Skip to content

Fotografii de familie

Noiembrie 10, 2010

Fotografii făcute azi, la ziua lui frate-miu. Hai să vedeţi vreo două  poze de familie făcute bineînţeles, de mine!

28 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 10, 2010 23:47

    să trăiţi, frăţică!

  2. Noiembrie 11, 2010 0:13

    Frumoasă familie, bineînţeles tu ieşi în evidenţă😀 Îmbrăţişări calde, din Ardeal!

    • Noiembrie 11, 2010 12:01

      Cristinel, aşa, aşa! dă-mă cu var că tare-mi place! Laudă-mă!😀 Te îmbrăţişăm şi noi tare, tare!

  3. Melania (soacra) permalink
    Noiembrie 11, 2010 8:34

    Subscriu! Normal….ca o nora ca a mea (de fapt nurori, ca am doua), nu mai are nimenea. Sa-mi traiasca!

    • Noiembrie 11, 2010 11:59

      Mamă soacră, pe cealaltă s-o lauzi pe blogul ei, da??? (ştiu că nu are, să-şi facă! sic!)😀 te pup dulce de o mie de ori! :*

  4. Noiembrie 11, 2010 8:36

    Ce stati…ca la fotograf,sa vi se vada ochii….
    Frumosi sinteti!La multi ani,tuturor!

    Da,nu-i toata familia.Cateii unde-s?

    Noi.

    • Noiembrie 11, 2010 12:03

      Alex, căţeii nu mai încăpeau în cadru, şi aşa ne-am înghesuit acolo de numa-numa! dar crede-mă pe cuvânt, erau pe acolo, pe la picioarele nostre😀
      La mulţi ani şi vouă şi mulţumim pentru vorbele frumoase!
      Familia.

  5. Noiembrie 11, 2010 8:50

    🙂 o familie frumoasa, din toate punctele de vedere. Sa traiti, sa fiti fericiti si sa va bucurati unii de altii. Te pup, Georgiana.

    • Noiembrie 11, 2010 12:05

      Mulţumim Găbiţa!! Frumoşi ca frumoşi da’ să vezi ce deştepţi suntem!😀
      Toate cele bune şi frumoase să s-adune şi la tine şi celor dragie ţie! te pup şi eu!

  6. coralie permalink
    Noiembrie 11, 2010 10:15

    ca frumosi mai sunteti, sa nu va fie de deochi! copiii va mostenesc ochii?

    • Noiembrie 11, 2010 12:07

      Coralie, eşti o drăguţă şi-o scumpică! Mulţumim mult pentru vorbele frumoase! Copii, din păcate sau nu, încă nu avem…

      • coralie permalink
        Noiembrie 11, 2010 12:18

        nici noi. inca. da’ stiu sigur c-om avea! sa vezi numa’ ca i-om face deodata, eu si cu tine si se vor imprieteni pe bloguri.

  7. Noiembrie 11, 2010 11:31

    Faini sunteți, de pus pe rană. Și lipicioși la suflet.
    Încă o dată La mulți ani scorpionului!🙂

    • Noiembrie 12, 2010 10:32

      Mel, ti’ai schimbat numele de scena si erai la spam!😀
      Multumim frumos! hai sa ne traiasca scorpionii si sa fie fericiti si noi pe langa ei! :*

  8. cristiangheorghe permalink
    Noiembrie 11, 2010 12:08

    Tare frumos! Să-ți trăiască frățicul și voi toți pe lângă el!

    • Noiembrie 11, 2010 12:11

      Multumesc, Cristi! la multi ani fericiti si tie si alor dragi tie din partea mea! Pupaciuni!

  9. Noiembrie 11, 2010 12:30

    Georgiana,era o vorba de mai demult-se zicea ca-i adevarata.
    Pe vremuri erau unii fotografi care mergeau din cind in cind pe sate sa faca poze la toata lumea.Prunci nou nascuti,bunici,nepoti,tineri casatoriti si cine mai dorea ca nu erau aparate si laboratoare foto pe toate gardurile.
    Intr-un sat de prin Ardeal a venit fotograful,a facut poze dar la lelea Floare-ca statea in picioare,ca era asezata-nu i-au iesit ochii (erau inchisi).Si-atunci i-a zis la fotograf:Nooo,domnule draaga,ia aci is io si fetele mele,foteaza-ne si din cur si din picioare,pina ne ies ochii!
    Alexandru.

  10. Carmen Negoita permalink
    Noiembrie 11, 2010 20:03

    Peste ce familie frumoasă dau… Mă uit cu atenţie şi observ că tu semeni mai mult cu tati, iar Dan cu mami. După zâmbetu-i larg, cred că tati al tău pare mai şugubăţ aşa ca tine.🙂 Nu m-ar surprinde să-i fi moştenit personalitatea. Iar Dan cam este băiatul mamii.🙂

    • Noiembrie 11, 2010 20:09

      Carmen, cam asa’i! doar ca la caracter cam seman cu mama… Suntem bune prietene si-am petrecut foarte mult timp împreună, insa am multe chestii si de la tata, in afara de moacă😀 Eu si tata suntem nitel mai optimisti. De la mama am mai luat si forma ochilor, slavă Domnului!😀
      Oricum, ai cam nimerit-o!
      Te pupăcesc!

  11. Laura permalink
    Noiembrie 11, 2010 20:52

    Gianico, apoi dupa cum il tzine maica-ta, apoi nu prea cred ca am sanse😀
    no, si mai is si ardeleanca hihihihi…

  12. Laura permalink
    Noiembrie 11, 2010 21:06

    Maaai, tu vrei sa-l insori?
    Bietul de el, ce mai sughite amu (doua fomei nebune il barfesc ;)) )

  13. Noiembrie 11, 2010 21:07

    Io n-am mama, n-am tata, n-am frati, n-am surori. Tu ai di tati! Sa-ti traiasca familia si la mai mare!

Trackbacks

  1. Toamna, voi, poezie, arte și cromatică vie « Mirela Pete. Blog
  2. BRAŞOV – PANORAMĂ DE LA TURNUL ALB (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

