Skip to content

Săpânţa „iar din nou”

Septembrie 10, 2010

Aseară am avut un musafir tare drag mie. Nu, n-a venit la mine acasă, deşi uşa mi-e deschisă şi chiar îl invit pe această cale, ci aici, pe blog. Este vorba despre Paul, un  vechi prieten de prin tinereţile mele zbuciumate, şi da – au fost! ambele!😀 Şi ca să nu mai întind „pelteaua” iată ce mi-a zis:  „No mă fătucă… că drept grăiești!! Am fost acolo când le rupeam eu mai binișor cu cititul (adik prin clasa a V-a) și știu că tare m-am mai amuzat! Chiar țin minte că erau multe cruci hazlii chiar aici la intrare în dreapta, dar am fost în vara asta și nu mai erau! Ori mi-am pierdut simțul umorului..??? Da… am insistat și am gasit vreo două! Dacă vrei am și foto!
Pace ție cetitorule!”
Şi mi-a trimis, iacă-tă!

Paule, mulţam’ fain pentru material, ca să mă exprim în termeni jurnalistici!😀

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 10, 2010 9:20

    am fost si eu la Sapanta, in urma cu multi ani. Si am vazut crucile de atunci. Erau amuzante, iar ideea aceasla, a cimitirului vesel suprinzatoare. Acum, e posibil ca urmasii initiatorului sa nu mai fie asa de talentati.

  2. doctorultau permalink
    Septembrie 10, 2010 15:50

    am fost acolo, e genial, ăsta brand de țară, nu frunza lu’ traian şi elena

Lasă un răspuns

