Skip to content

Băile lui Felix

August 30, 2010

Cum să mă lase Angelique să plec din Oradea fără să mă suie în maşina ei bengoasă şi să mă ducă niţel la Băile Felix? Doar v-am zis că-i o tipă de nota 10, nu? Mi-e greu să v-o descriu. Angela trebuie cunoscută. Punct.  N-o să mai insist prea mult şi-o să vă dau spre încântarea ochilor, câteva fotografii  – aşa cum v-am obişnuit deja.

Na şi aici cablu!😀

UPDATE. Fără cablu. – pentru doamna Ministru de Relaţii cu Publicul,
Angelique de Pompadour


Un singur regret am: c-a fost prea scurt, ca de altfel tot ce-i frumos…

Şi pentru Angela un Elvis, păi nu?

46 comentarii leave one →
  1. August 30, 2010 20:58

    Doamna preşedintă… Uhm… Trebuie să vă atrag atenţia că în ultima fotografie SE VEDE UN CABLU!!! Pe lîngă că e inacceptabil, mai e şi sacrilegiu, cablul fiind întins cu nesimţire în faţa unui lăcaş de cult! Vă rog respectuos să băgaţi la fotoşop şi să înlăturaţi infamia!

    Cu plecăciuni din şale,

    Ministru de Relaţii cu Publicul,
    Angelique de Pompadour

  2. August 30, 2010 21:01

    Ce balti murdare =)) pline de frunze :)) Nu ai loc sa arunci un pet. Halal cilivizatie.

  3. August 30, 2010 21:01

    Bine, la mine nu se-ncărcase şi nu e ultima fotografie , da-nţelegi tu😀

  4. Una permalink
    August 30, 2010 21:06

    waw! ti-au iesit foarte – foarte bine pozele astea, felicitari!

  5. August 30, 2010 21:08

    Doamna Ministru,
    O să iau măsurile care se cuvin, la o adică las Băile fără corent! Vă cer iertare şi vă promit cu mâna pe …. inimă, desigur, că acum bag în priză ultimu fotoşop şi remediez numaidecât. Permiteţi-mi două mătănii în faţa Măriei Dvs.
    Cu pioşenie,
    Responsabila avec les cables,
    Jorjienne de Mocanu

  6. August 30, 2010 21:08

    Un like nu dă nimeni?😦😀

  7. August 30, 2010 21:11

    Cip, de asemeni o să vorbesc cu autorităţile locale să strângă maldărul ăla de nuferi şi de frunze!
    Una, mulţumesc drăguţa!

  8. August 30, 2010 21:23

    Doamnă preşedintă,

    vă rog să-mi scuzaţi impertinenţa de a vă scrie, dar în virtutea celor… ştim noi cîte beri băute împreună într-o atmosferă ne-protocolară, fără rochii de seară şi tacsido d-ăla, fără alţi servitori decît chelnerul drăguţ de l-am indicat domniilor voastre ( ăla bruneţel cu ochi alunecoşi), şi a supuşilor noştri fideli care au dovedit a fi eronată teoria conform căreia „baciu ardelean şi cu cel moldovean” s-ar tăia pentru nişte oi proaste, pînă una alta, n-am altceva de comunicat decît că vă mulţumesc din toate chakrele mele că aţi luat în considerare modesta-mi cerere de analiză.

    Rămîn a dumneavoastră pînă mîine cînd voi fi ministru de finanţe,

    Ministra Relaţiilor cu Publicul,
    Angelique de Pompadour

    P.S. Mîine îmi schimb şi numele.

    P.S.1 Transmiteţi consortului august, multă bere!

    • August 30, 2010 21:41

      Doamna Ministru, deoarece azi îmi sărbătoresc frăţiorul (cum ştiu eu mai bine, adică cu „puţină” bere) şi pentru că, deci, am dispoziţie pacifistă am să vă iert impertinenţa. În altă ordine de idei vă puteţi baza pe votul meu de la o adică, pentru funcţia de ministru de finanţe, nu de alta, dar am constatat eu în timp că scorpionii au veleităţi de buni conducători! Până atunci, primiţi vă rog pupăturile mele sincere, cu un uşor iz de bere, atât de cunoscut nouă….
      P.S. Schimbaţi-vă numele dar vă rog eu nu şi năravul!!!

  9. August 30, 2010 21:24

    LIKE!

  10. Una permalink
    August 30, 2010 21:47

    LIKE, LIKE, LIKE! :))

    (hai, baga si-o muzichie asortata, verzitura draga🙂

  11. August 30, 2010 23:31

    foarte frumoase fotografii. Si nuferii sunt splendizi.

  12. mishulake permalink
    August 31, 2010 0:39

    Sarut mana Georgia ! Bine te-am regasit. Ma bucur pentru calatoriile frumoase pe care le-ai facut , prezentate cu mult drag si suflet. N-a fost o vara rea, a ?
    O cantare din suflet pentru toti prietenii:

  13. August 31, 2010 2:04

    Găbiţa, merci fetiţă! Nuferii trebuiesc văzuţi pe direct, sunt fantastici! Aş fi privit la ei o zi şi nu m-aş fi săturat!
    Mishulake, mi-a fost dor de tine, mă crezi? Bine-ai revenit şi tu! A fost o vară frumoasă, da, şi-o să fie şi-o toamnă la fel, cel puţin aşa sper! Te pupăcesc!
    Mulţam pentru cântare!!

  14. Alexandru permalink
    August 31, 2010 10:37

    Si ti-ai luat apa in sticla sa-ti duci si acasa „felix”,nu?
    Sau ai atit noroc incit pe cel care izvoraste il lasi sa curga pentru altii?
    Daca-i asa,Doamne ajuta!
    E frumos,dar cum spui si tu trebuie sa inspiri aerul,sa te umpli de imaginile florilor plutitoare,sa fii prezenta.Si tu (voi),erai,spre norocul nostru.Sint frumoase pozele.Vazindu-le te simti acolo.

  15. August 31, 2010 16:19

    Sa inteleg ca Voiculescu a reusit sa puna mana pe bai????
    Si cand te gandesti ca Basescu spunea ca trebuie sa fim cu ochii pe Posta si pe sare!

  16. Carmen Negoita permalink
    August 31, 2010 17:57

    Fotografiile cu nuferi sunt superbe. Maine, poimaine te vad ca mai deschizi si un blog foto.😉 Frumos mai e Ardealul…

  17. August 31, 2010 19:53

    Observ că de data asta te-ai dus cu aparatul foto încărcat, nu ca la Iron Maiden! ;))

  18. August 31, 2010 22:19

    să vezi ce fain e să faci baie la Apolo, la miezu’ nopţii-n curu’ gol .😛

  19. Alexandru permalink
    Septembrie 1, 2010 10:03

    Si?
    Mai departe ati mers prin Arad spre Deva pe Valea Muresului sau prin Timisoara spre Dunare la Cazane si Baile Herculane sau…
    E atit de frumos cum prezinti text plus imagine-desi cu Felixul te-ai cam zgircit-incit astept cu nerabdare continuarea.

  20. Septembrie 1, 2010 18:19

    Sa-i spui lui Danielfotoiasi ca esti mai tare ca el!!

  21. klausen1976 permalink
    Septembrie 1, 2010 23:04

    ce floare este aia roz ? … tot nufar ? … frumoasa de tot …

  22. Septembrie 2, 2010 10:43

    Pana cand ne mai imbaiem? Mie deja mi s-a incretit pielea.😛

  23. Septembrie 3, 2010 6:56

    Chestia aia din poza a saptea, in stanga florii, imi da fiori! Nu mi-a placut niciodata, este ceva grotesc, ceva demn de alien.

  24. Septembrie 3, 2010 12:56

    Prima oara cand am fost sa fac baie speram si eu ca tot omu’ ca o sa am unde ma balacii.Pe dracu.M-au bagat intr-o piscina cat 3 oceane plina cu apa fiarta.Inotam numai printre petrolierie , hipopotami si ici pe colo cate un elefant.. pentru 15 lei cat am dat la vremea respectiva merita sa ma duc la cinema sa vad un film despre animalele salbatice,nu sa iau parte la unul!

    La nuferi mi-a placut si mie,broscutele alea fac toti banii..

  25. Laura permalink
    Septembrie 3, 2010 23:26

    Ultima mea amintire de la baile Felix e dezolanta (si am fost nu de mult). E groaznic cum e in paragina si nu prea ai ce face. In afara de lacurile cu nuferi e nasol. Acolo trebe investit o gramada, altfel turistii raman departe.

    • Septembrie 3, 2010 23:37

      Lăurici, să ştii că a început să se mişte treaba pe acolo, nu mai e aşa dezolant… Mi-a zis Angela că până nu demult erau cam lăsate toate în paragină, dar a început lumea să investească şi chiar avea viaţă! Acum e altfel, parol!

  26. Laura permalink
    Septembrie 3, 2010 23:44

    Georgie, io am fost anul trecut, doar 3 zile e drept. Si nu se ridica la un anumit nivel incat sa dai banii. intr-adevar era miscare si in constructie, dar pana gata astia… Sau poate sunt eu prea pretentioasa intre timp😕

    • Septembrie 3, 2010 23:46

      Lăurici, nu eşti pretenţioasă, mai e de treabă… ca peste tot în ţara asta! Că şi la mare şi la munte tot nu găseşti condiţii care să justifice banii daţi… de aia pleacă lumea in ţări străine în concedii…

  27. Laura permalink
    Septembrie 3, 2010 23:56

    Unde locuiesc eu, la cam 2 minute e un lacusor cu nuferi albi si roz si cu pesti in el. Din pacate vara asta nu prea m-am bucurat de el, ca am fost tot plecata.

    • Septembrie 4, 2010 0:01

      Saracuta de tine, n-ai avut o vara prea roz… da’ las’ ca recuperezi tu odata si’odata! Am incredere!😀

  28. Laura permalink
    Septembrie 4, 2010 0:06

    Ei, lasa, nu trebe sa-ti fie mila de mine, ca si asa, imi merge mult mai bine decat multora. Anumite chestii le ai odata altele altadata🙂 Asa sunt multumita in mare🙂

    • Septembrie 4, 2010 0:09

      Laura, eeeeee da’nu mi’e mila deloc de tine!😀 Bine ca suntem sanatosi, asta conteaza!😛

  29. Laura permalink
    Septembrie 4, 2010 0:19

    Sanatosi si la punga grosi😀

  30. Septembrie 4, 2010 8:57

    Georgiana, ne plac foarte mult nuferii tai. Dar nu ti se pare ca stationam de ceva vreme aici? Hai…incanta-ne cu vre-un subiect inedit, cum numai tu stii. Ne e dor…🙂

  31. mishulake permalink
    Septembrie 4, 2010 17:46

    In deplin acord, de data asta, cu Gabriela ! observ ca te-ai cam luat dupa dumnealui ! Bine-i?
    http://danielfotoiasi.wordpress.com/

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 31) « Blogul lui Teo Negură
  2. Drum spre devenire… (19) « Cristian Dima
  3. FLORI PENTRU YANA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  4. SIBIU – MUZEUL DE VÂNĂTOARE “AUGUST VON SPIESS” (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  5. Grădina Labirint… (20) « Cristian Dima
  6. SIBIU – MUZEUL DE VÂNĂTOARE “AUGUST VON SPIESS” (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  7. ACORDURI DE TOAMNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  8. IUBEŞTE-MĂ TOAMNA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

