Skip to content

Austria. Ultima parte. Schöne Blumen

Iulie 17, 2010

Fotografiile ce urmează să le vedeţi, reprezintă frânturi din Raiul care înconjoară căsuţa unde-am stat timp de-o săptămână şi din care cu greu m-am desprins…

Cam aşa a plouat în prima zi! Toată ziua! Spre marele meu noroc începând de după amiaza următoarei zile a apărut soarele pe cer şi acolo a rămas până-n ziua în care am plecat! Prietenii mei austrieci, care-s de fapt propitarii pensiunii la care am stat, mi-au „reproşat” faptul că am adus cu mine ploile din România, pentru că până s-ajung eu acolo nu mai plouase de multicel 🙂

Şi acum hai să vă mai arăt ceva de mi-a plăcut mie mult. Nu v-am mai spus până acum, dar sunt puţin pasionată de motociclete.

Şi-o fotografie de care-s tare mândră, adică cum ar veni îmi scoate în evidenţă calităţile de mare fotograf! 😀

Acestea fiind spuse, închei aici capitolul „Austria”, cu speranţa c-am reuşit să vă încânt şi vouă, măcar puţin, privirile. Vă doresc un sfârşit de săptămână pe măsura aşteptărilor!

16 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Iulie 17, 2010 13:59

    M-am topit toată după floricelele din Austria. Ai ştiut ce să păstrezi pentru final. Ultima fotografie chiar e faină. Îmi place mult. Iar la partea cu motocicleta, din punctul meu de vedere, pot spune că dă bine griul ei cu albastrul maşinii de alături. 😀 Pupicei răcoroşi!

    • Iulie 17, 2010 14:26

      Carmen, si mai bine ar da, daca’ar fi la mine’n garaj! (nu c’as avea unul) 😀
      Te pupicesc si eu! have a nice uikend!!

  2. Iulie 17, 2010 14:33

    Danke,wunderbar,o sambata minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  3. Iulie 17, 2010 14:51

    Florile alea de colt erau inedite.
    Celelalte …
    GG – cine le interzice la români să-şi pună fiecare flori acasă ???????????????
    Îţi spun eu !
    LENEA !!!
    Tuturor românilor le place cum arată treburile în străinătate , florile la geam şi peste tot !
    Alea nu le pun guvernanţii sau primarii din ţările alea .
    LE PUN OAMENII !
    Fiecare primăvara ei dedică o zi , la plantat de flori, etc.
    Apoi un pic de timp în fiecare zi pt. stropit , întreţinere.

  4. Iulie 17, 2010 16:02

    Georgiana, m-am indragostit de florile tale. Sunt abslout superbe. Asa sunt occidentalii, atenti cu fiecare lucru. Totul trebuie sa fie frumos si cu grija amenjat.

  5. Iulie 17, 2010 16:30

    Octave, multam fain pentru dedicatie! Uikend placut si tie!
    kekee, asa-i mai: omul sfinteste locul, clar!
    Gabriela, cand e vorba de flori, ti-am zis, la tine ma gandesc prima data!

    • Iulie 17, 2010 16:57

      multumesc ca te Gandesti la mine si la flori, in acelasi timp. 🙂 inseamna ca am reusti sa iti colorez un pic mai mult viata. 🙂

  6. Iulie 17, 2010 17:26

    Am sufletul plin de frumusete si caldura dupa un asemenea colaj! Superbe flori 🙂
    Da, alta lume, din pacate!
    Superb!
    Pupici, Giana 🙂

  7. Iulie 17, 2010 20:26

    Ce de floricele…toate pentru mine? Sunt superbe!!! Te îmbrăţişez cu drag, în zilele ce vor urma am să recuperez şi la tine!

  8. Iulie 17, 2010 20:34

    Aiii, ce m-ai nimerit, surioara! Ma tooot uit la florile alea , care la ei e ceva normal, adica anormal ar fi sa n-ai in gradina sau la fereastra flori de toate felurile si culorile!Fain de tot. Iti trimit ceva pe mail, sa-mi zici daca m-a tacanit caldura asta sau e o idee buna.

  9. Laura permalink
    Iulie 17, 2010 21:22

    Idem Kekee. Oamenii pun florile si fac si pastreaza curatenie dincolo. Si la noi mai sunt cazuri din astea. Din pacate sunt insa foarte multi care fac mizerie sau nici macar nu pastreaza ce-i curat 😦

  10. Iulie 18, 2010 0:45

    Leidi, ma bucur ca ti-au placut pozisoarele mele! Te pupic si eu!
    Cristi, pentru tine’s toate, da! Azi sunt marinimoasa! Astept sa revii! Ai grija de tine, pupicei!
    Alexo, primit, cetit, vorbim maine mai in detaliu! Noapte buna, tizo! Te pup cel mai dulce!
    Laura, ajungem de fiecare data la aceeasi concluzie: toata treaba’i de calitatea umana! :*

  11. Iulie 19, 2010 23:18

    Şi cînd te gîndeşti că ei pînă şi pe poduri pun jardiniere cu flori… Pînă şi iarba pare mai verde la ei! Foarte frumoase fotografii, felicitări!

  12. Iulie 20, 2010 2:43

    mmm, ce frumusete! ce placere! am ramas incantata,.. de flori desigur 😉

  13. Iulie 20, 2010 11:54

    …faine florile’ntre lemne!

  14. Iulie 21, 2010 20:13

    florile alea m-au dat peste cap. mai ales florile alea de colt… nu stiam ca merg crescute in ghiveci. mie imi moare orice floare. am si iarna si vara cam 30 de grade in casa. probabil ar trebui sa cresc cactusi…

Lasă un răspuns

