Skip to content

Din ciclul „stăpânul meu este tâmpit”

Octombrie 31, 2010

14 comentarii leave one →
  1. Octombrie 31, 2010 12:57

    Altii, si mai cretini, fac asa cu proprii copii.

  2. b.d. permalink
    Octombrie 31, 2010 13:05

    Nu numai tampit ci, si sadic…:(

  3. Octombrie 31, 2010 14:09

    vorba mea este una mare, preluată de la un amic: când eşti prost, şi viaţa-i grea!
    bietele animale! am şi eu pisică, dar n-aş chinui-o în halul ăsta!😦

    • Octombrie 31, 2010 23:38

      si eu am catel, de aia poate ca m’au marcat putin fotografiile astea…
      Imi place vorba aia, n’o stiam!😀

  4. b.d. permalink
    Octombrie 31, 2010 15:17

    Aici nu par chinuiti, chiar se distreaza🙂

    http://www.youtube.com:80/watch_popup?v=pkPNa4DBFHI

    (habar n-am cum sa pun link de youtube pe blog, asa ca, scuze…
    sper ca totusi, intr-un fel, poate fi vizionat)

  5. mishulake permalink
    Octombrie 31, 2010 17:28

    SI io ce sa fac, e de ris sau de plins ? Am zambit prima data si dup-aia m-am ris (!) cu nepotu” la lincku b.d.-ului !

    • b.d. permalink
      Octombrie 31, 2010 18:38

      Aha, deci functioneaza…Mda, e simpatic, finalul este chiar educativ🙂

    • Octombrie 31, 2010 23:42

      Mishulake, bine ca v’ati distrat! Pe mine pozele nu m’au distrat, prea si-au batut joc de bietele animalutze, in schimb filmul de la b.d. l’am si postat!! E delicios!

  6. Noiembrie 1, 2010 11:09

    Ce dementi!
    Nu-i vorba,probabil ca m-ar distra sa o vad pe Cola mea in tot felul de ipostaze,dar cind vad cit o distreaza cind ii pun hamul si lesa,nu-mi vine sa o imbrac.Desi,fiind in pielea goala (teckel,par scurt),la iarna va trebui sa-i dau ceva pe ea.Nu de alta,dar de sub plapuma direct la minus 25 de grade,oricit ai fi de rezistent…

    Acuma,nu-i exclus ca tot fetele sa aiba asemenea idei.Am vazut mai inainte ce bine stiu sa se joace cu papusile…le-au crosetat…

  7. klausen1976 permalink
    Noiembrie 1, 2010 20:16

    aia de fac reclama la Mc sunt bestiali !🙂🙂

    • klausen1976 permalink
      Noiembrie 1, 2010 20:16

      de fapt … sunt toti bestiali🙂

  8. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 1, 2010 22:10

    Mare ţi-e grădina… şi prea mulţi îi sar gardul. Măcar au imaginaţie… deşi bietele animăluţe nu par deloc încântate.

  9. Noiembrie 3, 2010 15:45

    Am râs cu lacrimi!😀 Ce nu face un biet căţel pentru stăpânul lui! Asta da, iubire!

Lasă un răspuns

