Skip to content

Paris, 59 Rue de Rivoli – Squat des artistes

Octombrie 7, 2010

Aseară, în peregrinările mele pe Facebook am dat peste această fotografie:

Tot ceea ce se vede este făcut din deșeuri.

Ulterior, am aflat că un „squat” este o clădire goală ocupată abuziv de locatari clandestini. În această clădire creează diverși artiști nonconformiști. Aici, în Paris, unde 1 m² costă cât o garsonieră la București, se poate sta, temporar, moca, iar pe cartea de vizită poți trece 59, Rue de Rivoli.
Foarte multe creaţii de-ale acestor artişti pot fi văzute AICI (în bara laterală din stânga).  Faine lucrări! Eu am rămas impresionată de ce-am văzut acolo, pe site,  şi poate şi de asta am decis să fac această postare. Bine….  şi din cauză că sunt altruistă …! 😀

11 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Octombrie 7, 2010 17:39

    Avem și noi în București case d-astea ”squat”, da-s decorate cu țigani care stau la ușă pe scăunel și scuipă coji de semințe.

  2. Octombrie 7, 2010 17:42

    😀😀 Cristi, dacum! Mai nou avem şi din Franţa, ca să fim ontopic!😀
    P.S: după cum vezi eşti primul care scrie un comentariu pe ziua de azi😀 înseamnă că e tare interesantă postarea mea :)))
    aaaa, şi-ai uitat să dai LIKE !

  3. Octombrie 7, 2010 19:56

    Eu acu ajunsei acasa, asa ca nu poti sa mai zici nimic…Iar Prisul e iubirea vietii mele, chiar si din deseuri! Merci!

  4. Octombrie 7, 2010 20:06

    Dar ”squat”-urile de lângă Câmpia Turzii le-ați văzut?
    Ce dacă-s noi, tot din table-s făcute. Și tot pe terenuri care nu le aparțin. Drept pentru care nu plătesc impozite, curent și alte alea. Artiști, ce mai! ;))

  5. Octombrie 7, 2010 21:26

    Faină chestie.
    Mie îmi place ce e scris sus în stânga pe bannerul ăla.😀

  6. klausen1976 permalink
    Octombrie 7, 2010 23:54

    subscriu. si in Ploiesti „e” squat-uri d’astea :)… sau erau intr-o perioada, ca n-am mai dat pe acolo .

  7. Octombrie 8, 2010 0:57

    Alexandra, ma bucur ca ti-am provocat o bucurie!🙂
    Slvc si Klausen, da mai, dar astia ai nostri n’au site!😀
    Arici, care din ele? ca-s doua?

  8. Octombrie 10, 2010 14:51

    Am vazut un documentar pe tema asta! Mi se pare fascinant! Cum spuneai si ceilalti in commenturi, varianta romaneasca e cam trista… Maine as pleca in Franta!

    • Octombrie 11, 2010 1:34

      Andu, as pleca si eu, oriunde, sau aproape oriunde! pana si Bulgarii ne’au luat’o inainte… asta e…
      P.S. Multam’ de vizita, te mai astept!🙂

Trackbacks

  1. Un blog cât un an « Blogul lui Teo Negură
  2. SIBIU – BISERICA ORTODOXĂ (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

