Skip to content

Azi e sărbătoare!

Octombrie 14, 2010

Aseară mi-am luat inima-n dinţi şi aparatul de fotografiat la gât şi „m-am dat” pe strada mea cale de vreo două ore. În primă fază eram hotărâtă să mă duc la pozat pe lumină, după care am decis că mai bine ar fi s-o fac seara ca să vă dau vouă impresia de Las Vegas!😀
Şi iată ce-a ieşit! (bineînţeles că nu mare brânză!)😀
Asta-i făcută înainte să ies din casă, de la fereastră:

Dănuţ, finuţul meu ar fi tare încântat de toate astea!!🙂 Îi trimit un pupic cu ocazia asta! :*

Într-o tiribombă ca asta m-am dat şi eu vara trecută! A fost o experienţă naşpa, pe care jur că n-o voi mai încerca niciodată!😀

Băiatul din fotografia de mai jos era convins că-s de pe la vreun ziar aşa că s-a aşezat frumos la poză.😀

Blocul din spate, e blocul în care locuiesc!😉

Pentru kekee!

Şi acum am o surpriză muzicală pentru voi! O trupă din Iaşi, Nivelul Doi pe numele ei, formată din studenţi la Conservator. Nişte băieţi tare talentaţi, o să convingeţi ascultându-i. Îmi cer mii de scuze pentru filmarea tremurată, dar chiar nu-i uşor deloc să stai cu mîinile-n sus şi să filmezi! E aceeaşi senzaţie ca aceea pe care-o ai de sărbători,  când pui perdelele la geamuri!😀

Cam asta e atmosfera pe strada mea! Am făcut mult mai multe fotografii dar dacă-mi puneam mintea cu ele şi le-aş fi postat pe toate, mă prindea mâine!
Una peste alta, astăzi e Sfânta Parascheva, sărbătoare foarte mare! Citeam adineauri în presa locală că „peste şase mii de credincioşi ortodocşi şi chiar catolici din ţară şi străinătate se află în curtea Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei din Iaşi, iar alţi opt mii de pelerini formează un rând de peste doi kilometri pe străzile din apropiere pentru a lua asista la slujba liturgică de prăznuire a Sfintei Cuvioase Parascheva şi pentru a se închina la catafalcul pe care se află racla cu moaştele Cuvioasei şi cea a Sfântului Maxim Mărturisitorul”.

Cam asta e dragii mei! Mai pe seară mă duc să mănânc şi eu un mic şi să beau o bere cu frate-miu care taman acu m-a sunat şi mi-a lansat invitaţia!😀

P.S. Pentru amatorii de frumos recomand niste fotografii absolut superbe, aici.

32 comentarii leave one →
  1. kekee permalink
    Octombrie 14, 2010 14:54

    Hai nu face pe modesta, pozele tale sunt foarte reuşite .
    A doua îmi place foarte foarte mult.

  2. kekee permalink
    Octombrie 14, 2010 14:58

    Daaa, băsecu şi restul rahaţilor, nu-s p-acolo ?
    Că doar le-o fi reţinut popa un loc în faţă, ca să nu uite cumva de beserică la următoarea împărţeală de buget . Că e săracă taaaareee.

  3. Octombrie 14, 2010 15:00

    Frumos, distractie placuta

    • Octombrie 14, 2010 15:31

      Zozo, multumesc de vizita! Cat despre distractie… tot am parte de ea de vreo saptamana, toata tarasenia petrecandu’se la mine sub geam!😀

      • Octombrie 14, 2010 15:40

        Daca ma primesti mai vin;))

      • Octombrie 14, 2010 16:34

        Georgiana cred ca ai deja musafiri si ai dat petrecerea sub geam.🙂 Asa, ca o supriza de proportii, dar nu vrei sa ne zici. Si noi care suspectam ca are ceva amestec primaria in tot circul asta. Ma mir ca au lipsit policitienii, ca unde e circ, hop si ei!

  4. Octombrie 14, 2010 15:45

    Zozo, placerea e de partea mea! Sigur ca te primesc, cu mult drag!🙂

  5. cristiangheorghe permalink
    Octombrie 14, 2010 15:47

    Iaca, am deschis pagina cu postarea asta și s-a umplut camera cu miros de mici și frigărui! O să aerisesc mai pe seară, după ce mă satur🙂

  6. Octombrie 14, 2010 15:55

    Cristi, mi-am adus aminte de bancul ala cu soacra!😀

  7. Octombrie 14, 2010 16:03

    Daca era vara era suuupeeer!

    • Octombrie 14, 2010 16:04

      Fixeru, sa stii ca-i soare, iar copiii nu par deranjati de vantul care bate si nici de frig! Ce frumoasa-i copilaria!!😀

  8. Octombrie 14, 2010 16:08

    georgiana: un ciuline de mai face cat toate frunzele din octombrie😦

  9. Octombrie 14, 2010 17:19

    Gabriela, ca sa fiu cinstita, n-am habar de politicieni, or fi fost şi ei, cine-i ştie? Dar parcă n-aş vorbi despre ei şi azi. Chiar e sărbătoare mare 🙂

  10. mishulake permalink
    Octombrie 14, 2010 18:16

    Da’ nu vaz nici-un prekin in fotourile elea ! Umbli singura?

  11. Carmen Negoita permalink
    Octombrie 14, 2010 20:01

    Trebuia să nu postezi tu şi ceva cu mâncare?😀 Atât cât să am pentru ce ofta în seara asta. Foarte reuşite fotografiile, Georgiana.

  12. klausen1976 permalink
    Octombrie 14, 2010 21:15

    ba sa stii ca au iesit chiar bine. iar cu gratarul ala mi-ai pus capac🙂

  13. Octombrie 15, 2010 1:11

    Pofesc la cucuruzu cela fert! Da parcă şi după o bere mi-ar arde buza🙂

  14. Octombrie 15, 2010 8:54

    Tentatii gastronomice linga care ar merge un vin sau o tuica-poate fi si fiarta-,dar parca prea mult zgomot,prea multa inghesuiala.Se freaca toti de toti,auzi toate aberatiile.Iti intra frinturi in urechi si-ti deturneaza propriile ginduri.Me nu-mi plac dementiile astea pe strada.In parcuri,la tirgurile de tara sau de munte (cimpie),dar nu in oras.Trebuie sa ocolesti tot orasul sa ajungi dintr-o parte in alta si esti cu masina.Singurul avantaj ar fi ca poti auzi injuraturi noi.
    Nu te invidiez,

  15. Octombrie 15, 2010 14:42

    Mici, bere si tiribombe! Le-ajunge la romani!

  16. Octombrie 16, 2010 1:18

    Mishulake, da, singurica🙂
    Carmen, am papat si pentru tine un mic! Pupicei!
    Klausen, multam’ pentru aprecieri, esti tu dragut…
    Cristi, hai o fuga la Iasi! fac cinste!!
    Alex, chiar ca nu’s de invidiat, dar am rezistenta la stress😉
    Alexandro, sa stii ca asa’i! plus manele!

  17. Octombrie 16, 2010 9:52

    georgiana: paiiii, e ca si cum as preschimba cheful de viata pe reverie. logic, nu as avea argumente. insa, ca fapt real, sunt mai compatibil cu reveria😦

  18. Octombrie 17, 2010 9:48

    Unele poze mi-au inspirat scrieri noi. Încerc azi s-o postez pe prima…

Trackbacks

  1. Oamenii din autobuz… « Cristian Dima
  2. Necrolog « Cristian Dima
  3. RĂTĂCIRE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  4. Beţie… « Cristian Dima

Lasă un răspuns

