Skip to content

AMR: două săptămâni

August 1, 2010

Peste fix două săptămâni voi fi la Cluj. Acolo îmi vor cânta băieţii de la Iron Maiden! Măi copii, nu mai am chef de nimic, mi s-a făcut un dor de ducă de nu mă mai pot concentra la nimic! Îs varză!, ca să mă exprim în termeni ştiinţifici! Aşa că, şi de data asta aleg calea cea mai simplă şi vă plantez un iutub!😀

Şi pentru că azi e ziua unui bun prieten, îi urez şi eu  pe această cale un sincer „La mulţi ani” şi-i dăruiesc cu mult drag următoarea melodie:

22 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    August 1, 2010 12:40

    La cazuri d-estea de sictir si varza, am aflat o vorba-n cluj, da-on lume lula , n-om pune noi varf la lume! Cam defetist, a?

    • August 1, 2010 12:46

      Mishulake, iote vorba asta n-o ştiam!😀
      Şi apropo de Cluj, poate cu puţin noroc ne-om întâlni la o strângere de mână!🙂

  2. mishulake permalink
    August 1, 2010 13:49

    Georgia ! sarut mana ! la cate-am trecut si-am petrecut , lua-i sama de vorbe-ntelepte !
    Mai stii? Umblu cam brownian, cre ca-s pe la Bucovina- atunce .

  3. mishulake permalink
    August 1, 2010 16:44

    Mdah !
    am io o stare mai speciala , azi ! la ora asta ! Vremea ? timpurile?

  4. August 1, 2010 18:05

    mi-ai adus o buna dispozitie cu Nana Mouskouri. Te pup. Te astept sa vii pe la mine, cand vii la Cluj.

    • mishulake permalink
      August 1, 2010 21:17

      Saru mana Gabriela, ma bucur de buna ta dispozitie ! Mersi de pup ! Sunt in/din Cluj !!!! Multumesc de invitatie ! (!!!!!!!)

      • August 1, 2010 21:23

        noah bine. NU am fost atenta si credeam ca e comentul Georgianei. Stiu ca esti din Cluj. Pe ea o invitam, cand vine la concert.🙂

  5. August 1, 2010 19:27

    doaaaamneee ce-mi încarcă bateriile Iron Maidenul – instantaneu.
    –––––-
    io cre’ că la CLuj o să fie unul dintre cele mai epice concerte din România . Din cei care.i ştiu io d-acas’ – MERG TOŢI !
    Sper să fie bine organizat, şi să fie destul de mare locul.
    Ce m-aş duce şi io .
    M-aş duce şi la aeroport să-l văd pe sir Bruce cum atrizează la manşa lui Eddie
    –––––––
    te invidiez GG !!!😛

  6. August 1, 2010 21:07

    Prietenii tău sunt şi ai mei, deci: La mulţi ani, prietene!🙂

  7. August 1, 2010 21:15

    pdm-u´

  8. mishulake permalink
    August 1, 2010 21:50

    @ Gabriela !
    Atentie la neatentie !!! dar buna dispozitie se pune , da?

  9. August 1, 2010 21:51

    Kekee, nu-mi mai spune ca’s in stare sa plec de pe acum de acasa, pe jos ma duc!!😀
    Gabitza, vorbim inainte😉
    Mishulake, vad ca te simti bine cu fetele mele!😛

    • mishulake permalink
      August 1, 2010 21:57

      Georgia, fiind ca cucu, fara blog, marturisesc folosirea blogrolului tau ! Este primul blog pe care intru si d-aci ma simt bineee…..Sa-mi zici dac-abuzez .

  10. August 1, 2010 22:01

    nu ştiu de ce văzând clipul cu Queen – m-am gândit că e ăla micu’ şi obraznic.😀

  11. August 1, 2010 22:36

    ooooaaa, şi io care credeam că la cât de darnic e cu vorbele e şi la pungă, când colo…..

  12. corina permalink
    August 2, 2010 21:22

    da-mi si mie un semn, cind vii, inca nu m-am hotarit daca sa merg sau nu la concert…

Lasă un răspuns

