Skip to content

Proză Arhiscurtă

Iulie 22, 2010

Am primit zilele trecute o leapŞă de la Carmen care recunosc, m-a cam pus în dificultate, eu nefiind o amatoare a genului PA. Am acceptat-o cu titlu de excepţie doar pentru că-mi este foarte dragă destinatara. AŞadar iată ce-a ieŞit:

Cerul meu: amețit de norii gândurilor pentru tine. Covorul meu de iarbă: prăvălit peste pântecul meu însetat de dragostea ta. Bolta mea de stele: împodobită de Calea Lactee a șoaptelor tale care mă fac să zbor  până la capătul Universului… Te-aș putea privi cum dormi, ore în șir. Aș respira odată cu tine, inima mea ar bate odată cu a ta și m-aș contopi cu visele tale… Aș aștepta apoi să te trezești, să deschizi ochii și chipul meu să fie primul lucru pe care să-l privești. Astfel, voi fi în sufletul tău întreaga zi.

22 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Iulie 22, 2010 6:38

    Felicitări, Georgiana!🙂 Bravooooo!!! Te-ai descurcat super bine. Îmi place la nebunie: „Cerul meu: amețit de norii gândurilor pentru tine. Covorul meu de iarbă: prăvălit peste pântecul meu însetat de dragostea ta. Bolta mea de stele: împodobită de Calea Lactee a șoaptelor tale care mă fac să zbor până la capătul Universului…” Eeeei… am zis eu că ascunzi pe undeva un talent neexploatat. Te pupic dulce pentru minunăţia asta de PA! Şi încă un pupic pentru că îmi eşti şi tu dragă! O zi superbă!

  2. Iulie 22, 2010 7:19

    love is all around…🙂 „bolta mea de stele”…frumos spus.

  3. viatanomada permalink
    Iulie 22, 2010 9:04

    uimitor ,sincer m-a impresionat teribil,esti minunata

  4. mishulake permalink
    Iulie 22, 2010 10:08

    Bine-ai revenit! Mai, tu esti poeta !

  5. Iulie 22, 2010 12:59

    Copila, dar e vreun concurs,se voteaza undeva? Sa alerg intr-acolo, ai scris atat de dulce…

  6. Iulie 22, 2010 15:38

    Cine imi spunea mie ca doar unii scriu frumos ?🙂
    Te imbratisez tare-tare.

  7. cristiangheorghe permalink
    Iulie 22, 2010 17:29

    Frumos. Dragostea inspiră cele mai înălțătoare gânduri și vise…

  8. Iulie 22, 2010 17:59

    Ia te uita! Vine primavara, eu credeam ca se termina vara!

  9. Iulie 22, 2010 19:01

    🙂 Georgiana…. FELICITARIIII!

    Concluzia: cred ca o cunosti foarte bine!

    P.S. Da leapsa mai departe🙂
    Pot sa’ti sugerez: Kekee?

  10. Iulie 22, 2010 19:54

    Dacă i-o dai ariciului, te-ai făcut de-un duşman! =))
    Excelentă proza! Bun condeiul!
    (Dar parcă tot mai mult îmi plac cuvintele care să se lăfăie după bunul lor plac, în fraze nesfârşite… Gata, tac, că mi-o iau dacă continui!🙂 )

  11. Iulie 22, 2010 20:31

    Mel🙂

    Nu ti’o iei, dar uneori este f. interesant sa te exprimi in putine cuvinte🙂 Asta e tot! Depinde doar cum privesti PA’ul🙂
    Iar kekee…. e un rasfatat !

  12. Traian (Iasi) permalink
    Iulie 22, 2010 21:23

    E bine!!! Bravo!!!
    Esti indragostita la nivel maxim.
    Sa o tii tot asa!

  13. Iulie 23, 2010 0:41

    Na la asta nu mă așteptam! E chiar un PA reușit, ce emană multe trăiri, multă sensibilitate. Frumos! Frumos! Frumos!

  14. Iulie 23, 2010 2:34

    Multumesc tuturor pentru aprecieri! Sper din suflet sa nu fie cu suparare, dar n’am sa dau leapsa mai departe.🙂
    P.S. Este prima si ultima leapsa PA pe care’o primesc. Sper ca nici asta sa nu fie cu suparare!😀

    • Carmen Negoita permalink
      Iulie 23, 2010 17:43

      Atunci mă simt onorată, dragă Georgiana. Şi mă bucur că ai acceptat provocarea. Te pupic!

  15. kekee permalink
    Iulie 23, 2010 11:18

    @ gg
    Foarte bine scris !
    Eram sigur ca o sa scrii ceva bun.
    –––––––––––––––
    Mie nu-mi plac PA-urile, pentru ca intr-un PA bine scris trebuie sa pui bucati din sufletul tau.
    E un fel de striptease sufletesc – si asta nu se face ( cel putin nu pe blog ).
    @ laidi A
    Iar cei care iti cer PA-uri sunt niste curiosi rai, care vor sa-si bage nasul in chestii care nu-i privesc.
    Aici iti scot limba !

  16. mishulake permalink
    Iulie 23, 2010 13:09

    PA=PAtul lui Procust !

  17. Iulie 23, 2010 20:23

    hai ca m-ai dat gata ;;). bravo fata!

  18. klausen1976 permalink
    Iulie 24, 2010 13:08

    ha! … Mai bine stergi primA parte pentru ca nu este valabila … Ai talent ! Pe bune !

Trackbacks

  1. LA ŢARĂ «
  2. Grădina Labirint…(14) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

