Skip to content

Bye!

August 9, 2010

Săptămâna ce tocmai a început este una a pregătirilor, bineînţeles, pentru mine – începând cu rovineta şi terminând cu periuţa de dinţi! Am intrat într-o stare de agitaţie sau cum i se mai spune prin popor – „reise fever„. Umblu năucă prin casă, foarte posibil fără niciun rost, fac trasee, scenarii, mă gândesc cu mare drag la momentul în care-o voi întâlni pe draga mea prietenă Melania (pentru necunoscători: Şilavarăcald), la concertul Maiden-ilor şi la atmosfera ce cu siguranţă va fi una incendiară şi nu în ultimul rând la plăcerea de-a pleca hai-hui, departe de casă! Aşadar, acestea fiind spuse, declar oficială intrarea mea în concediu.  Cu siguranţă paianjenii se vor învârti graţios prin jurul blogului şi vor ţese o minunată pânză, pe care, la fel de graţios, o voi da la o parte cel mai probabil peste vreo două săptămâni!😀 Vă las cu bine şi vă îmbrăţişez cu mare drag!

Şi-o melodie dragă mie:

68 comentarii leave one →
  1. August 9, 2010 12:41

    Pleci, hai? Si ma lasi singura cu Tanti Jeni!
    O sa-ti placa teribil Targu Mures! Si Clujul, binenteles! Sa stii ca si Bucurestiul e frumusel, daca stii pe unde sa circuli … Intelegi ce vreau sa zic, daa? Concediu cat se poate de pacut, hodina multa, vreme buna! Pup fata!

    • August 9, 2010 12:44

      Alexo, plec sâmbătă, doar că nu voi mai avea timp de blog… Aşa că nu te las singură cu TJ, stai liniştită, sunt alături de tine! Te pupic!

  2. August 9, 2010 13:18

    Gânduri bune, Georgiana, concediu plăcut şi numai bine!

  3. cristiangheorghe permalink
    August 9, 2010 13:34

    Ahhhh… febra dinaintea plecării! Nu-ți face griji, precis o să uiți ceva!🙂 Dar neapărat să iei pozarul! Să te întorci cu impresii plăcute, poze și amintiri frumoase! Salutări lui MiMi din partea mea!🙂

  4. August 9, 2010 13:36

    @Cristian Lisandru, mulţumesc din suflet! Toate bune ţie şi Geaninei!
    @Ghe: Deal!

  5. Mishu permalink
    August 9, 2010 14:55

    O sa scrie in ziare de noi😉 … „x-mii de fani au asistat la concertul celor de la Iron Maiden…” :))

    si ca veni vb de Shakespeares Sister…

  6. August 9, 2010 20:14

    O vacanta minunata in Ardeal!
    Melodia superba!
    Îmbrățișări și sa-ți meargă bine si mai ales sa-ti placa pe unde mergi si oameni faini in calea ta !

  7. Carmen Negoita permalink
    August 9, 2010 21:39

    Vin eu şi pleci tu. :)) Bine ne mai şade. Un concediu de vis indiferent pe unde te vor purta paşii. Pupicei!

    • August 10, 2010 0:24

      Saru’mana Carmen draga! Las’ ca se termina la fel de repede ca si la tine…😦 Oricum, plec sambata deci mai sunt prin zona vreo cateva zile. Ideea e ca n’o sa mai am timp de blog! La buna revedere!

  8. August 9, 2010 22:47

    adică, aşa de aproape de mine şi eu nu te văăăd? vagaboandă mică😀

  9. August 9, 2010 23:50

    Concediu plăcut şi şedere minuată la Klausenburg:D

  10. August 10, 2010 0:04

    Mishu, pai hai sa ne vedem!!!
    Cristianeeee, bine-ai venit printre noi! Poate ne vedem la Cluj???

  11. kekee permalink
    August 10, 2010 17:18

    owe !
    gătat-ai bagaju’ ?

  12. August 10, 2010 18:06

    Abia aștept să ne întâlnim. Și poți fi sigură că măcar în seara aceea o să intri puțin să-ți saluți prietenii!😀
    (Să nu uiți să aduci un pic de aer din preajma teiului lui Eminescu din Copou!)

  13. mishulake permalink
    August 10, 2010 18:14

    Bey ! Stii ceva ? Deconecteaza-te ! da-on druga lume, ca nu-i pui tu varf la lume !

  14. August 10, 2010 20:01

    kekee, da’ n’am mare bagaj de facut! nu’mi place sa plec la drum cu toata casa dupa mine, iau doar stricu’ necesar. N’am facut niciun bagaj, il fac atunci in seara de dinainte. Sufleteste sunt deja pe drum! Hai si tu!😛
    @Mel: Pfoaiii, abia astept! Am arsuri in talpi!😀 Numa’ aer de Copou vrei? chiar vroiam sa te intreb!
    @Mishulake, bine’ar fi sa fii in Cluj duminica….

  15. mishulake permalink
    August 10, 2010 23:08

    Drumuuri bune sa ai Georgia ! ” Oi fi-ntr-o duminica !

  16. August 11, 2010 2:24

    imi plac clipurile

  17. August 11, 2010 10:06

    Concediu fain, Giana, si sa te intorci cu poze, asa cum ne-ai obisnuit, si numai cu vesti bune! Si sa ne spui despre Mel!😉

  18. August 11, 2010 12:56

    „bai, bai, bat dont forghet tu rait”

  19. August 11, 2010 21:40

    @Mishulake, asa sa fie!
    @Teo, multumesc! Promit sa fac fotografii frumoase si mai promit c’o sa va zic si despre Mel! O barfa mica, asa😛
    @Virtuale: ferea ca viiiiiin!😀

  20. August 11, 2010 22:02

    stii ca si noi suntem moldovieni????

  21. August 11, 2010 22:07

    da!
    din inima moldovei!~
    ha,ha,ha!
    ramanem des „pi piron” dar fugim la „garla mare”.

    • August 11, 2010 22:09

      Băi eu atîta vă zic, să nu care cumva să râdeţi de accentul meu!😀
      Apropo de Galaţi, mai ştii ceva de Paul Gabor?

  22. August 11, 2010 22:17

    am vorbit acum cateva zile
    mult

    ma enerveaza cu starea lui „zen”
    cica citeste foarte mult….
    dar nu mai scrie!

    daca ne imbogatim, subit, merg cu copilul sa-i ceara sa redeschida blogul…
    pe copil nu cred ca l-ar refuza….

    iti recomand si tie un blog sensibil:
    http://andibob.wordpress.com/
    sigur il stii…. dar poate ca nu ai aflat ca s-a intors „stapana hotarului”.

    am prins „un ecou”….

    poate ca intr-o zi am sa iti trimit un mesaj asemanator si despre Paul… cine stie?

    • August 11, 2010 22:27

      L-aş suna, dar nu-i am numărul, pe gmail nu-l mai văd, dar bine că-i sănătos! M-o căuta el dacă i s-o face dor de mine!😛
      La andibob am mai intrat, prin iarnă-primăvară dar acum că s-a întors, uite c-am s-o „calc” again! Mulţumesc!
      În altă ordine de idei, poate ne vedem sâmbătă, nu? întreb şi eu…

      • August 11, 2010 22:43

        Melani spune ca vii mai devreme!
        Poati ni videm inainti…
        nu stiu daca incap si puradeii la concert!

  23. August 11, 2010 22:40

    Soer ca n-ai uitat ca maine sunt la Cantina,da? Dupa care plec si eu trei zile la mare. Te puuup!

    • August 11, 2010 22:47

      Alexo, să uit??????? Abia aştept!!! yupiiiiiiii! ce bineeeeee! Pleci la maaaareee!! brava fetiţă, mă bucur mult, mult pentru tine!!! Te pupăcesc dulce!!!

  24. August 11, 2010 22:51

    Virtual, sigur vorbim atunci şi-om vedea ce şi cum! Suntem copii mari, ne descurcăm noi cumva!😉

  25. August 11, 2010 23:14

    numa’ sa aiba si ceva poame in el… sa clefaim o leaca!

  26. August 12, 2010 0:17

    e drept, cam rascoapta, numai buna de’o tuica!😀

  27. August 12, 2010 10:35

    Draga mea, te invidiez cu drag pentru concediu şi umblări prin locuri frumoase🙂 Eu anul ăsta nu merg pe nicăieri că ne concentrăm energiile şi finanţele pe o mai de lungă şi îndepărtată plecare, prin toamnă. Îţi doresc să te bucuri din plin de fiecare minut petrecut în concediu, să întâlneşti numai oameni faini şi să vii cu multe poze!!! Cu Paul am vb şi eu, e ok şi relaxat. Te pupez şi numai bine!!!

  28. kekee permalink
    August 12, 2010 18:27

    bă ! Până la urmă tot o reuşit !
    Şi-o bulit naşa bloaga .

  29. August 12, 2010 22:46

    poate vii si la constanta :*

  30. August 12, 2010 22:47

    bloaga lui mel merge mai….

  31. August 13, 2010 19:45

    Pa Georgiana, am inteles ca azi/maine te duci.

  32. Georgiana permalink*
    August 13, 2010 22:19

    Anca, nu cred c’ajung la mare, e prea cald si distanta de la Cluj la Constanta prea mare😦 Da’ promit c’o sa ne vedem odata si’odata! te pupic!
    Ciprian, maine dimineata plec! Ramai cu bine! Kiss!

  33. sailorman permalink
    August 16, 2010 1:12

    Asteptam cu interes cronica evenimentului,concertului,rocaiala…asa cum numai tu stii sa o faci!…si speram chiar mai devreme de 2 saptamani…

  34. pdm permalink
    August 16, 2010 12:51

    e buna melodia…

  35. klausen1976 permalink
    August 16, 2010 19:29

    distractie placutaaaaaaa !🙂

  36. August 18, 2010 14:08

    Hai înapoi,că m-am trezit şi eu!

Trackbacks

  1. Şi mă întorc la tine… « Cristian Dima
  2. Trafic cu Hituri (runda 28) « Blogul lui Teo Negură
  3. SCRISOARE CU VISE « Carmen Negoiţă PHOTOGRAPHY BLOG
  4. Drum spre devenire…(16) « Cristian Dima
  5. IUBIREA FLUTURILOR PHOENIX « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  6. DIN CETATE ÎN CETATE… « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  7. Silavaracald » 1 an!
  8. SIBIU – CALFELE CĂLĂTOARE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  9. SUNT… « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  10. Macadam « Cristian Dima

Lasă un răspuns

