Skip to content

Raiul maramureşean

Septembrie 13, 2010

Şi-am ajuns la  Mănăstirea Bârsana şi aparatul meu foto nu era încărcat… Am făcut câteva fotografii cu telefonul, dar nu multe pentru că şi ăla avea memoria plină. Mi-a fost ciudă pe bune că fix acolo am rămas în pană! O frumuseţe de curte interioară, un Rai plin de flori, un exemplu de arhitectură maramureşană ce îmbină partea tradiţională cu o notă de modernism. Acest loc trebuie văzut de musai! Cred că este cea mai frumoasă mănăstire pe care-am văzut-o vreodată!

Din nefericire cam apar şi eu prin poze, dar faceţi abstracţie😀

Nu mă întrebaţi de ce mă ţineam cu mâna de nas, că nu ştiu să vă răspund!😀

32 comentarii leave one →
  1. Septembrie 13, 2010 16:31

    foarte frumoase imagini. De vis.

  2. Alexandru permalink
    Septembrie 13, 2010 16:39

    Pot face abstractie de nori,de masini,chiar de constructii,dar nu de tine.In plus,raiul n-ar fi rai daca n-are cine sa-l constientizeze ca atare,nu?
    Sper ca ati avut mai mult timp pentru manastire.
    Un asemenea loc trebuie perceput si altfel…
    Hai,povesteste-ne cum v-ati simtit acolo,cum ati vazut,auzit,chiar mirosit locul acela…

  3. Septembrie 13, 2010 16:49

    Gabriela, dacă n-ai ajuns încă acolo, du-te! Chiar că-i de vis!
    Alexandru, am să te dezamăgesc, dar nici acolo n-am poposit mai mult de un sfert de oră… Am fost într-o alergătură în ideea de-a vedea cât mai multe într-un timp cât mai scurt! Însă pot să-ţi spun că odată ajuns la Bârsana, simţi cum se revarsă o linişte peste tine… greu de explicat în cuvinte…. Într-un cuvânt: paradis!

  4. Septembrie 13, 2010 17:46

    Ar merita sa stai cateva zile acolo. Ne-am petrecut o saptamana intr-o manastire, la Toplita, si am avut senzatia ca am aterizat intr-o altfel de lume, infinit mai linistita si mai buna.

  5. Septembrie 13, 2010 19:37

    http://gradinavisata.wordpress.com/2010/08/04/manastirea-barsana/

    Tu m-ai urmarit sau mi se pare mie!!
    Ti-ai luat bilete la Ozzy?

  6. Carmen Negoita permalink
    Septembrie 13, 2010 19:38

    Faine fotografii. Poate pe la anul ajung si eu prin Maramures. Tare mi-aş dori. Pupicei până la Iaşi!🙂

  7. Septembrie 13, 2010 20:36

    Biserica din poze seamana cu o racheta. :))

  8. cristiangheorghe permalink
    Septembrie 13, 2010 20:46

    Foarte frumos, într-adevăr un colț de Rai. Nu am înțeles de ce trebuie să facem abstracție de tine în poze, îți stă foarte bine în roșu.

  9. Septembrie 13, 2010 21:36

    Am uitat sa te intreb, te-ai uitat la Carlin? ca l-am postat special pentru matale, parca te vad cu gura pana la urechi!

  10. Septembrie 13, 2010 21:52

    Mel, sa stii ca da! Poate merem impreuna la anu’? A? ce zici? Ar fi prea frumos…
    Alexo, da da! ti’am simtit spiritul pe acolo si l’am tot urmarit!😀
    Acum intru sa vad pe Carlin!
    Carmen, tu in Maramures, eu in Sibiu! Inversam rolurile! Sa te duci de musai, e frumos tare! Te pupicesc si eu cat pot de dulce!
    Ciprian, esti o mare figura!😀 desi stiam…
    Cristi, un dragut ca intotdeauna, multumesc!

  11. Septembrie 13, 2010 22:04

    Vai ce ne ofera patria noastra minunata si noi nu stim sa apreciem..Tie-ti arde de plimbari si eu maine am 7 ore! Rusine!

  12. kekee permalink
    Septembrie 13, 2010 23:08

    Faine locuri .

  13. Septembrie 13, 2010 23:14

    Absolut SUPERB!

  14. Septembrie 13, 2010 23:15

    iote că băgă moderatu’… da’ cine te-o supărat? adu-l mort pe mîna mea!

    • Septembrie 13, 2010 23:18

      Angela, păi ai băgat adresa de mail nouă, nume si prenume, de aia! ‘tarif doamna ministru!😀

  15. Septembrie 13, 2010 23:21

    of, ce dudă-s! hai pe fb să-ţi zic o bîrfă :D:D

  16. Septembrie 14, 2010 0:17

    O am si eu pe Barsana, in ansamblu. Vrei sa vezi?

  17. klausen1976 permalink
    Septembrie 14, 2010 0:30

    de vis. am fost de mult in Maramures, dar eram copil si nu am vibraat pentru locuri😦 … senzationala arhitectura. cred ca are ceva influente de la rusi, la ei am vazut ceva similar …

  18. Alexandru permalink
    Septembrie 14, 2010 8:08

    Sper ca ati ajuns si la Rohia.
    Georgiana,nu-i dezamagire pentru mine ca n-ai putut sa stai mai mult.Voi ati pierdut,dar aveti avantajul ca stiti unde puteti merge cu o alta ocazie.
    Ar fi bine daca ai putea (vrea) sa descrii si senzatiile pe care le-ai avut in diversele situatii prin care ai trecut.
    Asteptam noua descindere.

    • Septembrie 14, 2010 23:18

      Alex, la Rohia am fost de doua ori. Superb si acolo! Cum am mai spus, mi-e greu sa descriu in cuvinte si nu pentru ca nu m’ar duce capul. Uneori fotografiile fac cat toate vorbele la un loc!!

  19. Septembrie 14, 2010 12:40

    O zonă în care n-am ajuns vreodată, măcar că mi-am propus…

  20. yeon permalink
    Septembrie 14, 2010 20:46

    duamne,cat e de frumos!!

  21. Septembrie 14, 2010 21:21

    Lora, da mami, vreau!
    Klausen, Vania, eu zic ca merita vazut Maramuresul. Uite asa ne ducem in strainataturi cand inca nu ne’am vazut tara…
    Yeon, imi pare rau ca n’am facut mai multe fotografii..😦

  22. Septembrie 15, 2010 13:32

    imi plac imaginile, cam greu sa fac abstractie de tine din cauza bluzei
    poate esti alergica si nu stii inca – v. mana la nas :))

  23. Septembrie 15, 2010 16:15

    Booggie, am intrat pe pagina ta de Flickr şi-am dat peste nişte fotografii superbe! Felicitările mele!!

  24. Traian (Iasi) permalink
    Septembrie 15, 2010 19:52

    Frumos tare la Barsana. Foarte frumoase Begonii si foarte buna palinca! Si Begoniile erau frumoase si inainte de a bea palinca.

    • georgiana permalink*
      Septembrie 16, 2010 2:00

      Traiane, sunt convinsa sa ti’au placut mai mult begoniile decat palinca!😀

Trackbacks

  1. SIBIU – DETALII NOCTURNE (3) « Cristian Dima
  2. MUZEUL SATULUI DIN SIBIU (7) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

