Skip to content

Drob cu ciuperci

Iulie 29, 2010

Am incercat si eu reteta Alexandrei si-a iesit o nebunie! Se face foarte usor, nu costa mult, deci v’o recomand cu caldura! Deoarece mi-este o mare lene iau reteta de pe blogul ei si v’o plasez si voua aici:

Ingrediente:

2 cepe mari

400 g ciuperci proaspete

4 linguri faina

verdeata cat mai multa

6 oua

sare, piper

Se toaca ceapa marunt si se caleste in ulei;cand devine sticloasa, se adauga ciupercile taiate si ele  marunt. Se lasa sa se inabuse,asa, cam 20 de minute, dupa care se lasa sa se raceasa. Cand s-au racit, se adauga ouale batute, faina si verdeata. Se amesteca bine, apoi se toarna intr-o forma de cozonac, unsa cu unt si tapetata cu faina. Se lasa la cuptor pana se coace.

Se poate servi cald sau rece si cu o salata de vara langa.

Drobul asta se preteaza bine cu un vin alaturi, eu n’am avut noroc pentru ca sotul meu l’a pus la racit in congelator si acolo l’a lasat!😀

25 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Iulie 29, 2010 23:25

    Am printat poza și am decupat o felie de drob și una de roșii. Suficient, seara, zic.

  2. Maryanne permalink
    Iulie 29, 2010 23:25

    da mare gospodina esti si tu!ce bine arata!!! neaparat treb sa fac si eu.Oare o merge cu ciuperci din conserva?ca pana ajung la kaufland a iau proaspete….

    • Iulie 29, 2010 23:33

      Cristian, mă faci să plâng…
      Maryanne, eu zic că merge! N-are ce să fie rău! E o bunătate, zău aşa!

  3. mishulake permalink
    Iulie 29, 2010 23:42

    ” 7 pacate ” ! vinul !
    Apropos de pacate, fusei acu ceva ani pe la Falticeni, Malinii lu poetu ala , Labis, merg spre manastirea Slatina peste raul Moldova, prin satul din margine cu paraul numit Paraie, o crisma de sat cu firma citita cum veneai spre ea, Ultimul pacat !. Cand m-am intors de la manastirea Lapusneanului, pe aceeasi firma , dar pe partea citita de cum veneam de la manastire citesc Primul pacat ! Am pacatuit numa la Primul pacat, mi s-a parut nemaipomenit de inspirata acea firma !
    Georgia ! dak mai pui d-astea, d-ale gurii, pan-la urma io tot te calc pe la Iasi, de m-o ajuta soarta!

  4. Iulie 30, 2010 1:12

    interesant, mie mi se pare că seamănă cu o „omelette au champignons ” .
    Oricum , mersi , mi-ai dat o idee.

    • Iulie 30, 2010 2:07

      Aricel, nu’sh cum s’o fi chemand da’i buna de belea! Am sa incerc sa pun si niste cascaval data viitoare, cred ca n’are ce’i strice!

  5. Iulie 30, 2010 2:05

    Royal Canin-ul e pentru desert? :))

  6. Iulie 30, 2010 2:08

    Cipp, pai daca e congelat???😀

  7. Iulie 30, 2010 2:11

    Vrei sa cred ca mai este vreun sot care sa faca vreo ceva doar de capul lui? :))

  8. Iulie 30, 2010 2:23

    $ cip
    vinurile albe se beau reci, cele roşii cu 5 grade mai reci decât ambientul ( deşi mie îmi plac reci şi alea roşii )

  9. Iulie 30, 2010 6:43

    Sa va fie de bine! Nu degeaba le-am zis eu ” Retete simple”.

  10. Iulie 30, 2010 9:53

    apetisant drobul. O sa-l incerc si eu. ispititoare pacatele.🙂 Ma bucur ca o sticla de vin si 7 pacate, nu conteaza ale cui or fi fost, te-au inveselit.

  11. Iulie 30, 2010 14:50

    Georgiaana mi-ai facut pofta 🙂 un weekend minunat!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  12. Iulie 30, 2010 15:17

    arata perfect drobul! Cu siguranta il voi incerca!

  13. Iulie 30, 2010 15:54

    Şi-a făcut 7 păcate soţiorul îngheţând bunătate de vin!
    Să văd cum şi le-o spăla! Sper că nu cu apă, că şpriţul e al optulea păcat de neiertat din punctul de vedere al oenologilor (deşi mie-mi place mai mult decât „sec”-ul).🙂

    • Iulie 30, 2010 18:25

      Mel, s-a dezghetat si e super bun. Il beau shpritz, deseara, la cheful de la tine!😀

  14. August 1, 2010 0:20

    bine arata! oricum sunt moarta dupa ciuperci de manac si crude in timp ce le prepar :P…

Lasă un răspuns

