Skip to content

Alexandra

Octombrie 11, 2010

Moto: „Un prieten adevărat te prinde de mână şi îţi atinge inima„. – Gabriel Garcia Marquez

De multe ori stau şi mă întreb ce-am făcut să merit dragostea voastră? Sunt copleşită de emoţii iarăşi şi, ca de obicei în momente de genul ăstuia îmi pierd cuvintele…
Astăzi am primit un cadou de care mă bucur foarte, foarte tare de la draga mea Alexandra. Îi mulţumesc frumos şi-o pup dulce de tot! Vreau să-i promit, aici, cu martori c-am să-i răspund într-o bună zi invitaţiilor nenumărate, gesturilor şi vorbelor frumoase!
Ce-am primit? Am primit două cremuţe franţuzeşti şi-o mască de faţă, toate cu conţinut de coenzima Q10 şi extract de caviar. Tocmai am probat crema de noapte şi mi-am tras un ten precum fundul de copil mic! Sîc!
Întrebare: Alexo mamă, dacă vreo invidioasă de-a mea de prietenă va dori o astfel de cremuţă ce să-i zic? Mai ai? Bineînţeles, contra cost.

23 comentarii leave one →
  1. Laura permalink
    Octombrie 11, 2010 20:59

    cum e faza? micile cadouri intretin prieteniile😀

    Adica amu praf il faci pe maga =))

  2. Laura permalink
    Octombrie 11, 2010 21:12

    Pai dupa ce iti aplici chestia asta fantastica, sa-l vezi ce incepe sa-i sfaraie copitele😀

    • Octombrie 11, 2010 21:15

      Laura, daaaa, sigur!! Doua luni nu l-o durut nici la basca de harem!😀 Crezi tu c’o sa’i sfaraie copitele cand m’o videa cremuita? ma indoiesc… hi hi hi

  3. Laura permalink
    Octombrie 11, 2010 21:20

    Georgie, ase-s barbatii. Au nevoie de cate un timp in care sa se simta liberi sa zburde prin campii necunoscute. Daca tot la noi se intorc e ok😀

    • Octombrie 11, 2010 21:22

      Lasa, lasa! scoate linguroiul ca n’are nici’o scuza! tre’ sa’l invatam minte ca sa nu se mai repete!😛

  4. Zana Eficientei permalink
    Octombrie 11, 2010 21:35

    pai tocmai zilele astea, cand tre sa ne transmiti de la fata locului treaba cu moastele sfinte de sub balcon, tu te tii se cremuire???

    • Octombrie 11, 2010 21:39

      Zâna, Duamni iartă-mă, dar cred că acum e momentul pelerinilor… eu le pot vedea oricând! Na! că ţi-am zis-o!😛

  5. klausen1976 permalink
    Octombrie 11, 2010 22:58

    daca chiar merita si afli cum se pot procura da-mi si mie un pont, te rog, ca vine ziua nevestei !🙂

    • Octombrie 11, 2010 23:00

      Klausen, iti trimit mail imediat cum aflu mai multe detalii, OK? pe adresa de yahoo.🙂

  6. Octombrie 12, 2010 9:41

    Georgiana, ai meseria in sange si stii cum sa faci reclama. M-a incitat si pe mine promovarea asa ca te rog da-mi si mie niste detalii despre cum pot sa-mi procur o astfel de crema.🙂

  7. kekee permalink
    Octombrie 12, 2010 11:52

    Băăăăă, pe pită se unge treaba aia, nu pe faţă !!!
    PE PITĂ !!!
    Nu vezi că-i CAVIAR !!!
    ps.
    Ia apleacă-te spre Gypsy să vezi ce limbă-ţi trage pe obraji.

  8. pdm permalink
    Octombrie 12, 2010 12:14

    geto, vreau si eu un parfum(iti scriu pe mail de care) ii spui tu lu tanti alexandra sa ti-l ia ca pentru tine? fara bani adica ;))

  9. kekee permalink
    Octombrie 12, 2010 15:24

    $ pdm
    O să-ţi facă rost de un parfum cu lapţi de peşti, că oo-le de peşti e pentru creme de gajici.

  10. cristiangheorghe permalink
    Octombrie 12, 2010 15:54

    Vorba cântecului: ”Un prieten mai găsești, dar o cremă mai greu…” Uite, s-o întreb pe tanti Jeni dacă vrea și dumneaei o cremă d-asta că văd că e cu caviar. Apropo de tanti Jeni, vrea cineva o porție de gâscă umplută?

  11. mishulake permalink
    Octombrie 12, 2010 17:29

    Mey, vaz ca fetele-s cu crema ! , da’ crema cu uiski nu-i ? pen’baietzi.

  12. kekee permalink
    Octombrie 12, 2010 18:18

    @ mishulake
    Ia tu crema , adă-ncoa uiskiu.

  13. Octombrie 12, 2010 18:21

    Gabriela, o sa’ti trimit mail cu detalii🙂
    kekee, am facut cum mi’ai zis! nu m’a lins Gipsy. Oare pentru ca n’are miros?😀
    pdm, spune marca draga si se rezolva!
    Cristi, ce’a avut cu gasca de’a umplut’o? cu ce’a umplut’o? cu aer?
    Mishulake, la comanda facem rost si de crema de uiski! Eu ti’m mai zis, vino tu aici ca ti-oi dat di tati!

  14. Octombrie 12, 2010 20:24

    :)))) Giana, mama!
    Cred ca-ti scriu pe e-mail! Nu ma poci exprima aci! Arata bine crema :))))

  15. Octombrie 12, 2010 20:38

    $ gg
    du-te până la mine.

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 37) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

