Skip to content

Despre încredere. Cristian Lisandru

Iulie 18, 2010

Şi cum mă „dădeam” eu aşa pe net în căutare de citate legate de subiectul „încredere în oameni”, am dat peste un text de-a lui Cristian Lisandru, scriitor pe care eu personal îl citesc zilnic cu nesaţ! Şi cum nimic nu-i întâmplător, asta este ziua lui de naştere! Profit de această ocazie şi-i transmit şi aici un sincer „La multi ani”, fericire şi multe, multe împliniri pe toate planurile! (sună ca naiba, dar nu le am deloc cu „textele”) :D  Să ne trăieşti, Cristiane şi să ne scrii în continuare aşa cum ai făcut-o şi până acum! Avem mare nevoie de tine!

DESPRE ÎNCREDERE ŞI DEZAMĂGIRE

„De foarte multe ori avem încredere în oameni care ne înşeală aşteptările… Ne regăsim în postura ingrată de a accepta greşeala pe care am făcut-o şi trăim un întristător sentiment de insatisfacţie. Dar acordăm circumstanţe atenuante în continuare şi apreciem că toţi oamenii sunt buni, că nu au nimic de ascuns şi că îşi deschid sufletul aşa cum facem şi noi. Am trecut prin destule momente în care ne-am spus data viitoare voi fi mult mai zgârcit cu propriile destăinuiri şi am să-mi aleg cu atenţie prietenii… Cu toate acestea, lăsăm deschisă uşa către noi înşine, oferind încredere pe tavă. Cu zâmbetul pe buze… Rezultanta unui astfel de comportament este, adesea, dezamăgirea… Încrederea şi dezamăgirea merg, astfel, braţ la braţ, se simt bine împreună, formează ceea ce am putea numi un cuplu redutabil. Personal, dăruiesc încredere tuturor oamenilor cu care mă întâlnesc într-o zi sau alta, plecând, invariabil, şi de la premisa că o dezamăgire în plus nu este un capăt de cer. Încerc, tot în fiecare zi, să mă dovedesc vrednic de încrederea pe care mi-o acordă alte persoane. Trăim într-o lume în care oamenii se urmăresc sceptici, relaţiile sociale plătind tribut masiv… neîncrederii. Nu ne mai împărtăşim secrete, le păstrăm închise în interiorul nostru, preferăm discuţiile banale care evită subiecte considerate delicate… Informaţiile despre viaţa noastră sunt secretizate permanent, depuse în arhivă de suflet şi încuiate cu un număr nedeterminat de lacăte, iar încrederea devine o redută aproape imposibil de cucerit. În ultimă instanţă, cel mai trist este că apar din ce în ce mai des cazuri în care oamenii îşi pierd până şi încrederea în ei înşişi… Şi atunci intervine replica: „Eu n-am încredere nici în mine şi tu vrei să am în tine?!” Incertitudinea şi lipsa de încredere ne marchează constant drumul către propriile ţinte…” (Cristian Lisandru).

P.S. Merg la sigur şi c-o dedicaţie muzicală:

14 comentarii leave one →
  1. Iulie 18, 2010 19:06

    Da, Cristi Lisandru este o valoare spirituala inainte de toate. O sa-i multumesc si pe aceasta cale atat lui cat si Geaninei ca ma viziteaza adesea pe blogurile mele.
    Mi-a facut placere sa trec pe aici.

  2. Iulie 18, 2010 19:07

    Mulţumesc, Georgiana, să ai parte numai de bine, gânduri bune şi fericire alături de cei dragi din jurul tău!

    • Iulie 18, 2010 19:10

      Cu mult drag, Cristiane! Sa dea Dumnezeu numai bine la toată lumea! O seară frumoasă!

  3. Iulie 19, 2010 0:32

    La mulţi ani şi din partea mea, Cristian!🙂
    Să-ţi dea Dumnezeu numai bine şi frumos!
    :-*

  4. Iulie 19, 2010 1:53

    @ gg
    dacă ai firefox :
    http://www.getpersonas.com/en-US/persona/10260
    du-te cu cursorul pe poza cu verde si buburuze .

  5. Iulie 19, 2010 8:57

    Da, da, da.Cat admir eu oamenii care stiu sa si exprime ceea ce gandesc. Cum citind-i zici: asta gandesc si eu, ce chestie, parca mi-a citit gandurile. Aici insa intervinel harul, pentru ca unul cum e Cristian, poate sa si materializeze in scris scele ganduri.Bravo, Georgiana, cum faci tu de ne faci cunostinta numai cu baieti buni? Inseamna ca si tu esti fata buna.La multi ani si din partea mea, Cristian!

  6. Iulie 19, 2010 8:58

    Geo, fa-mi si mie te rog corecturile ca eu inca nu m-am trezit dupa concert. Saru’ mana.

  7. Iulie 19, 2010 9:38

    Frumos Tare! Dupa o chestie din asta, simti ca mai rezisti asa, doua-trei luni. Dupa aia se cere alta, musai!Cred ca asta e doza de fericire de care avem nevoie, nu prea multa, ca strica, dar nici deloc, ca o luam razna!

  8. kekee permalink
    Iulie 19, 2010 12:40

    Inseamna ca tu ai un firefox vechi.
    Du-te pe tablita GET PERSONAS .
    DUBLU CLICK.
    Odata descarcat instaleaza-l .
    Apoi iesi si intra din nou.
    Cind vei merge cu cursorul pe imaginea propusa de mine , toata bara de sus a ecranului devine cu fondul ala verde ( pt. tine ) si cu buburuze.
    Daca dai click pe wear it . Ti-l instaleaza definitiv.
    Arata misto.

Trackbacks

  1. 25% «
  2. PA LEAPŞA CONTINUĂ… « Carmen Negoiţă PHOTOGRAPHY BLOG
  3. Sala de asteptare « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

