Skip to content

Fără titlu

Iulie 24, 2010

„Eşti om şi, ca toţi oamenii, şi tu poţi iubi. Cum înveţi? Nu se învaţă: se crede. Se crede şi se iubeşte.“ (Paolo Coelho).

12 comentarii leave one →
  1. Iulie 24, 2010 10:11

    funny…ma simt in vacanta, la mare, o plaja si valuri racoroase. Dreams. Sweet dreams.

  2. Iulie 24, 2010 10:24

    Mui linda leo şanson. Mi piace molto versurile, me, tut mir leid, nu si videoclipul. Un song de vacansu, como dice et gabriela, tua cara amica.

  3. Iulie 24, 2010 10:40

    Cip, muah! muah! doi, ca sa fie cu ureche, sa nu’ti cada vreo ureche!🙂

  4. Iulie 24, 2010 10:44

    pffui, da si mi-a cazut nasul de la damful de usturoi. bine ca il aveam mare si mi-o mai ramas o tzara.. ia da-te putin mai incolo sa revina mirosul de floricele, ca ma inadus nu alta..

    • Iulie 24, 2010 10:46

      Aha, deci in loc sa mananci si tu, preferi sa ma dai pe mine cat colo…😦

      • Iulie 24, 2010 10:50

        Nu prea mananc eu de la altii / la altii. Dupa ce ca-s rusinos, mi-e frica si de intoxicatii alimentare, am si matze sensibile.

  5. Iulie 24, 2010 10:53

    Cip, da’ nu’ti dau pastai! Ia bre un catzel de usturoi d’aicea ca sa putem sta de vorba si sa nu’ti cada si bucata de nas care ti’o mai ramas!!

  6. Iulie 24, 2010 10:57

    Nobilul meu nas se incapataneaza sa se apropie de usturoaie. Mai bine ceapa, face bine la canalele lacrimale, le râneşte.

Trackbacks

  1. Spamuri « Georgiana

Lasă un răspuns

