Skip to content

For My Scientist Friends

Octombrie 19, 2010

YOUR LIFE EXPLAINED BY SCIENTIFIC GRAPHS

11 comentarii leave one →
  1. Octombrie 19, 2010 14:26

    Îmi fug ochii de la atâtea grafice colorate, da m-am amuzat oţără… Pupic Giogi!

  2. Octombrie 19, 2010 20:02

    Vai ce-am rîs, frăţică :)))

  3. Zana Eficientei permalink
    Octombrie 19, 2010 21:55

    ah, dac-ai avea tu habar cum m-ai nimerit cu chestia cu customer service… abia azi am primit internet🙂

  4. Octombrie 20, 2010 11:22

    Cristi, îs inginreşti, na…
    Angela, mă bucur frăţică. Kiss!
    Zâno, daaa! felicitările mele! am fost la tine şi m-am băgat botul puţin în salata aia cu brocolli😀 Bună tare! Săr-na pentru masă!

  5. Octombrie 20, 2010 11:57

    Eu, atunci când văd grafice, sunt pierdut definitiv…

  6. Octombrie 20, 2010 18:05

    eu n-am cont pe facebook, asa ca prietenii mei din scoala nu vor sti ca ii detest🙂

  7. Octombrie 20, 2010 19:12

    M-ai amețit cu graficele, doamna injiner! Bine că nu ne-ai dat și temă de casă! :))

  8. nu am chef azi permalink
    Octombrie 29, 2010 20:01

    Cea cu KFC-ul e simpatica. Rautacioasa dar simpatica.
    Contul de pe FaceBook: nu inteleg de ce multi isi pierd timpul cu asa ceva (acelasi lucru si cu blogurile). Poate ca vor recunoastere, apreciere, vor sa si expuna viata in imagini si ganduri. Toti acestia par amabili, se lauda unii pe altii, se admira, etc. Si e tare ciudat pentru ca la serviciu, in viata de zi cu zi aproape nimeni nu ti se pare de admirat, de laudat. Se privesc unii pe altii suspiciosi, neincrezatori, eventual simt niscaiva sentimente de antipatie, uita amabilitate, uita sa fie oameni.
    Ideea e ca uitam sa traim. Doar tastam, citim, comentam. Ceea ce am facut si eu acum😀
    Hai pup Giano !

Trackbacks

  1. Eu « Silence's Blog
  2. Drum spre devenire… (24) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

