Skip to content

I feel good! tana na na na!

Noiembrie 6, 2010

Ştiu că fotogenia e departe de mine şi mai mult decât atât, e paralelă, dar totuşi m-am riscat şi mi-am pozat şi moaca! Cam asta sunt acum! M-am tuns şi mi-am schimabat culoarea părului. Nu mai sunt pletoasă!  Încerc să mă apropii de natural. O fi de bine? N-o fi? Habar n-am! Cert este că c-am scăpat de măturica ce-o purtam pe cap, măturică datorată decolorărilor repetate. Gata! am decis că părul trebuie să debordeze de sănătate! Cam asta-s acum! Alta mama nu mai face!😀

Ţin să menţionez că azi noapte am avut eine kleine insomniem, deci am o moacă de mă doare!😀

Cam aşa mă simt acu:

26 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 6, 2010 22:04

    Îți stă foarte bine! Ptiu, să nu te deochi!🙂

  2. Noiembrie 6, 2010 22:16

    Să ştii că îţi stă bine.
    Pe bune.

  3. b.d. permalink
    Noiembrie 6, 2010 22:25

    Nuantza mai inchisa a parului scoate si mai mult in evidentza culoarea ochilor. Asa ca, este bine🙂
    Dar cum o sa te numeasca acum, in loc de ”Blondie”?;)

    P.S. Off topic : ai uitat sau, te-ai razgandit😉

  4. Noiembrie 6, 2010 22:43

    b.d., aaaaaaaaaa! da!!! messenger!!! pfoaaaaaaaaaa! scleroza maică!!!!!!

  5. andruska permalink
    Noiembrie 6, 2010 23:04

    Felicitari pentru rezultat!
    Super ca ai avut dispozitia sa faci schimbari majore:)

    • Noiembrie 6, 2010 23:06

      Wow Andruska! Bine’ai venit la mine acas’ ! Si eu zic ca-i super, ma simt tare bine! simteam o nevoie cronica de schimbare!!😀 Te pup dulce tare, tare si te mai astept!! :*

  6. Noiembrie 6, 2010 23:19

    Ai ajuns și tu la concluzia înțeleaptă că tot natura le-a potrivit cel mai bine.
    Nu numai că ești mai naturală, dar ai scăpat și de câțiva ani pe care ți-i adăuga nuanța aceea de blond.
    Să fie într-un ceas bun!🙂

  7. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 6, 2010 23:21

    Te prinde de minune nuanţa. Ptiu, ptiu să nu te deochi.🙂
    P.S. Intră la mine la Emoţie de toamnă 3. Ai o surpriză.😀

    • Noiembrie 6, 2010 23:37

      Merci Cărmenuşa!!! şi pentru compliment şi pentru surpriză! Faină surprizăăăăăăăăă! tare-mi eşti dragă!

  8. mishulake permalink
    Noiembrie 6, 2010 23:40

    Hai ba ! lasa scuzele cu eine kleine insomnien, un smail mai apasat trebuia sa pui ! Astept raspuns cu poza smail, hai ca potzi !

    • Noiembrie 6, 2010 23:45

      Mishulake, promit că mâine fac poză în care o să zâmbesc special pentru tine! Oricum intreab-o pe Melania dacă nu-i adevărat că-s mai frumuşâcă în realitate!😛

      • mishulake permalink
        Noiembrie 7, 2010 0:10

        Actele vorbeste !
        ( vezi sa nu pui una d-aia cu cutzitu-n dintzi ! )

  9. Una permalink
    Noiembrie 7, 2010 0:01

    Jorj, rezonez cu atitudinea ta

  10. Noiembrie 7, 2010 0:36

    Nici pe mine nu mă prea iubeşte camera foto, deşi sunt superb din naştere. În toate pozele arăt precum Bambi surprins noaptea pe autostradă de farurile unui tir. Am pierdut intenţionat o grămadă de buletine de identitate, doar doar să mă aleg cu unul cu poză cât de cât umană. Nu ştiu câte duble ai tras tu aici, dar îţi stă spectaculos de bine.

    • Noiembrie 7, 2010 1:00

      woooow! de unde stii ca’mi place Nina Simone??? M’ai surprins de’a dreptul! huh! Stai sa’mi revin!!

  11. Noiembrie 7, 2010 3:39

    Eu nu stiu sa mint.😦 Se cunoaste ca ai fost bolnavioara. Ia si papa sanatos ca sa-ti revii, ca eu asa am facut si am luat 5 kg in ultima saptamana. :))

  12. Noiembrie 7, 2010 4:45

    Sa-ti fie de bine. Imi place, eu sunt adepta naturalului, pe cat se poate. Si daca asta e culoarea ta naturala, atunci ai facut foarte bine. Sii, Giana, de la o varsta pletele sunt desuete.

  13. Noiembrie 7, 2010 11:40

    Buna dimineata, Gianuto!

    Bun, bun🙂 O schimbare in a fi tu e binevenita🙂 Sa traiesti fata frumoasa! :-*

  14. Noiembrie 7, 2010 13:26

    iti sta bine cu noul tau look asa ca e pe deplin justificat sa te simti bine.🙂

  15. Laura permalink
    Noiembrie 7, 2010 22:03

    Si io am culoare data de la muma natura. Si … si restul ;))
    Si mie imi place mai mult cum iti sta cu freza asta. Cum bine zicea sefa, aialalta freza parca te arata mai batrana.

  16. Noiembrie 7, 2010 22:06

    @ all: Va multumesc frumos! Atata va trebuia sa ziceti ca nu’mi sta bine!😀
    P.S. Laura, asta cu intineritul m’a uns la corason!! :*

Lasă un răspuns

