Skip to content

La mulţi ani, Cărmenuşa!

Octombrie 5, 2010

Azi e de musai să-i spunem La Multi Ani dragei noastre Carmencita!
Draga mea dragă, îţi urez şi pe această cale, tot binele din lume! Să fii mereu veselă, plină de viaţă şi să ne încânţi, la fel cum ai făcut-o şi până acum, cu fotografiile tale frumoase!

Şi un cadou muzical:

19 comentarii leave one →
  1. coralie permalink
    Octombrie 5, 2010 12:56

    la multi ani, carmenusa-carmencita! sanatate si bucurii!

    • Carmen Negoita permalink
      Octombrie 5, 2010 13:06

      Mulţumesc mult, Coralie.🙂

  2. Carmen Negoita permalink
    Octombrie 5, 2010 13:05

    Măi fato… tu chiar ţi-ai propus să mă laşi fără cuvinte? Uite că ai reuşit… nici nu mai ştiu ce să zic după atâtea urări şi pe blog şi pe facebook… acum şi aici… Cred că mi-a păpat pisica limba… dar mi-e sufletul plin de fericire adusă de voi, de tine şi de toţi prietenii de aici. Mi-eşti moldoveanca cea mai dragă din blogosferă şi musai poate într-o zi ne vedem şi la ochişori. Te îmbrăţişez cu mare drag. Pupicei dulci până la Iaşi la tine! Şi uite că nu mi-a trecut. Tremură şi inimioara în mine de fericire. Să-mi faci tu mie una ca asta? De-aş putea aş veni acum la Iaşi şi te-aş strânge în braţe. Mulţumesc din suflet, Georgiana.🙂

  3. Octombrie 5, 2010 13:10

    Îţi dai seama că-mi eşti la fel de dragă, da? şi că împărtăşesc aceleaşi gânduri pline de frumos şi de bine si eu vis a vis de tine!! Măcar atâta cadou să-ţi fac şi eu.. mai mult deocamdată nu pot… dar, vorba ta, va veni ea şi vremea aia când ne-om vedea la ochi. Abia aştept! te pup dulce de o mie de ori! Petrecere frumoasă!

  4. mishulake permalink
    Octombrie 5, 2010 13:25

    Saru’ mana Carmen, multi ani sanatosi si voiosi !

  5. Octombrie 5, 2010 16:55

    La multi! O urmaresc cu placere.

    • Carmen Negoita permalink
      Octombrie 5, 2010 17:39

      Da? Mă bucur.🙂 Nici nu ştiam. Multumesc mult pentru urări.🙂

  6. Octombrie 5, 2010 20:45

    Eu am intrat special azi sa-i urez La multi ani, Carmencitei! Cum ziceam … urari de sanatate, fericire, noroc si viitor luminos.

    • Carmen Negoita permalink
      Octombrie 5, 2010 22:47

      Mulţumesc mult, Ciprian.🙂

  7. Octombrie 5, 2010 21:00

    La mulţi ani fericiţi, Carmen🙂

  8. Octombrie 5, 2010 21:23

    La multi ani, Carmen! Zile cu soare si dorinte cu impliniri sa ai!

  9. Octombrie 6, 2010 0:19

    😀 Georgi te dai mare? La mulţi Ani Carmen, încă odată. Eniuei, chiar dacăa trecut eu îţi zic tătă săptămâna… la noi în Ardeal aşa e… trăbă şi zama acră:))

    • Carmen Negoita permalink
      Octombrie 6, 2010 17:31

      Ei… să te văd că nu-mi spui toată săptămâna.😀

  10. Octombrie 6, 2010 1:12

    LA MULTI ANI !

Trackbacks

  1. SIBIU – TURNUL BISERICII EVANGHELICE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

