Skip to content

Amintiri

Iulie 27, 2010

Nu stiu cum se intampla, dar fac ce fac si’mi aduc aminte de cea mai frumoasa perioada a vietii mele: aceea de liceeanca! De data asta m’a ajutat Teo si’i multumesc! Pai sa va spun, aveam un vecin care avea tobe in dormitor si un altul ce tocmai isi achizitionase o chitara electrica. Si uite asa ne-a venit ideea de’a pune pe picioare o trupa –  fireste, am ramas doar la faza de idee – eram copii, habar n’aveam pe ce lume traim, insa cert este ca ne intalneam la vecinul cu tobele si faceam repetitii. Singura piesa pe care-o cantam pana la epuizare era „Knocking on a heaven’s door” a celor de la Guns’n’Roses, spre disperarea fireasca a vecinilor de care nu ne interesa, nu stiau ei ce-i aia arta!!  Aaaaa, nu v-am spus esentialul: eu eram vocalista! Habar n’aveti voi ce talent zace’n mine!😀 Una peste alta,  faina tare piesa!

5 comentarii leave one →
  1. Iulie 27, 2010 1:17

    De dă naşa peste melodia asta , îţi strică botoanele Play şi Rew .

  2. Iulie 27, 2010 8:01

    Tot albumul e intr-un mare fel… Ii ador!

  3. Iulie 27, 2010 13:29

    Ia sa te pun eu in legatura cu fiu-meu, ca tot cauta ei un vocal, daca se poate o gagica misto! Ai fi tocmai buna! Ce zici?

  4. Iulie 28, 2010 0:36

    Am dat, kekeluţ, că am un nas pentru asta de zici că nu-i adevărat!
    Buni de tot, oricând, oricum!🙂

  5. klausen1976 permalink
    Iulie 29, 2010 23:11

    ha ha ha … tot pe asta am reusit si eu sa o cant la chitara … si da-i si da-i … cred ca vecinii mei ii urau pe astia de la GNR🙂

Lasă un răspuns

