Skip to content

Ada Milea

August 5, 2010
tags:

La multi ani, Ada Milea! Sa ne traiesti!

18 comentarii leave one →
  1. August 5, 2010 14:38

    Faina melodia „Oaia Mica”. Pe asta nu o stiam.

  2. August 5, 2010 16:00

    si mie imi place Ada Milea.uite o piesa care m-a fascinat. Am ascultat-o de zeci de ori.

  3. mishulake permalink
    August 5, 2010 17:16

    La multi ani ”nebunaticei” ! Excelenta !

  4. August 5, 2010 23:26

    Salutare! Ce faci? Bine? Bravo!

  5. August 6, 2010 9:25

    La mulţi ani, Ada Milea, deşi nu-mi placi…

  6. August 6, 2010 10:23

    chiar astazi plecam la padure, ca sa perpelim „oaia mica” dupa o reteta haiduceasca…

    cel mai probabil, iar ai sa scrii numai tu despre Bruce…. iar noi o sa citim la intoarcere!

  7. August 6, 2010 11:33

    @Cip, ma bucur c’am reusit sa te surprind in sfarsit!😛
    @Alexa: saluti fetita, te-ai si intors??
    @Virtual: sa te gandesti si la prietenii flamanzi…🙂
    @Mel: nu se compara cu GNR!😀
    @Gabita, super piesa, intr’adevar!

  8. Traian (Iasi) permalink
    August 7, 2010 15:21

    Adu-ti aminte si de ala cu fratele tau „DANUT” .
    E fain
    Si cintecul , si frate-tu!

  9. August 7, 2010 23:40

    Nu e vorba de comparat aici. Pur şi simplu nu-mi place. O cunosc şi personal, iar asta nu ajută cu nimic.🙂

  10. kekee permalink
    August 8, 2010 0:02

    Mie mi se pare că prea se screme să fie , diferită de alţii.
    Mai bine zis – vrea cu orice preţ asta.

  11. August 8, 2010 0:04

    Copii, eu o ascult de acum vreo 15 ani, respectiv de la inceputurile ei… nu era asa celebra pe atunci. Si mi’a placut. N’o cunosc, nu stiu ce-i cu ea, e doar altfel🙂

  12. kekee permalink
    August 8, 2010 0:19

    Da , dar şi acum 15 ani, lătra, chiuia, behaia, făcea orice ca să fie băgată-n seamă.
    Io nu ziccă nu o fi artă ceea ce face ea – da-i cam Picasso fata.

  13. kekee permalink
    August 8, 2010 1:06

    Bo . De gustibus – io-s prea nătărău ca să o pricep.

  14. kekee permalink
    August 8, 2010 1:15

    N-am nici un dubiu în legătură cu asta .
    Dacă ai pus Metheny şi Satriani …..

    • August 8, 2010 1:17

      Da bai! Mi-ai adus aminte de vremurile cînd aveam chef de blog!😀 M-am blegit rău de tot….😦

Lasă un răspuns

