Skip to content

Păsărele

Octombrie 20, 2010

Eu când mă fixez pe câte-o piesă de-mi place tare, tare, o ascult de zeci de ori într-o zi. Astazi a fost asta:

Voi tot la fel faceţi? … sau ar trebui să mă duc la un consult psihiatric? :-??

17 comentarii leave one →
  1. Ada Pavel permalink
    Octombrie 20, 2010 20:58

    ba si eu fac la fel… si in doua zile nu mai suport melodia😆 uneori…
    Deci lasă consultul pentru alte cauze :))

  2. Carmen Negoita permalink
    Octombrie 20, 2010 21:12

    N-ai nimic, Giana. Mai ascult-o de încă 10 ori şi mâine o iei de la capăt. Nu eşti singura.😀

  3. Octombrie 20, 2010 21:21

    Ada si Carmen, multumesc fetelor, dragelor! :*

  4. Octombrie 20, 2010 22:21

    cand te duci la consult ia-ne si pe noi. Si eu fac la fel. Uneori repet la nesfarsit aceeasi piesa.

  5. mishulake permalink
    Octombrie 21, 2010 0:51

    E vechi pacatul si nu esti prima vinovata!

    Oarece esplicatiuni, ce nu-ti trateaza in mod direct pasareaua, p’aci :
    http://www.lucratorul-in-lumina.com/Forum/viewtopic.php?t=767

  6. mishulake permalink
    Octombrie 21, 2010 0:57

    Asta este number one across the nation, l-am ”memorat” cu ocazia unei tristeti .

  7. mishulake permalink
    Octombrie 21, 2010 1:00

    Si asta :

  8. mishulake permalink
    Octombrie 21, 2010 1:12

    Varianta romaneasca a acestuia m-a bantuit prin Baragan, Urziceni, la lucru fiind, conform anturajului.

  9. mishulake permalink
    Octombrie 21, 2010 1:14

    s.a.m.d. !
    Nu te du la doftor, trage alta peste ! Melodie .

  10. Octombrie 21, 2010 3:02

    Eu dacă tre să ies pe drum şi nu o mai pot asculta o fredonez… de dimineaţa până mă pun la somn… non-stop🙂

  11. coralie permalink
    Octombrie 21, 2010 12:44

    cam la cate zile ti se schimba fixatia?! daca raspunsu’ la aceasta intrebare e „niciodata”, abia atunci tre’ sa mergi la consult.

  12. Octombrie 21, 2010 12:45

    cind am fost la mare la iesirea de la final de clasa a 12-a, 3 zile am ascultat NUMAI GnR – Knocking On Heaven’s Door🙂

Trackbacks

  1. CU UN PAS MAI APROAPE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Eu tac « Blogul lui Teo Negură
  3. Bucătăria sufletelor « Cristian Dima

Lasă un răspuns

