Skip to content

Crima

Iulie 25, 2010
tags:

Un   barbat e adus în fata judecatorului  pentru ca a omorât-o pe sotia lui.
– Fapta dumneavoastra e sub orice critica. Daca aveti   intentia ca tribunalul sa nu va condamne la închisoare pe viata,   trebuie sa ne expuneti motive cât de cât plauzibile care sa va poata   reduce pedeapsa.
– Domnule judecator, sotia mea era asa de proasta încât nu am putut sa ma controlez si a trebuit sa o arunc de la   balcon.
– Declaratia dumneavoastra este o obraznicie nemaiauzita si daca nu doriti ca juratii sa va condamne înainte sa continuam   procesul trebuie sa aveti argumente cu adevarat plauzibile.
– Pai sa va povestesc. Locuim într-un bloc cu 10 etaje la ultimul etaj si la parter locuieste o familie de pitici. Parintii   au 1 metru si copiii, cel de 12 ani 70 de cm si cel de 14 ani   are 90 de cm.
– În ziua respectiva i-am spus sotiei:
– E teribil sa fii pitic. Saracii vecini de la parter,   toti sunt  asa mici!
-Da, raspunde sotia sunt o adevarata specie de pirinei.
– Pigmei ai vrut sa spui!
– Nu, pigmei e ceea ce are omul în piele si de la care se alege cu pistrui.
– Aia se numeste pigment.
– Ma lasi? Pigment e chestia aia pe care scriau vechii   romani.
– Ala se numeste pergament.
– Cum poti draga sa fii asa de incult? Pergament e când un scriitor publica o parte din ce a scris.
– Domnule judecator, va închipuiti ca mi-am înghitit   cuvântul „fragment“ ca sa nu mai continui discutia asta  aberanta. M-am asezat pe fotoliu si am luat un ziar sa-l  rasfoiesc. Nici nu m-am asezat bine ca apare sotia mea   lânga mine cu o carte în mana si îmi spune:
– Uite draga, asta e ceea ce scrie un scriitor si se numeste carte, daca nu aveai idee ce e aia. Ia si citeste Veranda   de la Pompadur.
Iau carte în mâna si îi spun “Draga mea, asta e o carte în  limba franceza Marchiza de Pompadour, nu trebuie sa   interpretezi  numele în româna” .
– Asta e buna draga, îmi dai tu lectii de franceza, mie care am facut meditatii cu un vector de la facultate!!
– Ala nu se numeste vector, se numeste lector.
– Esti prost, Lector a fost un erou grec din antichitate.
– Ala a fost Hector si era troian.
– Hector e unitate de masura a suprafatei blegule.
– Ala e hectar draga mea.
– Ma uimesti cu incultura ta. Hectar e o bautura a zeilor.
– Ala se numeste nectar spun eu oftând din adâncul sufletului.
– Habar nu ai, eu stiu sigur ca era si o melodie pe tema   asta pe care o cântau doua prietene în duo.
– Nu se spune duo se spune duet.
– Ma scoti din sarite, cum dracu de esti asa de încuiat?   Duet e  când doi barbati se bat cu sabiile
– Ala se numeste duel.
– Pe dracu, duel e gaura aia neagra din munte de unde apare trenul.
– Domnule judecator, aveam tunel pe limba dar am simtit ca   mi se face negru în fata ochilor si nu m-am mai putut stapâni si am aruncat-o pe geam.
Liniste în sala… judecatorul ia ciocanelul de pe masa,loveste cu el puternic si spune:
– Esti liber, a fost un caz clar de legitima aparare. Eu o aruncam deja de la Hector.

13 comentarii leave one →
  1. Iulie 25, 2010 13:40

    IL STIAM!!!! hai scumpete :))) cand ne intrigi cu ceva texte noi? :))

  2. Iulie 25, 2010 13:51

    Uof mai Ciprian, nu reusesc sa te surprind nu nimic!

  3. Iulie 25, 2010 14:22

    Rupt direct din viata! Intalnesti din astia la tot pasul, nasol e sa stai cu ei in casa. La naiba,daca nu stii sigur un cuvant, mai bine nu-l folosi! Si mai misto e cu aia care folosesc un cuvand in loc de cel care trebuie. Tot matusa aia de care-ti ziceam si care e o figura in felul ei are niste chestii tari: l-a operat acum un an pe barba-su, care inainte a fost” surescitat” in loc de ” resuscitat” ori : „masa copoioasa”, ” albocalmin” si nu mai mi-aduc eu aminte. Se innora si p-acilea. ai suflat tu cumva?

  4. Iulie 25, 2010 17:17

    Lasa fata ca-ti dau breloc si ti-o agati la loc de chiept.

  5. Iulie 25, 2010 17:29

    Eu o aruncam de cand a deschis gura neintrebata…

  6. Iulie 25, 2010 23:33

    Eu si sapunul Duru, care spala….

  7. Iulie 26, 2010 6:41

    cum se face ca nu a remarcat din ziua in care a cunoscut-o ca e atat de proasta? Trebuia sa se si casatoreasca cu ea, ca sa afle?

  8. Iulie 26, 2010 11:34

    Gabi, femeile mascheaza bine prostia🙂
    La faza asta ori vedem si zicem „lasa ca sexu’ e bun”, ori nu ne dam seama

  9. Iulie 26, 2010 11:57

    mai…nu m-ai convins. Eu din doua fraze imi dau seama cu ce fel de personaj am de-a face. Si sunt femeie. Dar voi, care pretindeti ca aveti un IQ mai ridicat? Stii ce cred eu? Barbatilor le plac femeile proaste. Ca nu isi pun atatea intrebari si nici nu se prind de multe dintre prostiutele pe care le faceti voi. Apoi, o femeie prostuta e mai usor de controlat si dominat decat una inteligenta.🙂 Poate ca e si asta o explicatie pentru faptul ca multe femei inteligente sunt sigure.🙂 Iar tipa din exemplulde mai sus nu era chiar atat de idioata. Stia o gramada de neologisme. Ce sa-i faci daca saraca nu apucase sa le afle si sensul? Poate pe parcurs se mai instruieste.

Lasă un răspuns

