Skip to content

Mardale

Noiembrie 4, 2010

22 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 4, 2010 18:29

    Hahaha, Giana, m-am relaxat, m-am distrat, unele sunt super tari, mai ales aia cu „Ana are mere”, m-a facut sa pufnesc in ras😛 Aaa, cand ai vreme si ai chef de ras, te invit pe la mine, ca e vorba despre un prieten comun🙂

  2. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 4, 2010 18:54

    Ha ha ha… haioase rău… bune le mai găseşti.😀

    • Noiembrie 4, 2010 21:06

      Carmen, când n-ai chef de scris si nici timp, ştii ce repede le găsesti? E nevoie doar să deschid mail-ul!😀

  3. Noiembrie 4, 2010 20:14

    Bune toate!
    Mie mi-a plăcut prima.😉
    Vezi că ți-am făcut o propunere la Teo acasă! Poate zici Nu!😦

  4. mishulake permalink
    Noiembrie 4, 2010 20:33

    Mardale e Mardale, ce mai !

  5. mishulake permalink
    Noiembrie 4, 2010 20:39

    Da’ hultanu’ cela ce-i cu el ! L-ai scos din roll, s-o dus la ceriuri ?

    • Noiembrie 4, 2010 21:07

      Mishulake, Nu ştiu ce-i cu Hultanu, bănuiesc că şi-a făcut alt blog… Iaca mă apuc acum de căutat şi-ţi zic! Te pup!

  6. kekee permalink
    Noiembrie 4, 2010 21:49

    Tare de tot Mardale.

  7. Noiembrie 5, 2010 0:15

    Buna (dimineața) Georgiana!
    Am venit și m-am distrat! Bine că știu, voi veni mai des.
    Blogroll, Profiteroll, de-astea, ok?! Tare de tot, Mardale. :))

    • Noiembrie 5, 2010 0:39

      Mireluşa, mulţumesc fain pentru vizită, te mai aştept însă trebuie să te asigur că la mine n-ai să găseşti decât prostioare, nimic cu substanţă!
      În altă ordine de idei, îmi place cu ce te ocupi, dar despre asta o sa vorbim noi alta data 🙂
      Te pupic şi chipintaci!

      • Noiembrie 5, 2010 14:20

        Măi da mare am mai crescut! 😀
        Te asigur că aceste caricaturi au…substanță!
        Voi reveni, nu scapi de mine! 😉

  8. Noiembrie 5, 2010 7:49

    Sunt tari!

  9. Noiembrie 5, 2010 8:26

    vrei sa zici ca la azil suntem un pic prea batrani :))) ?
    neata- fine caricaturi😉

    intreb si eu, nu dau cu parul: ce crescuse din semintele alea cumparate cu fonduri europene?😀

  10. Noiembrie 5, 2010 13:54

    maiestrit surprinsa actualitatea in caricaturi!🙂

  11. Noiembrie 5, 2010 15:35

    O porţie bună de râs! La vremurile astea…măcar umorul să nu-l pierdem!😀
    Mersi frumos, Georgiana!

  12. klausen1976 permalink
    Noiembrie 7, 2010 10:20

    bestiala, a treia !!!

Trackbacks

  1. EMOŢIE DE TOAMNĂ (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. O zi din viaţa ta « Cristian Dima
  3. NOAPTEA MISTERELOR « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

