Skip to content

Cum am câştigat eu 5 cărţi

Octombrie 6, 2010

Şi să-mi mai zică mie cineva că din dat „like”-uri pe feisbuc nu se câştigă!! Ieri am câştigat un concurs organizat de Daily Cotcodac şi mi-s tare bucuroasă! O să mă întrebaţi ce-am câştigat? Ei bine, nu mare lucru… nişte cărţi… Nu ştiu cine-o să le citească, ideea este că aveam un loc gol si inestetic în bibliotecă  care trebuia umplut! L-aş fi umplut cu un bibelou, ceva, dar n-am găsit unul pe dimensiunea golului sau aş fi putut cumpăra eu nişte cărţi din banii de ţigări, chestie care iarăşi nu se face!
În fine, iată ce cărţi am câştigat:
1. La miezul nopţii (cuprinde romanele Poliţistul bibliotecii şi Câinele polaroid) – Stephen King.
2. Cele o sută douăzeci de zile ale Sodomei – marchizul de Sade
3. Shakespeare – Hamlet, ediţie bilingvă (română şi engleză)
4. Ştiinţa arabă – Danielle Jacquart
5. Primele religii – Odon Vallet.

Mulţumesc şi pe această cale organizatorilor şi  prietenilor mei care m-au susţinut şi-au avut încredere în mine!
P.S. Dacă doreşte careva să citească vreo carte din cele mai sus menţionate să ia legătura cu Julius deoarece, cărţile vor sta bine merci la el până-n momentul în care voi avea eu drum la Bucureşti. Doar nu vă gândeaţi cumva că mi le trimite prin colet poştal?😀

19 comentarii leave one →
  1. Octombrie 6, 2010 14:25

    să mă anunţi şi pe mine cînd se dau like-uri pe bani😀

  2. Octombrie 6, 2010 15:00

    hmmm….interesanta chestie. Un premiu pe care nu ti-l pot trimite pe motiv ca e deranjul mare sau costa mai mult taxele de transport. De ce nu au apelat la o firma de curierat. Rezova toate acestea rapid. Dar daca nu-i vointa nu-i putinta!

  3. Octombrie 6, 2010 15:27

    Cred ca de la ochi ti se trage…
    Pe mine m-ar tenta ceva de-acolo,dar tot cam atita este si pina la Cluj.
    Probabil este vorba de taxele de transport.Eventual sa le spui ca se poate si cu plata la detinatie,dar nu prin curierat rapid ca te costa mai mult decit cartile.Prin posta face cam trei zile.

  4. Octombrie 6, 2010 16:26

    off topic: na’ ca ajung prin Iasi, la raliu. o sa fiu mai mult pe coclauri, da’ tot ma invart unpic, probabil prin targ, ca tare-mi place. sper s-aveti vreme buna🙂

    • Octombrie 6, 2010 16:29

      Miju, ola! cand ajungi in Iaşi? Când e raliul? Hai că poate ne vedem o ţâră!! Aştept răspuns, da???

  5. Octombrie 6, 2010 16:53

    Felicitări! Tot respectul pentru King, este unul dintre autorii mei preferaţi. N-am să mă satur niciodată de Shinning, Zonă Moartă, Duma Key, Christine, Misery etc…

  6. Octombrie 6, 2010 17:05

    Da, felicitari!Asa premiu sa tot castigi!

  7. Carmen Negoita permalink
    Octombrie 6, 2010 17:37

    Cum, Georgiana, nu dai tu banii de ţigări pe cărţi? Păi… de aia le câştigi pe facebook.😀 Şi eu nu. Dar nici de fumat nu mă apuc.😛

  8. Octombrie 6, 2010 18:46

    Oameni buni, multumesc!

  9. Octombrie 6, 2010 19:27

    Ma bucur tare pentru ca am contribuit la acest succes fulminant!
    Te pup si te imbratisez!🙂

  10. mishulake permalink
    Octombrie 6, 2010 20:56

    Like !

  11. Octombrie 6, 2010 21:38

    noi o sa ajungem maine si eu o sa plec in recunoasteri pe probe, pe Cioca Boca, pe Sinesti, etc.

    apoi vineri incepe cu adevarat raliul, dar eu o sa fiu tot pe teren, doar pe seara, cand o sa inceapa proba de la Ripa Galbena(incepe vineri la 5 pm si are loc aici: http://www.autorally.ro/documents/cnr/2010/538/harta_ps_5.jpg ) o sa fiu iar prin oras, dar legat de glie.
    si sambata iar

    programul complet, aici la plan orar(sunt si harti): http://www.autorally.ro/index.cfm/page/cnr/Raliul%20Iasului%20%28macadam%29.html

  12. coralie permalink
    Octombrie 6, 2010 22:01

    sa cumperi carti cu banii de tigari?! ai innebunit, georgiana draga?! nici paine nu se cumpara cu banii grijiti pentru tigari. asta daca esti un fumator adevarat, cum te pretinzi si stiu ca sunt si eu!

  13. Octombrie 6, 2010 22:22

    Bă , io nu te-am likălit că nu-s feisbucat.
    Dar îmi pare bine pentru tine, că după ce o să stea la Tiranul pe balcon câţiva ani, vei trece pe la Bucale, le vei lua, şi apoi o să le citească Gipsy, că stăpînă-sa stă pe bloaje.😛

  14. Octombrie 6, 2010 22:25

    Mă abonez la cele două S. King-uri!
    Nu le-am văzut prin librării sau bilioteci.
    Felicitări! :-*

  15. Octombrie 6, 2010 22:54

    Arici, sau bine spunea un prieten de’al meu: o sa fac cornete din ele!😀
    Melania, la vara ti le aduc! Multumesc! si tu m’ai ajutat :*

Trackbacks

  1. SIBIU – BISERICA ORTODOXĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

