Skip to content

La mulţi ani, Mishulake! Să ne trăieşti!

Noiembrie 8, 2010

Noroc! hai să bem şi-un uiski, zic!

 

19 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 8, 2010 18:33

    Mama, ce-i la tine acolo, numai sarbatoriti, unu vine, altul pleaca! Mai ai ceva in frigider?
    Sa traiasca Mishulake, ca e baiat fain!

  2. andruska permalink
    Noiembrie 8, 2010 20:21

    @ Giana
    Minunata initiativa!
    @mishulake
    Ma bucur ca am gasit o modalitate sa-ti urez, sanatate maxima, noroc nelimitat si averi netarmurite! La multi ani, nașule!🙂

  3. mishulake permalink
    Noiembrie 8, 2010 21:08

    Phuh !
    Multumesc din suflet. Va invit la o salade de fruit, Bourvil

  4. Laura permalink
    Noiembrie 8, 2010 22:04

    Mishulake, la multi ani! :-*

  5. Una permalink
    Noiembrie 8, 2010 22:18

    Oare lui Mishulake i-ar placea melodia asta?:

    La multi ani!

  6. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 8, 2010 22:27

    Mishulake, LA MULTI ANI!🙂 Georgiana chiar nu uită pe nimeni. Are lista prgătită. Cred că deja ştie cine urmează.😀
    Vreau şi eu salată de fructe… şi dacă are şi ceva ciocolată pe deasupra… yamy… yamy… uiskiul îl las băieţilor…

  7. Noiembrie 9, 2010 9:38

    Sa traiesti Misu!
    Georgiana ti-am facut pe plac.Am retrait momentele speciale de la sfirsitul acestui uichend.Hai sa vezi.

  8. Noiembrie 9, 2010 9:58


    🙂

  9. coralie permalink
    Noiembrie 9, 2010 12:10

    la multi ani, mishulake, sa fii sanatos! georgiana draga, vad c-o tii numa’-n chefuri! bravo tie!

  10. mishulake permalink
    Noiembrie 9, 2010 15:38

    Multumesc din suflet, tuturor! Ma simt precum premiantu’ clasei !!!!!Multumesc!

  11. Noiembrie 9, 2010 16:06

    Cum ieri nu am avut timp (aşa se spune în mod diplomatic la n-am chef) apuc acum să trimit şi eu urări de bine Mishulakilor, Mishlakelor, Gabitzilor şi Găbitzelor. Şi na… dacă sunt la tine îţi trimit şi ţie.. ce să fac😀

  12. Noiembrie 9, 2010 18:32

    Eu am trecut ieri pe la ei, le-am zis si la multi ani😉 Azi trec pe la tine sa te imbratisez cu drag🙂

  13. Noiembrie 9, 2010 22:09

    Saru’mina.
    Daca te-ai lamurit ce-i in stare sa faca un barbat in bucatarie,hai sa mai vezi un agat si sa asculti Carpenter’s-daca iti plac.
    Alexandru.

  14. Noiembrie 10, 2010 0:44

    La mulți ani, Mishulake!
    Văd că e veselie mare la tine, ține-o tot așa!
    O săptămână bună și veselă!🙂

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 41) « Blogul lui Teo Negură
  2. Rătăcire « Cristian Dima
  3. Noiembrie de vară târzie! « Mirela Pete. Blog
  4. BRAŞOV – TURNUL ALB « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  5. 2 PA-URI CU ŞI FĂRĂ FRICĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

