Skip to content

O zi de toamnă

Octombrie 2, 2010

Plouă de mama focului, e frig iar eu sunt cam somnolentă, probabil tocmai datorită vremii de afară. Cu toate astea, m-am mobilizat şi-am făcut un prim demers în vederea obţinerii unei salate de boeuf, am pus cartofii la fiert!😀 Această stare de lene pe care-am alintat-o adineauri spunându-i „somnolenţă”  este amplificată şi de Gipsy care doarme cu neobrăzare şi pe care nici măcar formula magică „hai afară” nu-l mai impresionează!😀 Cam asta e ziua de azi. Nimic spectaculos. O zi de toamnă şi atât.

29 comentarii leave one →
  1. naşa permalink
    Octombrie 2, 2010 15:25

    hai sa ne mai veselim nitel!!! venim la voi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Octombrie 2, 2010 15:34

      Naşo, cu părere de rău, dar suntem deja invitaţi de niste prieteni! Au fost mai sprinteni, v-au luat-o înainte! Vă pupăm dulce!

      • naşa permalink
        Octombrie 2, 2010 15:52

        La mulţi ani lui finu!!!!!!!!!!!!! Să-ţi trăiască soţul şi să ai grijă de el!!!!!!!!!!!!!

  2. Octombrie 2, 2010 16:55

    E o vreme ciudată şi prin Bucureşti. Nici nu plouă, nici n-ar vrea să nu plouă. Morocănoasă. Dar e toamnă, ce să facem?

  3. mishulake permalink
    Octombrie 2, 2010 20:16

    Mda ! buna darea de sama asupra zilii d’azi.
    Hai sa-ti zic si io :

  4. mishulake permalink
    Octombrie 2, 2010 20:19

    Inca ceva contra de depresie bahluiana :

  5. mishulake permalink
    Octombrie 2, 2010 20:24

    Te bagi rockeritzo?

  6. Octombrie 2, 2010 21:10

    Pacilea pe la mine azi a fost o zi splendidă de toamnă, cu lumină moale, caldă.😛

  7. Octombrie 2, 2010 21:12

    Georgiana, la noi nu a plouat dar a fost o vreme inchisa, trista. Apropos de ploi.
    – Unde mergi copile?
    – Ma duc sa-mi iau un caiet, ca mi s-a umplut si nu am in ce sa-mi fac tema.
    – Dar nu vezi ca afara e ploua. E o vreme sa nu scoti cainele din casa. Stai ca-l trimit pe taica-tu.
    Ce sa faca si saracu’ Gipsy? Doar nu era sa iasa pe o vreme ca asta.

  8. Octombrie 2, 2010 21:25

    Naşa, ai vrut musai să fii tu prima care-i face urări!😀 mulţumesc din partea lui. Pupici!
    Cristiane, e toamnă, aşa-i, dar dacă lenea mea va dura cât e toamna de lungă….
    Mishulake, m-am băgat şi mi-a plăcut! Mulţumesc frumos!!
    Arici, azi dacă tot o fost frumos afară, pe unde ţi-au mai steclit ochişorii?
    Găbiţa, mişto bancul!😀😀 Lui Gipsy nu-i place vremea asta ploiasă, merge pe vârfuri, baletează parcă, zici că-l arde apa la lăbuţe!😀

  9. klausen1976 permalink
    Octombrie 2, 2010 21:57

    ha … tot cu o salate boeuf ma lupt si eu …🙂 yummie …

  10. Octombrie 2, 2010 22:29

    si la mine a fost o zi frumoasa,usor rece dar cu multa lumina. parca daca e soare e mai usor de indurat😉

  11. Octombrie 3, 2010 12:42

    Klausen, da’ chiar ca-i lupta, iti ia juma de zi s-o faci si se mananca in 10 minute!😀
    Redsky, bine’ai venit la mine pe blog! Te mai astept pe aici🙂
    Mishulake, trebuia sa merg si eu la concertul cu OZZY dar au intervenit niste problemute….😦

  12. Carmen Negoita permalink
    Octombrie 3, 2010 13:12

    În locul tău, mă întindeam colea lângă Gipsy şi trăgeam amândoi la Moş Ene… că nu-ţi mai dădeai seama care sforăie mai tare. =)) Mi-ai făcut poftă cu salata aia boef.😀 Pupicei!

  13. Octombrie 3, 2010 15:10

    Da cainele ala e putorisca azi rău… da pare un scump:D

  14. Octombrie 3, 2010 16:31

    http://gradinavisata.wordpress.com/2010/10/03/october/
    Am postat asta cu gandul la Ozzy…

  15. Octombrie 3, 2010 22:03

    Ce frumoasa e frunza!!! E frumoasa si toamna, are farmecul ei, te-ndeamna la visare, iar intalnirile cu tine insati sunt mult mai dese🙂

  16. mishulake permalink
    Octombrie 4, 2010 0:54

    Mno , nu s-o gatat ploaia ?

  17. Octombrie 4, 2010 2:27

    Carmen, am stat eu lângă el, dar când o început să ne chiorăie prin maţe… ne-am moblizat! mai ales eu!😀
    Cristi, puturos este puţin spus!! Bate toate recordurile de lene!😀
    Alexa, văzut, plăcut!
    Teo, să ştii că da! Chiar c-aşa-i!
    Mishulake, S-o gătat ploaia, da’ o vinit un frigălăuuuu! brrrrrrr! Azi am stat ca o cloşcă, în păturică, la căldurică! Ieri, m-am mobilizat până la urmă, am făcut salata aia boeuf, o ciorbă rădăuţeană… pluc curăţenia de după…. Abia azi am lenevit în adevăratul sens al cuvântului!!

    • Melania (soacra) permalink
      Octombrie 4, 2010 7:17

      Da ce salata!!!!! 10 cu felicitari! Si cand asta o spune soacra, valoreaza de 2 ori mai mult aprecierea :)). Saru’mana pt. masa!

  18. Octombrie 4, 2010 14:01

    Hai ca poate-ti vine cheful…
    2 tineri erau casatoriti doar de doua saptamani !

    Sotul, desi era foarte indragostit, abia astepta sa iasa in oras cu
    vechii lui prieteni sa petreaca.

    Asa ca ii spuse sotiei:

    “Scumpa mea, vin repede.”
    “Unde mergi iubitel?” intreba sotia.
    “Merg pana la bar, draguto. Sa beau o bere.”
    Sotia spuse: “Vrei bere dragostea mea?”

    Deschise usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere,
    din 12 tari diferite: Germania, Olanda, Japonia , India …

    Sotul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa il
    spuna a fost:

    “Da, acadeaua mea… dar la bar… stii tu… au halbe
    inghetate…”

    Nu a apucat sa termine fraza ca sotia il intrerupse: “Vrei halba
    inghetata, iepuras?” si scoase din congelator o halba atat de inghetata
    ca abia putea sa o tina in mana.
    Sotul devenise cam palid, dar spuse:

    “Da, motanel, dar la bar au tot felul de gustari delicioase… Nu stau mult, vin imediat. Promit.. Ok?”
    “Vrei gustari, papusel?” Deschise cuptorul si scoase 5 tavi cu diverse
    gustari aburinde (aripi de pui, ciuperci, coaste de porc…)

    “Dar draga mea… la bar… stii, se mai injura, se vorbeste urat…”

    “Vrei vorbe urate, draga?

    AUZI BAI , P .. A ! BEA-TI IN MORTII MA-TII BEREA IN NENOROCITA AIA DE HALBA INGHETATA SI MANANCA-TI CACATURILE DE GUSTARI, PENTRU CA ESTI INSURAT, SI NU MERGI NICAIERI !!!

    CLAR, NENOROCITULE?!!!”

    Si au trait fericiti pana la adanci batraneti….

  19. maryanne permalink
    Octombrie 4, 2010 18:48

    ce mi-a placut bancul!!!!!!!!ce urat e si in Delta!mai ai chef si de salate?eu nuuuu.Vb ta ,se manaca atat de repede ca nu am curaj s-o fac.

  20. Octombrie 4, 2010 20:18

    Mishulake, ozzy bună şi ţie! Să trăieşti că ne trebuieşti!!
    Alex, super bancul!😀😀 Merciii!!
    Mama soacră, săru-mâna şi eu de aprecieri! Pup iu!
    Maryanne, păi de-acu până la Crăciun nu mai fac nici eu!😀 am avut un moment de rătăcire!😀

  21. maryanne permalink
    Octombrie 5, 2010 9:08

    eu fac doar de Paste si de Craciun si atunci cu insistente….

  22. Octombrie 5, 2010 12:07

    Mai, ce englezi ne facuram. Vorbim despre vreme! :))
    Pai, sa zic si eu, ca am prins in sfarsit microfonul liber. Frig. Cer belit. Vant, pe alocuri. Buna dispozitie insa vine din inima. Toti ai mei sunt sanatosi, asa ca per total e vreme faina.
    :-*

Trackbacks

  1. MEDIAŞ – ORAŞ CETATE (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Parfum de petală… « Cristian Dima

Lasă un răspuns

