Skip to content

Despre… nu ştiu!

Septembrie 24, 2010

Sunt răcită bocnă de 5 zile. Am trecut prin toate fazele: durere în gât, fluide curgătoare, necurgătoare (statornice adică), dureri de cap din motive de sinusuri înfundate cu alea necurgătoare, iar acum, mai nou, tuşesc. Frate da-n ce hal pot să tuşesc… am senzaţia că se rup plămânii în mine! Sper să nu se rupă totuşi, că mai are nevoie  mama lor de ei. E destul de grav dacă n-am putut fuma astăzi!!  Tocmai am trecut pe tratament antibiotic că cu tinctura de propolis nu mă mai făceam bine nici la Crăciun!  Nu ştiu unde am vrut să ajung, că nu doar despre boala mea vroiam să vă vorbesc… hmmm… Să mă bată norocul dacă mai ştiu despre ce-am vrut să vă zic! Închid şi-o iau de la capăt că doar aşa o să-mi aduc aminte. Revin, deci!😀

16 comentarii leave one →
  1. Septembrie 24, 2010 18:25

    Ai luat-o, cum s-ar zice!
    Metoda cea mai bună de a scăpa de o boală contagioasă (ca asta sunt infecțiile respiratorii) e s-o dai altcuiva, așa că găsește-ți o victimă!😉

    • Septembrie 24, 2010 18:30

      muhahahaha! musai numai o victima? in mărinimia-mi, aş avea mai multe persoane cărora le-as da-o! : D

  2. Septembrie 24, 2010 21:54

    mă !
    Ia un litru ( sau doi ) de vin roşu, îl faci cu cuişoare şi zahăr, şi-l bei fierbinte.
    Asigură-te că a doua zi când te trezeşti vei avea o supică cu tăieţei fierbinte.
    Şi după consumul vinului şi a doua zi a supei , în pat cu telecomanda-n mână.
    Gata !
    A treia zi eşti ok.

  3. Septembrie 24, 2010 22:37

    Georgie
    Ce faci, fataaaa???? Un masaj facut de ‘victima’ ti’ar prinde bine (da’ frecata bine, nu asa…. fo 3/4 de ora) si apoi tratamentu’ a la kekee.
    Io mai adaug si niste prospan (pastile sau sirop).
    Sanatate maxima fata! Poate scapi de tigarile alea!

  4. Septembrie 24, 2010 22:42

    Bai, fa-te bine, auzi!! Ai termen o saptamana!!

  5. klausen1976 permalink
    Septembrie 24, 2010 22:57

    hai, sanatate !🙂 … am senzatia ca ma incearca si pe mine, in seara asta am primit ceva semnale😦

  6. Septembrie 24, 2010 23:00

    Copilasi, multumesc pentru retete si incurajari, va dati seama ca numa’n cap nu stau ca sa-mi treaca. Am racit al naibii de tare, desi nu stiu de ce ma mai mir, pentru ca eu tot ce fac, facu cu simt de raspundere!😀
    Klausen, ia masuri urgente! Tzuica fiarta in doza de shoc! Sanatate si tie iti doresc! Take care!

  7. Alexandru permalink
    Septembrie 25, 2010 8:54

    Te intinzi in pat,iti pui pe picioare o palarie si bei-tarie-pina vezi doua.
    Dupa aia somn,invelita bine,miine,moare(zeama de varsa murata) si esti ca noua.

  8. Alexandru permalink
    Septembrie 25, 2010 12:36

    Ce dementa!
    L-am deschis si acum nu stiu cum sa intru in el………

  9. Alexandru permalink
    Septembrie 25, 2010 13:00

    Nu vrea sa ma lase nicicum si deja sint bun de pus pe lant.
    Da-l incolo!

  10. Septembrie 25, 2010 13:03

    intra pe messenger si dă-mi accept, să-ţi explic acolo!

  11. Alexandru permalink
    Septembrie 25, 2010 13:15

    Fac o pauza sa-mi fac o cafea si sa fumez o tigara.
    Deocamdata le doresc un incest mic in familie pentru ca zice ca e in romaneste,dar nici vorba de asa ceva,iar engleza nu stiu chiar atit.

  12. Septembrie 25, 2010 22:40

    No,saru’mina.
    Ceva am reusit,dar inca nu-s lamurit.
    Atita am tot manevrat ca mi-am uitat parola.Mi-au dat ei alta,dar e extrem dse complicata.Asta e!
    O sa o iau mai incet.Saotamina viitoare 01-03 particip la o expozitie de pietre si mai am de slefuit.Mai trec eu pe aici.

  13. kekee permalink
    Septembrie 27, 2010 9:53

    :))
    Io citind reţeta primită de lady, în viteză am citit PROPAN în loc de prospan. Mă gândeam :
    – bă, asta vrea să elimine boalacu pacient cu tot.
    :))

  14. Septembrie 28, 2010 19:26

    Nu e contagioasa. Stai linistita, mori repede.😀
    Nici acum nu ti-a trecut?

Lasă un răspuns

