Skip to content

Pughibala mea de căţel

Iulie 29, 2010

Aici ne alintăm puţin, că la asta suntem cei mai pricepuţi!

Poză facută după venirea mea din Austria.  Dacă nu se înţelege prea bine, vă explic eu: s-a băgat cu totul in geanta mea!

Aici de musai i-a trebuit să se suie pe scaunul soţului meu! Îl apucă dorurile brusc!😀

10 comentarii leave one →
  1. Iulie 29, 2010 18:39

    Un câine foarte ataşat de voi! Înseamnă că se simte iubit. Cred că nu regreţi nicio clipă că l-ai salvat. Să-ţi trăiască!😀

  2. Iulie 29, 2010 19:18

    Nuuu, cum sa regret? Il iubesc de nu mai pot si e valabila si viţă vercea! Îmi vine să râd, parcă vorbim de copii, dar trebuie să-ţi zic: sănătate şi alor tăi! (vorbim de animale acum)😀

  3. Iulie 29, 2010 20:01

    Ioi tu Georgiana,e adorabil!
    A fost bolnav?
    Il pup pe botic!are botic drăguț?

  4. Iulie 29, 2010 20:14

    Mi-au luat SIM-ul, fara sa ma anunte… Am pierdut toate telefoanele. Sunt tare, tare necajita. Da-mi pe mail nr. tau, ca vreau si eu sa vb ceva.

  5. corina permalink
    Iulie 29, 2010 20:43

    scumpic tare

  6. Iulie 29, 2010 22:03

    ce catel dragalas. L-ai putea aduce in vizita.🙂

  7. Iulie 30, 2010 0:01

    Imi place la nebunie catelul tau. Mai ales partea cu bagatul in geanta🙂

    • Iulie 30, 2010 0:03

      Zaqk, n’am mai pus poza, dar dupa ce am scos hainele pe care le’am purtat pe acolo si sosetele murdare, s’a culcat pe ele! A suferit rau dupa mine… Se tine dupa mine si la buda, e de groaza!😀

  8. Iulie 30, 2010 0:04

    @all: Ce sa zic, nu e de vis, dar e al meu si-l iubesc!🙂

  9. August 1, 2010 0:22

    si cand ma gandesc ce frica mi-era de el cand vroiam sa-ti cotrobai prin dulap dupa visinata, ceai si alte cele :)) e un scumpic…

Lasă un răspuns

