Skip to content

De la concert

August 25, 2010

La naiba cu recenziile (sper să mă ierte doctorul Gregorie Casă)! Azi doar fotografii (ratate)😀 Nu ştiu cum se activează stabilizatorul de imagine la aparatul ăsta al meu de fotografiat, aşa se întâmplă când eşti atehnic. Trupeţii mei au alergat încontinuu pe scenă, n-am reuşit să fac nicio fotografie de Doamne ajută! Ce să zic, până la urmă amintirea rămâne undeva în suflet, de aia poate că-mi este şi greu să fac  recenzia aia… Oricum, cu mâna pe inimă vă spun, a fost cel mai tare concert la care-am fost martoră până acum!

Cam asta a fost atmosfera:

Pe undeva pe acolo eram şi eu!😛

20 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    August 25, 2010 22:14

    Frumoase pozele! Din ele răzbate o parte din atmosfera incendiară de la concert. Felicitări că ai luat parte la un asemenea spectacol pe care știu că-l așteptai de multă vreme.🙂

  2. August 25, 2010 22:45

    Faine poze!
    Rivalizează cu el mele, ca realizare! =))

  3. August 25, 2010 22:55

    lasă mă frăţică… sunt faine şi-ai suprins şi bătrăneii ăia ai tăi.

    • August 25, 2010 23:03

      Angela, like! like! Cică-i bine să râzi de bătrâni, c-ai să ajungi ca ei! : P

  4. andruska permalink
    August 25, 2010 23:16

    Seara buna,

    Daca vroiam pozele publicitare, intram pe pagina lor…
    Pozele astea sunt minunate pentru ca nu-s reci. Au suflet!
    …ce ai surprins, plus o farama din al tau…🙂

  5. August 25, 2010 23:20

    Andruska, ai un stil aparte să faci omul să se simtă bine🙂 Îţi mulţumesc şi eu la rândul meu pentru comentariile pe care tot cu sufletul le scrii!
    O seară minunată şi ţie!

  6. Mishu permalink
    August 25, 2010 23:39

    Intradevar au fost bestiali „mosulicii”… si melodia „de exemplu” ai ales-o la fix

    • August 25, 2010 23:45

      Mishule, tare mi-ar fi plăcut să ne întâlnim, dar aşa pe fugă am fost…. am ajuns târziu în Cluj, am cam alergat pe acolo😦 Tu? Ai apucat să te plimbi puţin prin Cluj?
      Cât despre concert, este că e greu de exprimat în cuvinte cum a fost acolo?😀

      • Mishu permalink
        August 26, 2010 0:46

        Despre concert… no comment. Trebuia sa fii acolo ca sa-ti dai seama.

        Noroc ca mi-am facut incalzirea la Artmania vineri si sambata inainte de concert😀

        Si vinerea asta incepe Festivalul medieval la Sibiu… inca un week end de petrecut prin centru😉

  7. klausen1976 permalink
    August 25, 2010 23:49

    la mine cel mai tare concert a fost unul al lui Joe Cocker …🙂
    sunt ok pozele !!

    • August 26, 2010 0:28

      Klaus, deja mă pregătesc de OZZY!😉
      Ce drăguţi sunteţi toţi că-mi ziceţi de poze! ha! ha! nişte rătăciuni de fotografii😀 Merciiii!

  8. August 26, 2010 0:48

    Mishuuuu, pe bune??? Vreau baaaaani! Vreau şi eu la Sibiu!! Sunt indiscretă dacă te întreb în ce oraş locuieşti?😛 Eu-s destul de departe…😦
    Aha, şi-ai fost şi la Artmania… sunt neagră de invidie!!!

  9. Alexandru permalink
    August 26, 2010 9:40

    Saru’mina.
    E voie?
    Daca au fost in stare sa faca 20-25 de mii de oameni sa sara,sa se scuture,sa urle ,sa rida,sa injure sau sa plinga,inseamna ca-s buni.
    Pot sa te invidieze toti cei care n-au fost la concert pentru ca nu pot simti ce ai trait tu si fiecare din cei care au fost acolo.Si asta este valabil la orice concert.
    In ce priveste Clujul,imi pare rau ca nu te-ai dat mai mult timp prin el,merita.
    Un batrinel…din Cluj.

  10. Alexandru permalink
    August 26, 2010 9:46

    Iar pozele sint foarte bune.Se vede clar ce se intimpla acolo,iar tu esti acolo.Si daca s-ar vedea numai cerul,ar fi explicabil de ce.
    Oricum,prin pozele tale pot si cei care n-au participat sa-si dea seama cam ce au pierdut.

    Tot eu,un batrinel pletos din Cluj.

    • August 26, 2010 12:43

      Mulţumesc, „bătrânelule pletos din Cluj” pentru vorbele frumoase! Nu mă miră deloc faptul c-ai ajuns pe bloguluşorul meu şi ştii de ce? Pentru că are în undeva în spate ataşat un magnet, special conceput pentru a atrage oamenii cu suflet!!

  11. August 26, 2010 10:02

    Oo-zzy! Oo-zzy! Oo-zzy!

Lasă un răspuns

