Skip to content

Şi hai şi-o leapşă!

Noiembrie 2, 2010

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
Depinde cu ce-i bătaia, dacă-i cu frişcă mă bag!😀

2. 3+4= 5 este posibil?
Nu mi-o fi plăcând mie matamatica, da’ ştiu sigur că 3 şi cu 4 fac 7!🙂

3.Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Nu! deşi m-ar scoate din foame😀

4. Spui intotdeauna adevarul?
În ultima vreme cam da! o fi dovadă de maturitate?

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
Merg cu compromisul la braţ!

6. Ai inselat, furat vreodata?
Da! Am furat din portofelul mamei şi biscuiţi cu miere din alimentara!

8.Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.
Da. Într-o noapte visam că sunt atacată şi i-am aplicat maică-mii un pumn fix în ochi!😀

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
Întrebare tâmpită. Next, please!

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?
Am zis clar că nu-mi place matematica, da?

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
Asta din ce film e?😀

12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?
Şi ce? dacă-aş în cap cuiva mi-ar trece foamea? ha! ha! ha!

13. Când ai făcut ultima oară sex si cu cine?
Poate vrei să ştii şi în ce poziţie?

14. Îti prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reactiona?
Mi-aş vedea de drum.

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
Nu reuşesc să mă pun în locul lui Dumnezeu, sorry…

16. Dai bani la cersetori?
Da.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
M-aş smiorcăi şi i-aş suna pe toţi să le dau vestea cea mare🙂

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
Citez din Lora: „Serios vorbim acuma”?

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
Viaţa merge mai departe oricum, nu?

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
Lora e printre primele mele prietene de blog, de fapt dacă stau bine şi mă gândesc e fix prima, chiar! se face anul acuşica de când o cunosc. E atât de naturală şi de lipicioasă încât n-ai cum să n-o îndrăgeşti! E-o moldoveancă drăgălaşă cu simţul umorului, şi asemenea mie, este  un amestesc de stări, trăiri şi sentimente. Tot ce-mi doresc în ce-o priveşte ar fi s-o cunosc şi în realitate! Kiss iu, Loricico!

Regula zice că tre să dau leapşa la 8 persoane. Dacă aveţi chef, poftiţi, dacă nu, nu-i cu supărare! Aşadar dau leapşa lui: AlexandraAda, Cristian Gheorghe, Lady A, Fata din vis, Cristinel Dima, Carmen, Copilul meu de suflet.

36 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 2, 2010 21:32

    no, mulţumesc că m-ai scutit, frăţică.

  2. Noiembrie 2, 2010 21:39

    Stiam eu ca-mi asiguri portia de ras. Multumesc ca ai raspuns lepsei si pentru descrierea mea. Nice…

  3. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 2, 2010 21:59

    Georgiana dragă, dar cine a făcut întrebările astea? Numai compromisuri, durere, supliciu, bătaie… respectivul sau respectiva n-a auzit de gândire pozitivă?😀

    • Noiembrie 2, 2010 22:02

      Carmen, ha! ha! eu oricum i-am dat o tentă pozitivă!😛 Mi-e dragă expeditoarea, de aia am răspuns!😀

      • Carmen Negoita permalink
        Noiembrie 3, 2010 17:09

        Haida să-ţi răspund, fată dragă…
        1. Bătaia cu perne… ar merge de minune
        2. Dacă 3+4=5, l-aş lăsa corigent pe viaţă la mate
        3. Cel mai bun prieten al cui? Al lui?😆 Nu, sigur nu.
        4. Mă străduiesc… dar îmi mai scapă uneori…
        5. Depinde de compromis… Dacă nu e cine ştie ce, accept compromisul, dar dacă este ceva ce nu aş accepta sub nicio formă, renunţ la vis. Doar momentan, până îl voi realiza fără vreun compromis major. Întotdeauna mai există o portiţă de a-ţi realiza visul.
        6. Nu am înşelat, iar de furat… mai şterpeleam din prăjiturile făcute de mama până le terminam pe toate… şi asta într-o singură zi
        7. Unde este întrebarea 7?
        8. Da. Când eram mică şi săream coarda în pat.
        9. Scriu un scenariu şi fac un film: GREU DE UCIS 5, 6, 7… în rol principal Bruce Willis… şi sigur vor scăpa toţi… fără a exista victime
        10. 123456789 + 0 = 123456789😀
        11. Pentru nicio sumă. Partenerul nu se închiriază, se oferă.😆 Glumesc. Evident că n-aş face asta.
        12. Poate doar să bat la cap pe unul şi pe altul să mă angajeze
        13. Sex? De dragoste ai auzit?
        14. L-aş anunţa să nu mă mai caute şi mi-aş vedea de drum.
        15. Nu mă pot pune în locul Lui
        16. Uneori
        17. I-aş trmite o leapşă Georgianei.😀 Ca să nu se mai smiorcăie.
        18. De data asta filmul se va numi GREU DE CHINUIT… desigur tot cu Bruce Willis
        19. Viaţa merge numai înainte…
        20. Georgiana? Este cea mai faină moldoveancă pe care am cunoscut-o. O ieşeancă cu suflet mare şi tot timpul cu zâmbetul la purtător. Haioasă cât cuprinde, gospodină… nu mai zic că iar îmi explodează papilele la fotografiile ei cu delicatese şi o bună prietenă cu toţi cei care îi calcă pragul. Mi-eşti dragă, fătucă. Ti pup!

  4. Noiembrie 2, 2010 22:23

    M-am amuzat la unele din răspunsurile tale şi cum ar putea fii altfel? Doar eşti cu un simţ al umorului debordant. Dacă îmi permiţi am să răspund la întrebările lepşei aici…
    1. Bătaie în cuvinte eventual..
    2. Nu. E 7 tătă ziua!
    3. Eventual un ţânţar…
    4. nu chiar… dar mă străduiesc…
    5. hmmm totuşi depinde în mare măsură de compromis. Greu de răspuns aici. Nu îmi place să renunţ la vise şi dacă compromisul nu e suprimarea altui vis atunci aş accepta un compromis.
    6. Nu!
    7. nu este intrebarea 7
    8. Da. (Îmi amorţesc picioarele aşa, nu vrei să mai schimbăm…)
    9. Nici mie nu îmi place întrebarea asta…
    10. 1+11+111+1111+11111+111111+1111111+11111111+111111111 = 123456789
    11. Partenera de afaceri? Partenera de tenis? Nu înteleg… care parteneră.
    12. Nu cred că se pune problema să nu am ce mânca…
    13. Sex? Nu fac aşa ceva!
    14. „N-am venit sa-ti tulbur somnul,
    Nici sa-l …ut in …ur pe domnul.
    Am venit sa-mi iau paltonul,
    Palaria si bastonul.”
    15. asta e intrebare?
    16. Uneori..
    17. Eu de felul meu trăiesc fiecare clipa ca pe ultima, deci nu mă agit..
    18. Ştiu că mă repet… dacă e ţânţar l-aş chinui de numa numa
    19. Nu am secrete îngrozitoare… sunt o carte deschisă!
    20. Georgiana… Ce să spun de Giogi, aşa cum îmi place mie să o alint. E o un suflet frumos, haios care m-ar binedispune chiar şi în cea mai posomorât zi. Îmi este dragă de tot! Fată faină na!

    Gata!

    • Noiembrie 2, 2010 23:06

      Cristi, mulţumeeeesc! Eşti un scumpişor şi meriţi chiar acum un pupic! muah! muah! ups! ţi-am dat doi, al doilea-i pentru faptul că eşti ardelean şi eu ador ardelenii!!!
      M-am distrat copios cu răspunsurile tale!!😀 Thnx!!!

    • Noiembrie 2, 2010 23:25

      Formula matematica cea cu nr 10 e draguta de tot, nu-mi trecuse prin minte. Si varianta de raspuns imprumutata de la Eminescu , si cea cu chinuitul colegului de celula… glumete variante de raspuns🙂 De ce nu? Ne mai jucam si noi, uneori e multa suparare chiar si-n blogosfera.

      • Noiembrie 3, 2010 2:34

        E suparare… nu are ce căuta. Noi suntem oameni veselică! Mai bem o bere, mai cântăm una sp cui nu-i place să ne pupe undeva… dacă le dăm voie :))

      • Noiembrie 3, 2010 2:37

        Lora, da, ăştia ai mei, dacă pot să le zic aşa, îs zuzi ca şi mine, altfel mă gândesc că nu ne găseam….Şi eu m-am stricat de râs la unele răspunsuri!😀

  5. Noiembrie 2, 2010 22:52

    Uite asa mi-ai luat o ora de somn! Da acu adorm mai repede, ca s-a mai risipit negura gandurilor. Ce zici de mine, ce poetica mi-s la ora asta!

    • Noiembrie 2, 2010 23:07

      Alexo, hai că m-am distrat rău şi cu răspunsurile tale! E clar că nu suntem normali😀 Ca să vezi că cine se aseamănă, s-adună! Mulţumesc şi aici că mi-ai cedat o oră din timpul tău de somn! Puuuup iuuuuuuuuuu!

  6. Noiembrie 3, 2010 8:01

    am sa raspund la prima, mi se pare un subiect deosebit, chiar daca se „remarca” prin vechime si repetitie.
    consider ca n-as putea suporta niciuna dintre ele.
    pentru mine intrebarea suna asa: mori mai devreme sau mai tarziu?
    decat o viata caine mai bine o zi vultur.

  7. Noiembrie 3, 2010 8:04

    15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
    Nu stiu.🙂 Cum as fi putut afla ce rationamente (daca e vba de rationamente), ce emotii (daca e vba de asa ceva), ce cutume (daca e vorba de cutume) m-ar conduce.

    16. Dai bani la cersetori?
    Nu am atati cati as vrea sa dau.

    17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
    As fauri „a dream within a dream”.

    Take this kiss upon the brow!
    And, in parting from you now,
    Thus much let me avow–
    You are not wrong, who deem
    That my days have been a dream:
    Yet if hope has flown away
    In a night, or in a day,
    In a vision or in none,
    Is it therefore the less _gone_?
    _All_ that we see or seem
    Is but a dream within a dream.

    I stand amid the roar
    Of a surf-tormented shore,
    And I hold within my hand
    Grains of the golden sand–
    How few! yet how they creep
    Through my fingers to the deep
    While I weep–while I weep!
    O God! can I not grasp
    Them with a tighter clasp?
    O God! can I not save
    _One_ from the pitiless wave?
    Is _all_ that we see or seem
    But a dream within a dream?

  8. Noiembrie 3, 2010 13:10

    Ha, ha! Într-o noapte am luat şi eu una peste ochi de la Janin. Dormea aşa de dulce încât m-a pufnit râsul…

  9. Ada Pavel permalink
    Noiembrie 3, 2010 14:49

    e interesantă. cum prind timp o fac. Multumesc😉

  10. Noiembrie 4, 2010 10:43

    13. Când ai făcut ultima oară sex si cu cine?
    SUNT VIRGIN!😦 (blush)

    14. Îti prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reactiona?
    As sari in pat si as face sex cu ei🙂 (amandoi cu ea actually🙂 )

    6. Ai inselat, furat vreodata?
    Am furat-O mai mereu😦

Trackbacks

  1. Prima mea leapsa « Gradina visata
  2. Năbădăiosu` şi broaştele ninja « Cristian Dima
  3. Cine pierde vremea in Parlamentul European si cine nu | Blogul Monicai Marinescu
  4. leapsa | Balaura si gradina sa mai mult sau mai putin fermecata
  5. EMOŢIE DE TOAMNĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  6. Ce uşurare! « Blogul lui Teo Negură
  7. Leapșă?? « Ada Pavel's Blog
  8. A murit poetul Adrian Păunescu | Dale de cultură
  9. Poate cea mai frumoasă poveste de iubire | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR
  10. Va rog!, un mic ajutor ! | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR
  11. Nu mai scriu aici … « ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR
  12. Plagiat. De acela la modul jenant |
  13. Şi cum ar trebui să reacţionez? |

Lasă un răspuns

