Skip to content

Aiureli de toamnă

Octombrie 16, 2010

Ăştia veseli de sub balconul meu au dat-o pe manele. M-am plâns de pam pam Americano, aşa-mi trebuie! Iaca se poate şi altfel. În altă ordine de idei, e-o vreme de nici Gipsy al meu nu-şi doreşte să iasă din casă; Bacovia s-ar simţi în elementul lui.
Tocmai când făceam excerciţii de autosugestie şi-mi spuneam că vremea de afară nu mă influenţează şi că am chef de gătit şi de şmotruit, a sunat telefonul. Mama: „am sunat să te invit la o porţie de sarmale”! Eh, acuma ziceţi şi voi, se poate refuza aşa o ofertă?😀 Întotdeauna am spus că există un înger păzitor al puturoşilor din lumea întreagă, altfel nu-mi explic cum de reuşesc de fiecare dată să depăşesc grelele încercări în lupta mea împotriva lenei. De-o mirare c-am reuşit să vă scriu aceste puţine rânduri! Huh! Extenuată deja, vă las cu bine şi vă doresc s-aveţi un uikend în care singurele eforturi să fie acelea de-a vă ridica din pat şi-a ajunge la frigider sau de-a vă face de cap împreună cu cei dragi vouă! Vă pup, copilaşi!

Şi hai şi un Dire Straits, aşa de uikend:

26 comentarii leave one →
  1. Octombrie 16, 2010 15:53

    I-am ascultat cu mare plăcere pe băieţii de la Dire Straits… Depărtare de ani lumină între ei şi aiurelile promovate acum pe la diferite posturi tv…

  2. Octombrie 16, 2010 16:21

    Ce bafta au unii!Sarmale!! Iar altii nu primesc nici macar un ceai rece.

  3. Octombrie 16, 2010 16:42

    Gata, am ieşit p-afară.
    Play list : Dire Straits.
    Nu i-am ascultat demuuuuult . Chiar io, fan înrăit.
    Ciao !

  4. Octombrie 16, 2010 16:47

    Cristian, eu de băieţii ăştia nu mă mai satur!!
    Alexandra, mi-e aşa lene, că nu mă pot urni!😀 Deşi, am gura plină de salivă!!😀 Hai că vin eu la tine şi te-oi servi c-un ceai rece! : P
    Kekee, plimbărică plăcută! Aici plouă in draci, dar Dire Straits merge ascultat oricum şi în orice împrejurare. Mă bucur că ţi-am amintit de ei! :*

  5. Ada Pavel permalink
    Octombrie 16, 2010 16:54

    Măi, de când fac din astea de autosugestie, niciun rezultat. E si vreo formulă sau vreo cură, ceva, ca să scap de starea asta?🙂

    • Octombrie 16, 2010 17:00

      Ada, eeee draci! nu se poate elimina nicicum starea de lâncezeală! da-n definitiv, stau şi mă întreb, de ce facem aşa eforturi să scăpăm de ea? e-o chestie plăcută totuşi!😀 Adică-i de bine, nu? Nu-i nimic reprobabil în asta! Şi mai cred că organismul îşi cere drepturile, doar nu suntem născuţi ca să tragem în jug!!
      Mulţumesc de vizită, te mai aştept!🙂

  6. Ada Pavel permalink
    Octombrie 16, 2010 17:02

    Da, ai dreptate. E bine să stai așa, să privești cum ploaia acoperă strada😆 și udă geamurile vecinilor.

    • Octombrie 16, 2010 17:05

      😀 ha! ha! am o vecina obsedata de curatenie si ca un facut, dupa ce’si spala geamurile, vine ploaia! Eu nici nu ma mai uit la TV la starea vremii😀

  7. Ada Pavel permalink
    Octombrie 16, 2010 17:07

    hihihi

  8. Carmen Negoita permalink
    Octombrie 16, 2010 18:14

    Pe vremea asta e numai bine să papi sarmale. Şi apoi ce vă văitaţi atâta de lene… pur şi simplu faceţi ce vă place… chiar dacă asta înseamnă să te uiţi pe pereţi. Unii dintre noi mai găsim ceva şi pe acolo.😀

  9. Octombrie 16, 2010 19:29

    doar n-ai de gînd să mănînci sarmale tot weekendul?

    • Carmen Negoita permalink
      Octombrie 16, 2010 21:07

      Georgiana, dacă nu faci faţă vin şi te ajut şi eu la sarmale.😆

  10. Laura permalink
    Octombrie 16, 2010 20:10

    Te invidiez… ce fain, ca e mami aproape🙂
    Te-ai scos cu melodia :-*

  11. Octombrie 16, 2010 21:10

    Carmen, va veni si ziua aia in care vei manca sarmale cu mine! iti promit!😉
    Angela, ba cam asa se pare! mi-o dat mamunca sarmalute si la pachet!! Asta nu inseamna ca nu’s si cu voi pe aci! :*
    Laura, daaa! Traiasca mamele din lumea intreaga!😀 Melodia ajuta la digestie! hi hi

  12. b.d. permalink
    Octombrie 16, 2010 21:27

    Cum, nici ploaia nu i-a pus pe fuga pe petrecaretii de sub balcon ?
    Nu te invidiez…Eu cred c-as face criza de nervi.

    Blocul unde locuim este plasat cu fatada spre un parc mare, si era
    o perioada in care primaria ”ne dadea cultura”;)
    Cum incepea vacanta de vara la scoli, ne trantea sub ferestre o scena,
    unde ne aducea cam o data la 3 saptamani tot felul de spectacole.
    Ei, la asta mai rezistam noi, partea proasta era ca acea scena era
    folosita de pustime drept teren de football…Si asta, pe toata
    perioada vacantei X(

    Slava Celui de sus ca s-a schimbat primarul !🙂

  13. Laura permalink
    Octombrie 16, 2010 21:38

    Daca nu la altceva, macar la digestie =))

  14. Octombrie 17, 2010 13:04

    B.d., hai ca s-au apucat de strâns, de ieri plouă aproape încontinuu, taman acum pe uikend când lumea ar fi putut ieşi din casă! Curat ghinion!😛 De mâine voi auzi doar ploaia…. ce bineeee!
    Laura, figură eşti şi tu!😀

  15. Octombrie 17, 2010 14:00

    Jack cu Cola! Revergorator..

  16. Octombrie 17, 2010 14:03

    Mai ti-e lene? Ca te invit la macaroane cu branza!

  17. Octombrie 17, 2010 15:33

    vreau si eu sarmale

    • Octombrie 17, 2010 15:35

      Marrynusha, hai mami! Era o vorbă: sarmalele se mănâncă doar împreună cu prietenii!😀
      Bine-ai venit la mine acasă! Pupicei!

  18. Octombrie 17, 2010 19:05

    Multumim Georgiana de propunere ta muzicala. A fost foare ispirata, intr-o zi de toamna. Un whisky bun ar merge, cu piesa aceasta si Dire Straits.🙂

Trackbacks

  1. Poveste de vis (9) « Blogul lui Teo Negură
  2. Repartiţia | Ioan Usca

Lasă un răspuns

