Skip to content

Apus de soare

Octombrie 13, 2010
tags: ,

Aşa se vede apusul de soare de la fereastra casei mele.

28 comentarii leave one →
  1. Octombrie 13, 2010 16:38

    dar unde locuiesti?🙂 in rai?! are u an angel or what?

    • Octombrie 13, 2010 16:55

      EO, mulţumesc pentru vizită în primul rând şi îl doilea rând vreau să-ţi zic că ţi-am făcut şi eu o vizită la tine acasă şi mi-a plăcut ce-am găsit acolo🙂
      Drăguţ să crezi că-s vreun angel, nici pe departe, sunt un drac de fată şi locuiesc în Iaşi!😀

  2. Octombrie 13, 2010 16:59

    Esti o romanticoasa!

  3. Octombrie 13, 2010 17:01

    Merci ca m-ai scos din cearta nationala cu apusul asta frumos.
    Cum apus,ca la noi soarele e inca sus si-mi intra in ochi de abia vad sa scriu?…

    • Octombrie 13, 2010 17:03

      Alex, fotografiile is facute saptmana trecuta, dar vin acusica cu fotografii facute pe lumina, numa’ ca nu mai apuc sa ies din casa!😀

  4. Octombrie 13, 2010 17:02

    Sau asta-apusul-nu-i de pe miercuri 13…

  5. Octombrie 13, 2010 17:17

    pfuaaa, iasi🙂
    my fave along sighisoara, craiova, tg mures !

  6. mishulake permalink
    Octombrie 13, 2010 17:18

    Si ? ni’ca, ni’ca?

    Că l’apus de soare
    Vreau să mi te-omoare
    Baciul Ungurean
    Şi cu cel Vrâncean!
    – Oiţă bîrsană,
    De eşti năzdrăvană
    Şi de-a fi să mor
    In cîmp de mohor,
    Să spui lui Vrâncean
    Şi lui Ungurean
    Ca să mă îngroape
    Aice pe- aproape
    În strunga de oi,
    Să fiu tot cu voi;
    In dosul stînii,
    Să-mi aud cînii,
    Aste să le spui,

  7. Octombrie 13, 2010 20:21

    „ce minunata inserare se lasa in univers!” Splendide imagini Georgiana.

    • Octombrie 14, 2010 1:24

      Gabita, ma bucur ca ti’au placut! si ma bucur ca inca nu m’am degradat intr’atat incat sa nu mai observ frumosul🙂

  8. Carmen Negoita permalink
    Octombrie 13, 2010 20:36

    Îmi place că ai trecut de la tiribombele alea cu zilele Iaşiului, ce ţi-au cântat atâta sub balcon, la minunăţia asta de apus de soare… Mi-am clătit ochişorii cu frumuseţe în seara asta.🙂

    • Octombrie 14, 2010 1:25

      Carmenusa, sa nu care cumva sa crezi ca au disparut tiribombele😀 Revin maine cu imagini si de acolo, nu scapati asa usor!😀

  9. cristiangheorghe permalink
    Octombrie 13, 2010 20:49

    Superb. Sper că nu se va găsi cineva care să găsească vreun cusur la pozele astea.

  10. Laura permalink
    Octombrie 13, 2010 21:11

    Si mie imi plac apusurile de soare, au catrodata ceva atat de misterios… ma fac parca sa visez🙂

    • Octombrie 14, 2010 1:28

      Laura, exact! Cu greu m’am trezit din visare si am pus mana pe aparatul foto, repede, ca daca mai visam putin, ratam apusu’😀

  11. Octombrie 14, 2010 0:32

    Minunat! Minunat! Minunat! Foarte mult îmi place. Am să mă trezesc o dată devreme să prind răsăritul… la mine ăsta se vede pe fereastră😀

    • Octombrie 14, 2010 1:30

      Cristinel, eram sigura c’o sa’ti placa! te stiu un admirator natura si de frumos, in general🙂
      Abia astept sa’ti vad pozele cu rasaritul!😀 chiar is curioasa cand ai sa te trezesti asa de dimineata! hi! hi!

  12. Octombrie 14, 2010 19:31

    Superb!🙂

  13. Ada Pavel permalink
    Octombrie 16, 2010 17:11

    Vai, ce frumos! Sunt fascinată de apusuri🙂
    Am rămas fără cuvinte…

    • Octombrie 16, 2010 17:13

      Văleu, Ado! Mi-ai luat blogul la puricat! nu spera c-ai să găseşti ceva de mare angajament, te rog eu!😀

  14. Ada Pavel permalink
    Octombrie 16, 2010 17:14

    🙂 Nu la puricat. doar am văzut la postări recente. Si apusul mi-a atras atentia🙂

    • Octombrie 16, 2010 17:16

      huh! m-am liniştit!😀 Am acuşica un an de blogăreală şi recunosc că mi-am pierdut entuziasmul de început. Prefer să-i citesc pe alţii…🙂

  15. Ada Pavel permalink
    Octombrie 16, 2010 17:18

    Te înțeleg. Am jumate de an eu și imi lipsește timpul🙂 Încă nu mi-a pierit entuziasmul…

Trackbacks

  1. Cafeneaua cu vicii… « Cristian Dima
  2. Trăiesc, deci înjur « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

