Skip to content

JOHN ILLSLEY

August 6, 2010

Recunosc ca n’am auzit pana acum de John Illsley!  Canta bine tare!!!

9 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    August 6, 2010 21:40

    I-am dat un like. Suna bine de tot!!!

    • August 6, 2010 21:41

      Da bai, probabil din cauza ca aduce a Dire Straits, nu stiu…
      Am dat si eu un like, desigur!

  2. August 6, 2010 21:52

    ia uite ma, mai avea putin si murea, iar eu nu auzeam de el. Canta bine tataie!

  3. klausen1976 permalink
    August 7, 2010 1:01

    buna piesa … iar chitara aia ma distruge … instrumentul, vreau sa zic🙂

  4. August 7, 2010 13:04

    Să-mi fie ruşine, nici eu nu am auzit… Am să caut mai mult cu tipul ăsta!

  5. August 7, 2010 14:15

    Georgiana,ai primit un like,un weekend fain!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  6. kekee permalink
    August 7, 2010 18:15

    COOL !

  7. Sonia permalink
    August 29, 2010 9:27

    servus, Georgiana, si salutari din Copou!

    frumos blog. ma bucur ca te-am gasit.

    • August 29, 2010 13:39

      Salutări Sonia! Mulţumesc din suflet pentru aprecieri însă spre marea ruşine, nu ştiu cine eşti? Mă ajuţi?

Lasă un răspuns

