Skip to content

Pe podium

Iulie 24, 2010
tags: ,

Aseară am fost premiată! Nu mi s-a mai întâmplat una ca asta din clasa a patra!😀 Aşadar, sunt foarte emoţionată deoarece nu-mi amintesc să fi făcut vreo ispravă demnă de el… Mulţumesc Noncelaura, prietena mea dragă de departe!

Şi pentru că am o inimă mare şi mulţi prieteni de nădejde, am să-l dau şi eu mai departe Angelei, MelanieiAlexandrei şi Ancăi. Cu felicitări şi mult, mult drag!

20 comentarii leave one →
  1. Iulie 24, 2010 10:14

    Mai sa stii ca am vazut si la altii tot felul de diplome din astea, colectionari chiar. O isterie generala. :))

    Bravo. Pe mine ma inspira, too. Pe aici inspir si la mine expir, ca tu ai mai multe floricele pe aici si miroase mai fain. Eu am mai multe subiecte despre morti si trebuie sa mai schimb din cand in cand aerul pe acolo.

  2. Iulie 24, 2010 10:17

    foarte frumos. Felicitari! Ai facut ceva totusi. Un blog de toata frumusetea care ii primeste cu caldura si veselie pe cei care poposesc pe aici.🙂

  3. Iulie 24, 2010 10:22

    Mai copilasi, nici nu aveti idee cat ma bucur pentru vorbele astea…Totusi, cred ca sunteti voi subiectivi…😛

  4. Iulie 24, 2010 10:35

    pai se putea sa nu ne umbresti bucuria de a te felicita? hmmmm🙂

    • Iulie 24, 2010 10:39

      Gabriela, ca sa vezi ce toanta sunt! uite cam asa reactionez eu la o vorba buna, probabil din cauza ca mi se intampla rar… Te pup, nu te supara pe mine! Promit c’am sa lucrez asta!🙂

  5. Iulie 24, 2010 10:43

    ok…am sa fiu atenta.🙂

  6. Iulie 24, 2010 10:50

    Ce bine, ce bine,ce bine e sa ai prieteni!!!Cum te scot ei intotdeauna din cele mai negre ganduri, cum iti insenineaza ei o zi ploioasa, cum te fac ei sa simti ca viata e frumoasa!! Multumesc, Georgiana, esti o fata pe cinste, imi pare asa de bine ca te-am cunoscut si asa de rau ca esti la sute de kilometri!Sa stii ca am o lacrima in coltul ochilor!Sunt foarte emotionata, pe bune!

    • Iulie 24, 2010 10:58

      Alexo mama, ma bucur mult ca ti’am provocat o bucurie pe ziua de azi! Distanta in kilometri dintre doi oameni este intr’adevar cel mai mare dusman… Da’ eu’s optimista, niciodata nu stii ce’ti rezerva viata!! Te pup atata cat pot eu de dulce!

  7. Iulie 24, 2010 12:05

    fata, sunt in dispozitie lacrimogena si zau ca ma faci sa plang. la cat de mult timp am fost eu pe coclauri nici nu-l merit. mai ales ca blogul tau este cu adevarat un loc vesel unde iti inseninezi ziua cu atatea chestii interesante si te binedispui cu glume. te pup :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

    • Iulie 24, 2010 12:07

      wooooow, ce de pupiciiiiiiiiii! ia sa’i strang eu repede pe toti ca tare’s buuuuni!! Multumesc, Ancutzo, ma bucur ca te simti bine la mine acasa!!
      Gabitza, ma descurc? am inceput sa invat, observi?

  8. Iulie 24, 2010 12:51

    Goergi, te descurci foarte bine. Prinzi din mers.🙂

  9. Iulie 24, 2010 12:52

    Uite ca de admiratie te-am botezat…am scris gresit. Georgi.

  10. Iulie 24, 2010 14:58

    FELICITARI!!!,un wekend minunat🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  11. Iulie 24, 2010 21:09

    Mulţumesc, din toată inima :*

  12. mishulake permalink
    Iulie 24, 2010 22:10

    Mă bucur de bucuria ta ! Voie-i?

  13. Iulie 24, 2010 22:27

    Georgiana, suntem premiate deci existam! Intrebari ca ” ce am facut sa-l merit?” ,nu-si au rostul.Ma bucur ca existi sa te pot aprecia, cu alte cuvinte🙂 Kiss

    • Iulie 24, 2010 23:20

      Dar ştiu că ştii s-atingi corzile sensibile! Deja plutesc………. Pup şi eu dulce, dulce!

  14. Iulie 25, 2010 23:40

    Săru-mâna, săru-mâna. Dusă am fost, de n-am observat la timp. Consideră că ţi-am dat ceva similar! Că şi tu mă inspiri pe mine, nu doar blogul tău! :-*

Lasă un răspuns

