Skip to content

Jucărică

Octombrie 4, 2010

Aseară am fost tare ocupaţi!

Îmi pare rău că nu ştiu cum să convertesc un filmuleţ în mp4, c-aţi fi văzut cine s-a distrat mai tare dintre noi doi!😀

37 comentarii leave one →
  1. Octombrie 4, 2010 20:58

    Felicitări, aveţi propria maşină de fabricat confetti.

  2. mishulake permalink
    Octombrie 4, 2010 21:00

    Ha , ha, ha! faceti des jucarele d’astea? Dai si-un pet gol de cola , s-aveti si sonor !

  3. Octombrie 4, 2010 21:13

    A muncit, nu glumă :))

  4. Octombrie 4, 2010 21:29

    co2day, mulţumim! Păi scot bani cu el, doar nu-ţi imaginezi că-l hrănesc de pomană!😀
    Mishulake, abordează şi pet-urile, dar din motive de nervi întinşi (ai mei), nu i le las la discreţie! Nu facem prea des din astea, suntem destul de comozi amândoi!😀
    Angela, eee aş! în 30 secunde a fost gata!😀 Mai mult m-am jucat eu!! ha ha

  5. klausen1976 permalink
    Octombrie 4, 2010 21:33

    aha !…. un rival pentru Lili, al Melaniei🙂 … Simpatic foc !🙂

  6. Octombrie 4, 2010 21:50

    Ce caterinca e catelul ala! Da stii cum se spune, cum e stapanul, asa si cainele…

  7. Octombrie 4, 2010 22:00

    Dragalas catelul tau. Ai un partener de joaca si de buna dispozitie.🙂

  8. b.d. permalink
    Octombrie 4, 2010 22:09

    Ah, ce scump este ! Cunosc figura, a mea facea confetti din batiste
    de hartie…In fiecare dimineata inainte de a pleca la servici, controlam ca nu cumva sa fi uitat pe undeva un pachetel.
    Nu doar le rupea, o parte le si savura, ca desert😉

  9. Octombrie 4, 2010 22:16

    Alexo, apoi da! nu-i nimeni întreg la minte în casa asta!😀
    Găbiţa, nici nu-mi imaginez viaţa fără el!! Mulţumesc!
    b.d. Mai scoate şi hărtiile sau batistele din coşul cu gunoi! tre să fiu pe fază! Ambalajele de hârtie în care-a fost împachetată vreo bucată de pastramă sau de kaizer, ceva, îs preferatele lui!! nu bag în mâna-n foc că nu le mănâncă dacă i le las!😀 Te pupic!!

  10. Octombrie 4, 2010 22:22

    Noi avem papuci prin toata casa si cand are chef de joaca o alearga pe birmaneza Pufy. 🙂

  11. Octombrie 4, 2010 22:25

    Risipă!!!

    Mai trăieşti jorj? Sau suferi de nostalgică de toamnă.

  12. Octombrie 4, 2010 22:54

    Găbiţa, al meu e măricel de-acu! A trecut de faza „ros papucii”😀
    Copile de suflet, hai bre, nu fi zgârcit, că-i hârtie din aia ordinară, nu-i Zewa Softis cu gust de piersică!😀
    Trăiesc, da, am fost oleacă bolnăvioară şi deci mai apatică… da-s în revenire, n-avea grijă! Te pup!

    • Octombrie 5, 2010 12:00

      Cica, apatica! =))
      Ma intreb cum ai fi cand esti cu tonus normal daca acum esti asa de sturlubatica! ;))

  13. Octombrie 4, 2010 22:59

    Ok , keep it burning!

  14. Octombrie 4, 2010 23:36

    Din moment ce plouă non stop p-acolo, mi se pare normal că vă mai jucaţi un pic în casă. Atenţie în schimb la bibelouri.
    Bănuiesc că o gospodină ca tine are casa plină cu macrameuri şi bibelouri.
    =))

  15. cristiangheorghe permalink
    Octombrie 4, 2010 23:37

    Cred că azi l-ai pus să dea cu aspiratoru, nu?😀

  16. Octombrie 4, 2010 23:40

    Arici, :)))))))))) ce’i drept, era sa’mi dea jos peştele de sticlă de pe televizor!! Ptiuu! m-au trecut toate apele!!
    Cristian, dacum! ş-am pus şi marmota să numere alunele!!😀

  17. Octombrie 5, 2010 0:45

    =)) Nu e de glumă… caută-i căţelului o altă jucărie ca vin vremuri…
    Cât te invidiez pentru bucuria asta pe care o ai…

  18. coralie permalink
    Octombrie 5, 2010 10:17

    fereste servetele de vase! stiu ce spun. caniche-u’ nost’ le adora! si tot ferfenitza le face.

  19. Octombrie 5, 2010 11:25

    Aşa îmi place. Excelent! Se vede că s-a distrat copios!

  20. Octombrie 5, 2010 12:00

    Cu al meu merge cu orice punga de plastic, hartie, numa’ sa fosneasca atunci cand o misca el. E o nebunie.
    Pentru filmulete: urca-le pe youtube, iti faci un cont acolo, si au ei grija de ele. Ulterior bagi doar link catre filmulet pentru ca wordpress-ul se pricepe. Vezi la mine cum am pus cele de la Oktoberfest

  21. Octombrie 5, 2010 13:04

    Cristi, are jucării cu duiumul, dar tot astea improvizate îs mai interesante!😀 Vis a vis de vremurile alea căcăcioase, spun că- dă Doamne să avem după ce ne şterge!😀
    Coralie, nu’ti mai spun că scotea din coşul de gunoi şerveţelele în care anterior îmi suflasem oareşice… am fost scârboasă rău?
    Cristi Lisandru, ne-am distrat amândoi, cum am zis, la un moment dat cred că mai bine mă distram eu! uneori mi se face dor de copilărie…🙂
    Zaqk, uite acu mă apuc! Merci!! Am fost la tine acasă, frumos tare… Să-ţi fie de bine!!

    • Octombrie 5, 2010 20:54

      Mishulake, ai sa razi, dar chiar azi m-a pus sotul sa ma interesez….
      merci pentru link!!

      • mishulake permalink
        Octombrie 6, 2010 11:53

        Un nepot d’al nevestii ii plecat cu loteria asta, zice ca mai bine sa-i fie dor de Ro decat de USA !

    • oblio permalink
      Octombrie 8, 2010 0:52

      Am ginduri bicisnice …

      Deşteaptă-te, române, din somnul cel de moarte,
      În care te-adânciră barbarii de tirani
      Acum ori niciodată croieşte-ţi altă soarte,
      La care să se-nchine şi cruzii tăi duşmani.

      Acum ori niciodată să dăm dovezi în lume
      Că-n aste mâni mai curge un sânge de roman,
      Şi că-n a noastre piepturi păstrăm cu fală-un nume
      Triumfător în lupte, un nume de Traian.

      Înalţă-ţi lata frunte şi cată-n giur de tine,
      Cum stau ca brazi în munte voinicii sute de mii;
      Un glas ei mai aşteaptă şi sar ca lupi în stâne,
      Bătrâni, bărbaţi, juni, tineri, din munţi şi din câmpii.

      Priviţi, măreţe umbre, Mihai, Ştefan, Corvine,
      Româna naţiune, ai voştri strănepoţi,
      Cu braţele armate, cu focul vostru-n vine,
      Viaţă-n libertate ori moarte” strigă toţi.

      Pre voi vă nimiciră a pizmei răutate
      Şi oarba neunire la Milcov şi Carpaţi
      Dar noi, pătrunşi la suflet de sfânta libertate,
      Jurăm că vom da mâna, să fim pururea fraţi.

      O mamă văduvită de la Mihai cel Mare
      Pretinde de la fii-şi azi mână d-ajutori,
      Şi blastămă cu lacrămi în ochi pe orişicare,
      În astfel de pericul s-ar face vânzători.

      De fulgere să piară, de trăsnet şi pucioasă,
      Oricare s-ar retrage din gloriosul loc,
      Când patria sau mama, cu inima duioasă,
      Va cere ca să trecem prin sabie şi foc.

      N-ajunge iataganul barbarei semilune,
      A cărui plăgi fatale şi azi le mai simţim;
      Acum se vâră cnuta în vetrele străbune,
      Dar martor ne de Domnul că vii nu oprimim.

      N-ajunge despotismul cu-ntreaga lui orbie,
      Al cărui jug de seculi ca vitele-l purtăm;
      Acum se-ncearcă cruzii, cu oarba lor trufie,
      Să ne răpească limba, dar morţi numai o dăm.

      Români din patru unghiuri, acum ori niciodată
      Uniţi-vă în cuget, uniţi-vă-n simţiri.
      Strigaţi în lumea largă că Dunărea-i furată
      Prin intrigă şi silă, viclene uneltiri.

      Preoţi, cu crucea-n frunte căci oastea e creştină,
      Deviza-i libertate şi scopul ei preasfânt.
      Murim mai bine-n luptă, cu glorie deplină,
      Decât să fim sclavi iarăşi în vechiul nost’pământ.

      (1848)

      http://poezii.t2i.info/andrei-muresanu/desteapta-te-romane/

      La wikipedia
      http://ro.wikipedia.org/wiki/De%C8%99teapt%C4%83-te,_rom%C3%A2ne!
      se specifica:
      „Imnul de stat al României este alcătuit din unsprezece strofe. La ocazii festive se interpretează strofele 1, 2, 4 si 11.”

      Am retinut.
      1 2 4 11

  22. Octombrie 5, 2010 20:53

    Bietul caine.😦 Asa-l pedepsiti pentru ca sforaie? :))

  23. Octombrie 5, 2010 21:06

    Sa zici tu merci ca-ti sperie hotii cu sforaiturile lui.

  24. Octombrie 5, 2010 21:51

    dragalasul de el. Cred ca s-ar bucura Oby sa il cunoasca. Ar trage o distractie pe cinste.🙂

  25. Octombrie 6, 2010 8:23

    Pai,daca inca mai are chef de …raspindit,aveti grija pe unde lasati una alta.
    Tare dragut baietelu!
    Si sirmelul pe care l-am vazut in pozele de la Ibanesti?

    Cola noastra a implinit ieri 1 an,dar inca este interesata de papuci,de bratele fotoliului,de haine,de ciorapi si-i bai mare daca ceva misca cu nerusinare,fara sa-i fi cerut voie.
    Da,Georgiana,nici nu te plictisesti,mai tine si de cald,uneori e pe post de sonerie,dar cel mai important,stie sa-ti arate iubirea.Si o face de fiecare data fara retineri,fara rusinari,fara sa astepte ceva-decit o mingiiere.

    Sa va bucurati impreuna cu el cit mai mult!

  26. Octombrie 7, 2010 11:49

    Foarte „talentat”. Mă gândeam că ar fi bun de o serie filmată „Singur acasă”😀 Că sigur nu stă degeaba!

    • Octombrie 7, 2010 12:08

      Alex, ooooo nu! orice poţi să-i faci, numai să nu-l laşi singur acasă! Ştii cum reacţionează? Urlă încontinuu precum lupul la lună plină!! Pe bune! Nu-l pot lăsa singur, mă dau afară vecinii din bloc! Plânge, nu suportă singurătatea, poate şi pentru că este un câine găsit pe stradă, abandonat… Acum 7 ani l-am găsit, alerga de nebun prin faţa blocului, slab de puteai să-i numeri coastele, vopsit în roşu, plin de scaieţi, vai de mama lui!! L-am văzut pe geam şi-am coborât în echipă eu, mama şi soţul şi l-am prins! recunosc n-a fost uşor deloc! era speriat tare…🙂 Asta e povestea lui Gipsy, cockerul meu nebunatic!
      P.S. Mulţumesc că mă vizitezi!

Trackbacks

  1. MEDIAŞ – ORAŞ CETATE (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Printre nori – Ardeu 4 « Cristian Dima
  3. Trafic cu Hituri (runda 36) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

