Skip to content

Veselie pe câmpie!

Octombrie 10, 2010

De ieri au început Sărbătorile Iaşului. Bine, ele au început pe 6 octombrie dar tiribombele de la mine de sub balcon abia ieri şi-au intrat in funcţie😀 De fapt de azi, acum mai pe seară, când s-a oprit ploaia. Deşi e foarte frig, lumea iese din căşi, ba chiar am văzut şi vreo doi copchii şturlubatici care s-au învârtit într-o „caracatiţă” în pofida frigului şi-a vântului care bate ca un nebun! Hai c-am făcut o panaramă de filmuleţ, acum, pe întuneric, doar ca să vă daţi seama de „liniştea” cu care tocmai m-am procopsit😀 cu promisiunea că mâine vin cu fotografii şi poate şi un filmuleţ ceva mai reuşit! Ca să fiu cinstită, c-o mână ţineam aparatul şi cu cealaltă ţineam plasa de ţânţari care, din cauza vântului puternic se încăpăţâna să nu stea locului! Aaaaa! Am omis să vă spun că filmuleţul e făcut din casă!😛

P.S. Am aştepat o altă melodie decât cea cu „pam pam Americano” pe care  să moară Veta dacă n-am învăţat-o pe de rost!! Numai azi am auzit-o de vreo 15 ori!😀

Bine, în perioada asta vor fi tot felul de manifestări şi concerte, eu însă am să vă ţin la curent cu ce se întâmplă doar pe strada mea. Pentru curioşi, aici se poate vedea tot programul sărbătorilor.

20 comentarii leave one →
  1. Octombrie 10, 2010 20:39

    He,he, de cand asteptam eu filmuletul asta! Hai ca mi-a revenit zambetul pe buze dupa imbecilitatea de care am dat dovada azi cu gogosile mele! Sa traiesti, gagico, sa-ti traiasca orasul!

  2. Oblio permalink
    Octombrie 10, 2010 20:49

    Nu pot sa-mi iau ochii de la widget-ul „Vremea la mine acasa” …🙂

  3. mishulake permalink
    Octombrie 10, 2010 21:15

    Pai da ! stai si filmezi si te tii de reclamatii in loc sa te tii da programu’ stabilit la primarie !
    Uite ce frumos zice :

    // Scoaterea în procesiune a moastelor Sf. Cuv. Parascheva, întâlnire la Biserica Sf. Nicolae Domnesc cu moastele Sf. Maxim Marturisitorul si depunerea acestora pe platoul din fata Catedralei, pentru închinare.//

    Se-ntalnesc moastele !

  4. Octombrie 10, 2010 22:03

    Cit se straduieste primaria sa te distreze si tu ai figuri in freza.
    Ce-ai vrea sa-ti puna,Branderburgicele?

    PIIING!-Mai demult…

  5. Octombrie 10, 2010 22:30

    PIIING!-Atomic Rooster

  6. Octombrie 10, 2010 22:36

    Si tu ? Eu , Angela şi jumătate de Mioveni trecem prin asta !

    • Octombrie 11, 2010 10:47

      Lasă că și ai noști au turbat în Tîrgu Mureș. Zilele orașului au trecut. Ba chiar și cele ale SMURD-ului. Ale berii așijderea. Acum sunt alea ale vinului. Ale noastre nu știu când or veni! Circ la greu, pe banii noștri; pâine, mai puțin, dar tot pe banii noștri!

  7. Octombrie 11, 2010 1:32

    Alexandra, sa vezi cam cum mi s-a pus mie zambetul pe figura cand ti’am vazut sotul cu periuta in mana!😀 Sar’na de urari!
    Oblio, razi, ha?
    Mishulake,😀😀😀 Nu comentez nimic ca sa nu zica lumea ca’s pacatoasa…
    Alex, asa’s romanii! vesnic nemultumiti!
    Copile de suflet, am fost si la Angela, am vaz’t ca tata lumea’i in sarbatoare! hai multi ani, zic!🙂

  8. Octombrie 11, 2010 8:32

    Georgiana, daca nu demult te invidiam ca stai aproape de strand, acum mi-a trecut. Pai cum sa stai sa iti cante in cap ore in sir muzica dupa un playlist facut de altii? Eu cred ca as face cu nervii sau as pleca de acasa vreo luna de zile, pana se termina zilele Iasului. Apropos. Cat tin zilele acestea?

  9. Octombrie 11, 2010 11:54

    Bine de tot. Prilej de chefuri, înţeleg… E nevoie şi de ele…

  10. Octombrie 11, 2010 12:19

    Ma, dar la voi stati bine cu bugetul local, inseamna😉 La noi, ciuciu zile, ciuciu centura, ciuciu cam tot😀

  11. Octombrie 11, 2010 15:01

    Fuai, cred că aş complota cumva şi aş opri curentul… că şi aşa se consumă prea mult…

    • Octombrie 11, 2010 17:25

      Asta mi-a trecut și mie prin minte văzând atâta amar de lumini aprinse.😀

      • Carmen Negoita permalink
        Octombrie 11, 2010 17:57

        Şi ce mai filma Georgiana, dacă opreaţi voi curentul?😀
        Georgiana poate-i convingi să schimbe placa mai des sau mai dă-le tu nişte CD-uri… că văd că sunt în pană. Bagă-le nişte rock cum ştii tu.😀

  12. Octombrie 11, 2010 19:21

    Tu fată tu da’ așa te-am invatat eu sa filmezi? tremuri ca o gelatina :)) Data aviatoare filmeaza si tu in amurg🙂

  13. Laura permalink
    Octombrie 11, 2010 20:39

    Maaaai, da’ intuneric mai e prin Iasi :))
    Si chestia cu pam-pam-americano, n-am mai ascultat-o de mult nici io (de sambata in timp ce conduceam😀 )

    Dute si da-te si tu cu ceva acolo😀

  14. Octombrie 11, 2010 21:05

    Gabriela, cica pana pe 30 :(( Mă gândesc să dau o fugă până-n Caraibe cât ţine haosul ăsta!😀
    Cristi Lisandru, mai mult sau mai puţin! S-a dus liniştea mea pe următoarele două săptămâni..
    Teo, trăiască primarele!
    Cristi, îs o paşnică de felul meu… mai dau eu din clonţ câteodată dar doar atât! În realitate îs cam mototoală!😀
    Carmen, păi fără pam pam americano nu mai vin clienţii… Cu muzica mea nu mai vin ţiganii! ha! ha! îţi dai seama că ăştia-s clienţii în marea lor majoritate!!
    Daniel, la ce frig era aseara afară şi la cum bătea vântu, nici mama profesionistului nu făcea o filmare de vis… Bine, tu faci excepţie… Şi apropo? Când m-ai învăţat să filmez?😀
    Laura, E beznă, noroc cu luminiţele de la tiribombe… Nu mă mai dau în tiribombe din cauză că ultima dată când am făcut-o mi-au tremurat genunchii si mi-a fost greaţă 2 ore după!😀

  15. Laura permalink
    Octombrie 11, 2010 22:41

    Cand o iei spre Caraibe, treci scurt si pe la mine, ca vin si io, da? (haaai, ca io nu-s pretentioasa: doar o plaja, soare, apa si o coaja de pita vreau😀 )

    • Octombrie 11, 2010 22:58

      Pfoai, Laurici, iti dai seama ce’am face noi doua acolo?? ‘ai di capu mieu! ar fi prea frumos sa fie adevarat!!!

Trackbacks

  1. Suflete pereche – Aşteptare! « Cristian Dima

Lasă un răspuns

