Skip to content

Banc

Iulie 16, 2010

Un inspector de la Fisc vine la Sinagoga in control, se uita pe registre si concluzioneaza catre Rabin:

–  Domnule, veniturile dvs sunt mici si impozitul la fel. Cum reusiti dvs sa traiti cu niste incasari asa de mici?

– Noi aici reciclam TOTUL si ne multumim cu putin…

– Chiar totul?

– Tot!

– Si picaturile de la lumanari?

–  Da, le strangem si le trimitem la o fabrica de lumanari si din cand in cand ne trimit o lumanare.

– Bineeee.

Firmiturile de pe masa le reciclati?

Intreaba agentul in zeflemea.

– Da. Le strangem si le trimitem. Din cand in cand primim o punga de pesmet.

– Buuuun. Da cu pieile de prepuţ de la circumcizie ce faceti? Si pe ele le reciclati?

– Da. Le strangem, le trimitem la Fisc si, din cand in cand, ne trimit cate-un Sulică asa ca dvs sa ne controleze!

18 comentarii leave one →
  1. Iulie 16, 2010 22:17

    Hahaha! Sa-l tin minte sa le spun si eu bancul cand or veni in control cei de la Finante! Hmm… sau mai bine nu!

    • Iulie 16, 2010 22:29

      Ba da! cum sa nu? nu cred c’o sa se supere!😀

      • Iulie 21, 2010 19:59

        cred ca o sa le zic si eu bancul asta… cand o sa fie pe picior de plecare si deja nu mai au ce sa-mi faca :))

  2. Iulie 16, 2010 22:35

    A, deloc, astia sunt niste tipi de treaba, cu mintea deschisa, haiosi si destepti.Cred ca numa aia de la Curtea de Conturi ii mai intrec si poate si cei de la Garda. Sigur ca n-or sa se supere! Ba inca or sa-mi spuna si ei bancuri cu lucratori la Fisc, pai cum! Sa vezi ce veselie o sa fie. Abia ii astept!

  3. Iulie 16, 2010 22:44

    Eh, asta nu-i niica! Live sunt si mai si, ca ma ajuta si fatza.Hi Hi!

    • Iulie 16, 2010 22:53

      Alexa, nici nu vreau sa ma gandesc cam cum o sa fie marea intrevedere!😉

      • Iulie 16, 2010 23:38

        Sa nu ma prinzi intr-o zi ploioasa, ca ai incurcat-o. haide, ma, ca glumesc…ar fi culmea, sa inceapa sa ploua pe la Buzau si tu sa faci cale intoarsa ca Alexa e deprimata.Si chiar daca ploua, ma scoti tu din melancolie, sunt convinsa!

  4. mishulake permalink
    Iulie 16, 2010 22:50

    Săru’mâna Georgia ! Am răsfoit ultimele postări, mulțumesc pentru generozitatea ta, si dă-mi voie să-ți spun , la o oră de vârf și de audiență maximă , Te iubesc !

    • Iulie 16, 2010 22:52

      Mishulake, si eu!! Chiar azi m’am gandit la tine! nu te-am mai vazut prin zona de ceva vreme….

  5. mishulake permalink
    Iulie 16, 2010 23:04

    Am fost oleak inspre muntii Clujului, e bine cand nu ai semnal nici macar la telefon ,crede-ma !

    • Iulie 16, 2010 23:06

      Mishulake, te cred si stiu cum e! Am si eu un loc in Tarcau unde merg si n-am semnal! Intr’adevar, acolo doar te relaxezi!

  6. Iulie 17, 2010 0:47

    Bag samă că pentru a-l croi pe Boc s-au zgârcit şi nu au folosit prea multe resturi,

  7. mishulake permalink
    Iulie 17, 2010 2:17

    Una din cele mai frumoase alcatuiri muzicale dragi mie pentru tine , pentru voi , sa va calauzeasca , din partea mea for this uikend !

  8. Iulie 17, 2010 8:13

    Asa ceva nu se poate, nu stiti ca la noi religiile recunoscute de stat nu sunt platitoare de impozite?

  9. Iulie 17, 2010 11:57

    @ Kekee:😆
    @Mishulake: sa’ti dea Dumnezeu sanatate! Multumesc din suflet!
    @Zaqk: hai bre, e un banc amarat!😀

Lasă un răspuns

