Skip to content

Nu te vom uita niciodată!

Septembrie 5, 2010

10 comentarii leave one →
  1. Septembrie 6, 2010 8:36

    sunt printre preferatii mei. Piesele lor sunt gold-uri. Muzica fara varsta.

  2. corina permalink
    Septembrie 6, 2010 9:52

    eram indragostita de el

  3. Alexandru permalink
    Septembrie 6, 2010 12:28

    Cine a ascultat muzica Queen a devenit muzica.
    Nu poti uita ceea ce esti…

  4. chat noir permalink
    Septembrie 6, 2010 12:34

    tin minte ca si-acum, prin ’84 am reusit sa-mi cumpar primul meu walkman. mana a doua, desigur. vanzatorul a uitat o caseta in el, continea numai muzica cu queen. desi este tocita de numa, o mai am si acum. frumoase vremuri… 🙂

  5. coralie permalink
    Septembrie 6, 2010 18:46

    subscriu la cele spuse de corina. m-am simtit tradata si am suferit teribil la aflarea vestii ca e gay. am plans in hohote si suspine in noaptea in care, odata cu anuntarea vestii mortii, tvtimisoara a transmis ultimul concert de pe webley. de-astia ca dragu’ de freddy se nasc odata la o suta de ani.

  6. Septembrie 6, 2010 19:35

    De fapt, era bisexual (ca și Mikk Jegger, Eric Clapton, David Bowie, John Travolta ș.a.), pentru că prima lui iubire, cea care l-a și vegheat apoi până când s-a stins, a fost o femeie. Gay-i adevărați nu se simt atrași de femei nicidecum, ori el a fost îndrăgostit de una. Hai să zicem că era un bisexual mai atras de bărbați decât de femei. 🙂

  7. Septembrie 6, 2010 21:00

    Canta fain, bulangiul.
    „Barcelona”, cantata impreuna cu Montserrat Cabballe e iar f. frumoasa.

  8. Carmen Negoita permalink
    Septembrie 6, 2010 21:12

    O idee bună să ne mai aminteşti de Freddie. Nu ai cum să-l uiţi. Va rămâne în istoria rock-ului.

  9. Septembrie 7, 2010 17:29

    si noi, si noi!

Trackbacks

  1. MUZEUL SATULUI DIN SIBIU (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

