Skip to content

Ce mai poţi face la şoping

Noiembrie 8, 2010

În primul rând vreau să urez tuturor Mihailor şi Gabrielilor un sincer LA MULŢI ANI! şi în al doilea rând, să vă arăt cam ce mai poţi face când te duci cu mama la cumpărături, la Kaufland, că doar nu la Mall😀

Cu mama. Eu, ca de obicei, foarte fotogenică!😀

18 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 8, 2010 16:51

    Aaaaaaaaaa… alea sunt corniţele de tăuraş?😀 Văd că se moştenesc. Acum ştiu şi eu de la cine ai furat ochii.😉 Până şi verdele este moştenire de familie.

    • Noiembrie 8, 2010 16:54

      Da, da! coarne de tăuraş şi de drac!😀 Nţţţ, verdele din ochi e de la tata! ai mamei sunt albaştri!😛 Pup iu!

      • Carmen Negoita permalink
        Noiembrie 8, 2010 22:29

        Da drăguţa, dar observ că verdele se lasă moştenire şi prin haine… Două fete cucuiete… îmi plac la nebunie. Vă pup pe amândouă!

  2. Noiembrie 8, 2010 17:39

    Auzi, fara suparare, maica-ta e mai frumoasa ca tine. Si mersi pentru urari, fiu-meu e Mihai. Hai sa traiesti si tu!

    • Noiembrie 8, 2010 18:12

      Cum să fie cu supărare?? Ce? crezi că eu nu ştiu? sunt foarte mândră de mama mea!!
      La mulţi ani Mihaiului tău! Să fie fericit şi să-ţi provoace numai bucurii!!
      P.S. Acu na, cine m-a văzut şi in realitate ştie că nu-s chiar aşa urâţică ci doar nefotogenică:D

      • Noiembrie 9, 2010 16:34

        Depun mărturie pentru! Făinucă-i Geo, dar n-o prea iubește aparatul foto. Nici nu-i de mirare, având în vedere că trebuie să se descurce mai mereu singură. Ea centrează, ea dă cu capul. Am văzut însă o poză de-a ei care poate sta liniștită pe prima pagină a unei reviste mondene. Ziceți-i să v-o arate și vouă! 🙂

  3. mishulake permalink
    Noiembrie 8, 2010 17:52

    Multumesc, sarut mana .

  4. Noiembrie 8, 2010 18:31

    Eu nu stiu, nu te-am vazut. Te-au vazut altii , mai norocosi, daa? Eu o sa raman cu imaginea de din poza, asta e.
    Saru’mana de urari!

  5. andruska permalink
    Noiembrie 8, 2010 20:16

    Felicitari pentru o mama atat de tanara si frumoasa, care stie sa se bucure, alaturi de copii, de fiecare clipa!

    • Noiembrie 8, 2010 20:34

      Multumesc Andruska! Mama mea are 62 de ani si da, e tanara si frumoasa! Imagineaza-ti ca mai am si un frate care miercuri implineste 40 de ani🙂 Acu’ vreo douj’de ani cand ieseau impreuna la plimbare puteai sa zici ca’s un cuplu, nu ca’i mama cu copilu😀

  6. andruska permalink
    Noiembrie 8, 2010 20:44

    Super!
    N-are importanta varsta din buletin. Este irelevanta. Mult mai important este ce si cum simte!
    Uneori si io ma simt mai ”imbatranita ” decat mama. Deh, sper sa fie doar stresu´🙂

  7. Laura permalink
    Noiembrie 8, 2010 22:01

    Doi dracusori :)) Nebune sunteti😀

    • Noiembrie 8, 2010 22:04

      Laura, apoi na! aschia nu sare departe de trunchi😀 Sa vezi cam cum se uita lumea la noi😀

  8. Laura permalink
    Noiembrie 8, 2010 22:18

    Imi imaginez… sigur erau invidiosi pe veselia voastra🙂

  9. Noiembrie 9, 2010 12:35

    ce bine semanati amandoua dar parca tie iti sta mult mai bine palarioara cu sugestii… 🙂

  10. Noiembrie 10, 2010 1:34

    Alea-s cornite de iada, mai degraba. ;)) Dar te prinde bine si postura de vrajitoare. Matura, unde-i matura?

Trackbacks

  1. BRAŞOV – PIAŢA SFATULUI – SCHIMBUL DE GARDĂ (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

