaţă. O piaţă mică – ca si orăşelul de altfel.

Preturi la fructe aşa, ca să vă faceţi o idee…

N’am inteles exact cu ce ocazie, dar tot oraselul era in  sarbatoare. Se montau mese, scaune ba chiar si o scena… Din pacate n’am putut participa pentru ca a doua zi, dis de dimineata aveam avionul care avea sa ma aduca acasa.

Iote ce zâmbăreaţă simpatică! Toată stătea ea frumos la tras în poză!🙂

Imaginea de jos o sa vă deruteze putin; si pe mine m-a derutat! Vedeam doua perechi de picioare si nici prin cap nu’mi dădea ce se intampla acolo, Doamne iartă-mă, aşa in văzul lumii… da, mai tarziu, misterul mi-a fost desluşit…

Deci tanti asta mai plinuţă  aplica nişte floricele vedeţi şi voi unde şi-o picta pe aia mică🙂 Din păcate n-am văzut rezultatul final dar trebe să fi fost interesant…

Aici a poposit si Je la o bere rece!!

Degeaba ajungi in Austria daca nu mănânci un brezel de-a lor!! Eu am păpat unul imens! o bunătate! vă dau cuvântul meu de onoare că eu aşa covrig n-am mai mâncat pînă acum! (ca să-i vedeţi mai bine, puteţi da click pe poză pentru mărire. Bine, asta numai dacă aveţi vreo plăcere sadică :D)

Terasa unde-am linciurit eu o bere, e de fapt terasa unei gelaterii de unde puteai să-ţi mai încânţi papilele gustative cu următoarele:

Asta e formatia care făcea probe de sunet…. repet, îmi pare nespus de rău că n-am avut posibilitatea să pot rămâne acolo până la sfârşit…😦

Râul care trece prin Hallein se numeşte Salzach. De raţe nu ştiu nimic, erau prea mândre ca să-mi permit să le întreb cum le cheamă!

Cam atât pe astăzi. Mâine partea a patra! Vă pup şi vă doresc o seară liniştită!

26 comentarii leave one →
  1. klausen1976 permalink
    Iulie 15, 2010 20:05

    oamenii aia chiar vand inghetatele alea ? … ar trebui sa fac o vizita🙂 … RAPIDO !

  2. klausen1976 permalink
    Iulie 15, 2010 20:06

    stai ca am marit imaginea … ce idei mi-ai dat ! … MAi ales „After Eight” aia !

  3. Iulie 15, 2010 21:15

    acum, dupa ce ne-ai stranit imaginatia ne mai doresti o seara linistita. Hmmm…. am vazut pe tanara aceea cu doua crad=ciunice in loc de sutien. Avea o coafura super. Cu carlige colorate. Si tu care te-ai chinuit atat sa mergi la coafor.🙂

  4. Iulie 15, 2010 21:16

    vroiam sa spun ca avea doua craciunite in loc de sutien….dar m-am emotionat.🙂

  5. Iulie 15, 2010 21:17

    stiai ca e interzis sa faci reclama la inghetate delicioase si la alte provocari apetisante?🙂

  6. Iulie 15, 2010 21:22

    Fain de tot,emana atâta liniște și pace!
    Care-i faza cu cățelul?explica…

  7. Iulie 15, 2010 22:02

    Gluma postării mi-a părut aia cu „Nu sunt vorbăreaţă!” =))
    Căţelul ăla era de pluş, nu-i aşa?

  8. Iulie 15, 2010 22:07

    $ slvc
    era din ala ciorap, il iei pe mână şi faci teatru pt. cei mici.

  9. Iulie 15, 2010 22:08

    $ gg
    fain , ce să zic.

  10. Laura permalink
    Iulie 15, 2010 22:31

    Georgie, da e super curat. In Austria si in Elvetia mie mi s-a parut cel mai curat. Si in Ger e curat, dar nu ca in celelalte doua. Asta o fost impresia mea.

  11. Iulie 15, 2010 22:35

    @Gabriela: si asta e interzis??😦
    @Mariana: e un catel de pluş!🙂
    @Mel, da! iegzact! Is cam tacuta in ultima vreme, nu-ş de ce… nu-mi mai prieşte Românica, cred!
    @Kekee, frumos tare… daca mi-as putea lua familia acolo, maine as pleca!!
    @Laura: da, cea mai curata tara din cate am vazut si eu!!

  12. Laura permalink
    Iulie 15, 2010 22:47

    Georgie, nu ti-ar placea pe termen lung. Asa cred eu. Ei au cam alta mentalitate decat noi. Poate in Italia sau Spania mai merge, dar in Austria nu stiu daca ti-ai putea obisnui cu ei.

    • Iulie 15, 2010 23:18

      Laura, aşa zici? hai că austriecii sunt mai calzi decât jermanii… cel puţin aşa i-am perceput eu… De aia şi ziceam că dacă aş fi cu familia mi-ar fi mai bine…aş depăşi altfel tocmai atitudinea lor… că oricum ai fi, pentru ei tot străin rămâi!

  13. Laura permalink
    Iulie 15, 2010 23:21

    Georgie, aici te inseli. Ger is mai deschisi decat austriecii (asa se zice). Ei, chestia cu straini, nu e alta ca la noi: si la noi e la fel. Eu ma refer la modalitatea de viata, de conceptii. Daca mergi acolo de foarte tineri te adaptezi, dar cu cat mergi mai tarziu, cu atat e mai greu.

    • Iulie 15, 2010 23:25

      Laura, nu se suportă ăştia unul pe altul, frateeee! Aşa zic austriceii de nemţi😀
      Da Lăurici, cred că ai dreptate…. într-adevăr, n-am fost adepta plecatului din ţară, poate că n-am curaj… toate se fac la timpul lor, aşa-i… Mă mai izbesc de câte o mârlănie şi atunci îmi zic că bine-ar fi să plec, dar îmi trece repede….

  14. Laura permalink
    Iulie 15, 2010 23:39

    Georgie, e bine si prin alte tari, dar daca cat de cat esti multumita acasa, ramai acolo. Dupa 35 de ani, nu te mai adaptezi asa usor. Concediu e alta, dar sa locuiesti…

  15. Iulie 16, 2010 2:24

    @ gg
    ascult-o pe strigoiuţică că are dreptate.
    Ştie ce zice, nu vorbeşte prostii.

  16. Iulie 16, 2010 8:36

    Cel mai misto ar fi, daca s-ar putea, sa mai ai o casa pe undeva, prin tarile astea normale, iar cand te apuca lehamitea aia mare de Romanica sa te duci acolo pana-ti trece si apoi sa te intorci acasa. Da asta ar insemna sa nu stai intr-un job… Si e cam greu.

  17. Iulie 16, 2010 9:37

    Georgiana, iti raspunsesem si pupicilor din zilele trecute prin:”Georgiana, ma bucur cand te intorci de sub alte zari.Cred ca ti-o spun si altii.Se umple un gol cu tine.” Dar am sters postarea unde era comentariul tau si s-au sters si comentariile,scuze.Imagini foarte frumoase din Austria asta!Si exista multe asemanari cu natura Romaniei dar in chestiuni de infrastructura noi suntem ramasi foarte in urma.Si nu stiu daca a mai ramas vreo speranta de schimbare in bine…

    • Iulie 16, 2010 9:50

      Lora, ce drăguţă eşti tu… ce-am făcut eu să merit vorbele astea aşa frumoase? m-am emoţionat toată, zău! Trag nădejde că dacă ajungi pe acasă dai un semn de viaţă şi poate ne-om şi vedea..
      Şi da, aşa e! avem şi noi munte şi o ţară frumoasă cu diferenţa că la ei nu găseşti peturi şi alte mizerii prin păduri … De străzi nici nu mai aduc vorba….Până nu moare mama ghiorlanilor nu se va întâmpla nimic! Clar! Îs multe de zis…. Sad but true!
      Pupicei dulci!

  18. Iulie 16, 2010 10:12

    Nuu, mie mi-e frica sa joc la loto, daca Doamne-fereste castig? Stii, toate au un echilibru si se pare ca mie mi-e scris sa n-am bani decat atat cat sa nu umblu rupta-n c…

  19. Iulie 16, 2010 11:35

    🙄

Lasă un răspuns

