Skip to content

Apus de toamnă târzie

Noiembrie 5, 2010

Să mă iertaţi că iar postez fotografii cu apusul, dar în seara asta am căzut iar în contemplaţie! Ce să fac dacă-s iubitoare de frumos??🙂

22 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 5, 2010 17:47

    Foto 2 şi 3 îmi plac în mod deosebit. Dar darnic a mai fost apusul ăsta cu tine… Văd că ne iubeşte toamna asta pe amândouă.🙂

    • Noiembrie 5, 2010 17:51

      Iaca tu comentai la mine pe blog, eu la tine! in acelasi timp! hi! hi!
      Da Carmen, am ce poza însă n-am aparat performant! măcar unul semiprofesional mi-ar plăcea!😛 Vorbesc cu Moşu, poate, poate…😛
      Toamna ne iubeşte pe noi şi noi pe ea!!

      • Carmen Negoita permalink
        Noiembrie 5, 2010 18:10

        Ne căutam una pe alta şi nu ne găseam.🙂 Vezi că ţi-am răspuns la comentariu. Dacă nici acum nu ghiceşti… nu ştiu ce îţi fac.😀 Scoate harta din cui şi uită-te cu atenţie.🙂

  2. Noiembrie 5, 2010 18:06

    Ce frumusete!

  3. Noiembrie 5, 2010 18:35

    Un apus de soare foarte expresiv. Îmi place mai ales al 7 lea. Are o cromatică subtilă, e o combinație care se pretează și la vestimentație, chiar și ambiental. Uite cum ne inspiră natura! Seară faină!🙂

  4. Tanti Jeni permalink
    Noiembrie 5, 2010 21:46

    Tare-mi mai plac fotografiile tale! Am cazut in visare, gata!🙂

  5. Noiembrie 5, 2010 21:47

    frumoase apusuri. Im momentele acelea te simti atat de marunt in comparatie cu maretia si frumusetea universului. Un fir de nisip.

  6. Noiembrie 5, 2010 22:22

    Superbe poze! Cum să le laşi ….nefotografiate? Măcar aşa să le păstrăm mai aproape de inimă!
    Felicitări, Georgiana! O seară bună!🙂

  7. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 6, 2010 16:09

    Georgiana, intră la mine la EMOŢIE DE TOAMNĂ (3). Vei vedea tu de ce.😀

  8. Zana Eficientei permalink
    Noiembrie 6, 2010 17:48

    frumos, n-am ce zice. 🙂

  9. Noiembrie 6, 2010 18:57

    faină lumea văzută prin ochii tăi… o să ne ţină de cald şi de dor apusul ăsta, până hăt, spre primăvară.

  10. Noiembrie 6, 2010 19:41

    Iar ți-a luat foc cerul?
    La noi a fost mult mai anost azi, dar măcar a fost cât de cât cald.
    Să ai o duminică plăcută și însorită! :=*

  11. klausen1976 permalink
    Noiembrie 7, 2010 10:19

    superbe … m-au facut sa ma gandesc la Roswell🙂

  12. Noiembrie 7, 2010 14:48

    eşti un artist, frăţică!

  13. Noiembrie 7, 2010 16:15

    hm, stii că sunt innebunită după apusuri :X:X:X

    OF:
    Mi-am schimbat blogul și, dacă se poate, te-aș ruga să schimbi în blogroll Ada (http://adakiss.wordpress.com) cu http://adapavel.wordpress.com
    Multumesc anticipat🙂

  14. Noiembrie 7, 2010 21:35

    Asa se vede cerul la apus cu ochii verzi?
    Ne faci de doua ori in ciuda.

Trackbacks

  1. AMURG DE TOAMNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Poveste de vis (12) « Blogul lui Teo Negură
  3. EMOŢIE DE TOAMNĂ (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  4. Dexign: noul site, la inaugurare. Design de brand « Mirela Pete. Blog
  5. Cristian Dima
  6. DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (31) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

