Skip to content

La mare

Iulie 17, 2010

Şi pentru că acum două zile mi-aţi reproşat că nu zâmbesc suficient in fotografii, şi pentru că vreau la mare, m-am gândit să vă arăt şi vouă cam ce nebunii mai fac în timpul liber! 😀

12 comentarii leave one →
  1. Iulie 17, 2010 23:00

    La mareeee, daaaa! Cred si eu ca te hlizesti, ce m-as hlizi si eu sa fiu pe o plaja cu un fresh in fata!

  2. Iulie 18, 2010 11:32

    Imi place fotografia mai ales ca pare foarte… racoroasa.Zile bune sa ai!

  3. Iulie 18, 2010 13:09

    Si eu in timpul liber stau pe seslong

  4. Iulie 18, 2010 13:24

    Esti suuuuuuuuuuuper ,o duminica minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  5. Iulie 18, 2010 13:41

    Un albastru de gheata :)))))) Hihi… si te si bronzezi! Fain 🙂
    Pupici

  6. Iulie 18, 2010 18:26

    La mare, la soare! Îmi place albastrul ăsta!

  7. Unul permalink
    Iulie 18, 2010 19:34

    O dedicatie de seara…

    Acu’ ‘oi haladui in liniste printre ultimile postari. Seara buna!

    • Iulie 18, 2010 20:01

      Multumesc muuuulttt! sa stii ca-mi si place mult!!! O seara linistita’ti doresc, Unule!

  8. mishulake permalink
    Iulie 19, 2010 0:15

    Sara bună !
    La mare, a? Acolo merg numa’ copii cuminți !
    Eu am fost anu ista, deja m-am grețălit !

  9. pdm permalink
    Iulie 19, 2010 13:09

    te-ai pitulat după umbrelă, ă?

  10. Iulie 21, 2010 20:03

    eu sunt la mare la soare da’ stau in casa. afara sunt valuri de steag rosu si in apa nu avem voie. asa ca nu e prea distractiv…. poate noaptea doar . macar daca ne inecam sa nu ne vada nimeni 😛

Trackbacks

  1. Vara pe uliţă. Tîrguiala « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

Lasă un răspuns

