Skip to content

Şi cin’ să maaaai trăiască, mulţi aniiii!(bis) Cristi să trăiască!!

Noiembrie 7, 2010

La mulţi ani, Cristiane!! Să-ţi dea Dumnezeu tot binele din lume!

Primeşte din partea mea un cadou muzical, cu mult drag!🙂

… şi un tort cu multă ciocolată (ştiu că-ţi place)!!

Iartă-mă că l-am început, dar arăta aşa bine că n-am rezistat tentaţiei!😀
P.S. Şampania o dai tu!!

19 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 7, 2010 13:04

    Mulțumesc, draga mea Georgiana! Te pup! Nu știu ce să iau mai întâi… piesa… nu tortul… ba nu, piesa… ufff, ce încurcătură!!! Bine, iau tortul! Iartă-mă Emerson!😀

  2. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 7, 2010 13:29

    LA MULŢI ANI, CRISTIAN!!! Îţi doresc ce-ţi doreşti şi tu: adică şi iubire, şi fericire, şi sănătate, şi bani, şi tot ce am mai uitat să scriu pe aici. Nu ştiu cine eşti, dar ţi-am văzut numele destul de des pe la Georgiana şi Melami.😀 Oricum, nu contează când e vorba de aniversare. LA MULŢI, MULŢI ANI!🙂
    P.S. Ai făcut bine că ai ales tortul.😉 Şi eu aş fi făcut la fel.

    • cristiangheorghe permalink
      Noiembrie 7, 2010 13:37

      Mulțumesc, Carmen! Am păpat o felie subțire de tort, să ajungă la toată lumea!😉

  3. Noiembrie 7, 2010 14:35

    La mulți ani, pentru Cristian!
    Dacă e prietenul tău, o urare e binevenită și dacă nu ne cunoaștem.
    yummy, ce regim țin eu acummmm, poftă bună vouă!🙂

    • cristiangheorghe permalink
      Noiembrie 7, 2010 15:49

      Mirela, mulțumesc de urări!

  4. Noiembrie 7, 2010 14:36

    La multi ani, Cristian! Esti nascut la zi mare, he,he! Ca mine, pe 30 Decembrie, he,he,he!
    Iti doresc sanatate si noroc!
    Mmmm, tortul ala e formidabil, multumim, Georgiana!

  5. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 7, 2010 15:47

    Mulțumesc, Alexandra! Într-adevăr, de ziua mea, se defila cândva în Piața Kremlinului!🙂 Ufff, deci o să-i zic Georgianei să mai dea un copy-paste la poza cu tortu, să ne ajungă la toți!😀

  6. Laura permalink
    Noiembrie 7, 2010 21:55

    Oaaaa si mie imi place tortul de ciocolata🙂

  7. Una permalink
    Noiembrie 7, 2010 22:13

    La muuuulti ani, Cristian! Tot ce-ti doresti si o felie de tort peste!
    (apropo, a mai ramas ceva? :P)

  8. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 7, 2010 22:15

    @Laura: știam că-ți place, de aia ți-am păstrat și ție o felie!
    @Una: mulțumesc de urare! A rămas, a rămas, că m-am gândit la toată lumea🙂

  9. Laura permalink
    Noiembrie 7, 2010 22:40

    Cristian :-*

  10. Laura permalink
    Noiembrie 7, 2010 22:42

    Era un pupic pentru tort, dar la Georgie nu ies pupicele😦

  11. Noiembrie 8, 2010 1:15

    o bomboana dulce cu visine si ciocolata, si un cantec de privighetori la geamuri pline de flori si de la EO🙂

  12. Noiembrie 8, 2010 10:56

    La mulți ani, Ghio, că nu te-am găsit la cantină să te țuc. Văd că socializezi aici cu fetele de zor. Ești plin de ruj pe față. Și de ciocolată. Hmmm… hai că nu te zic de data asta lui TJ, că o dată pe an e ziua băietului.😀

    • cristiangheorghe permalink
      Noiembrie 8, 2010 11:54

      Mulțumesc MiMișor! Crezi că s-o supăra TJ că mă duc așa, cu urme de ruj și cioco, azi la prăvălie? Las că veniți voi și-mi luați apărarea😀

  13. b.d. permalink
    Noiembrie 8, 2010 14:53

    Wow, ce abundentza de Scorpioni !;)
    La multi ani, Cristian, fericiti, in sanatate !
    Nu ma cunosti, sunt din cei ce doar te citesc.
    Si ma delectez:)

    Daca se primesc felicitari retroactive, urari
    de La Multi Ani si la ”slvc” pt fiu, (stiu
    cum este sa cresti un Scorpion);), si lui Florian,
    (daca nu ma-nseala memoria).

    Giana, cred ca te pregatesti pt poimaine.
    Sa-ti traiasca fratiorul, sa stii ca suturile care
    ti le-a tras au fost doar din dragoste:-)
    Si noi o sarbatorim azi pe Scorpioana mea,
    deocamdata doar telefonic…

  14. Noiembrie 8, 2010 15:21

    Multumim b.d.!! Sa’ti traiasca scorpioanca si sa’i dea Dumnezeu sanatate si muuuult noroc!!!
    Va pupam pe toti de acolo!!!

Trackbacks

  1. BRAŞOV – PIAŢA SFATULUI – SCHIMBUL DE GARDĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

